MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

Milli Vanilli voor eeuwig verdoemd.
Echter zijn er veel slechtere liedjes gemaakt dan deze.

6.4

Tja, zo nep als wat natuurlijk, maar wel fijne herinneringen aan. Brugklasfeestjes en zo.., dus for old time's sake

7,0

Boney M was ook hoofdzakelijk fake
Slechts een van de dames Liz Mitchell (voormalig Les Humpries lid) kon dan echt zingen
En ook Millie Vanilli bracht aardig wat geld in het laatje ,maar was dus 100% nep met nog een triest eind ook (zelfmoord)
5

Niet mijn favoriete Milli Vanilli song, maar nog steeds aardig. Een halfje extra omwille van de nostalgie. Ik heb dit in jaren niet meer gehoord.

6.5

Arbeidsdeskundige
4

johannesA
9. Prachtig nummer.

zaaf
3

wavanbuuren
7

Dat die twee uit de video niet zongen zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van het nummer zelf. Eén van de betere nummers die in de top 40 gestaan heeft.

Milli Vanilli - Girl I'm Gonna Miss You : 8,5

83. Bloodhound Gang - The Bad Touch 5.5
Nou, dat muzikaal talent viel toch wat tegen toen ik ze in 1997 (?) op lowlands zag. Van ellende op een gegeven moment weggegaan, maar nog steeds een van de slechtste concerten die ik ooit heb gezien. The Bad Touch heeft de tand des tijds beter doorstaan dan Fire Water Burn en is nog best een beetje lollig. Vooruit, een 5.5 uit nostalgie.

84. Milli Vanilli - Girl, I'm Gonna Miss You 4.5
Ach ja, ze hadden slechtere nummers. Maar buiten het niet zingen vind ik het ook erg gedateerd en vrij suf klinken. Dan blijft er alleen nog een beetje nostalgie over, maar dat is alleen genoeg om niet nog lager te gaan.

Haha, geweldig kut dit. Toch een leuk 5'je. Thanks Rudi S voor de back-up.

De volgende kende ik niet, ik geef jullie de hoogste binnenkomer uit week 46 van 1979.

85. The Charlie Daniels Band - The Devil Went Down to Georgia

[1979, #aw4, #hp25]

Hun enige hit, later nog gecoverd door de band Primus.

Haha, leuk.

5,5

MV: 3
CDB: 7,5

johannesA
7

Dit is - in zeer beperkte dosering - nog wel geinig:

6,5

Nog een 5,4 voor MV

Ha, hier word ik heel blij van.

The Charlie Daniels Band - The Devil Went Down to Georgia : 9

Dus hier heeft Tenacious D de inspiratie gehaald voor Tribute.

7

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:08 uur

geplaatst: vandaag om 18:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.