Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 12 november 2019, 18:14 uur
0
geplaatst: 13 november 2019, 14:38 uur
De (voorlopig) laatste uit de categorie een decennium terug in de Top 40:
86. Wilma - 80 Rode Rozen
[1969, #aw6, #hp23]
86. Wilma - 80 Rode Rozen
[1969, #aw6, #hp23]
0
geplaatst: 13 november 2019, 15:02 uur
0
geplaatst: 13 november 2019, 15:35 uur
Nog nooit gehoord. Uit sympathie alleen al toch wel een ...
6.5
6.5
0
geplaatst: 13 november 2019, 16:09 uur
Wikipedia:
"Omdat Wilma op jeugdige leeftijd al fulltime artieste was en nadien een weinig fortuinlijke levensloop had, wordt zij door velen beschouwd als een slachtoffer van onverantwoorde exploitatie."
"In 2005 was ze met Jan Smit te gast in een televisieprogramma van Paul de Leeuw. Haar negatieve herinneringen aan Ben Essing en Pierre Kartner stak ze daarbij niet onder stoelen of banken."
Wat ik begrepen heb moest ze continue optreden maar verdiende ze er niets aan. Haar vader had geen verstand van zaken en zij was jong en daar werd flink misbruik van gemaakt. Voor school had ze geen tijd en het ging dus mis toen ze geen succes meer had. Eigenlijk een soort moderne slavernij. Ze leeft nu van de bijstand. (zie b.v. Aidan's world - dutchaidan.blogspot.com
Om haar een beetje te troosten, een 8.
"Omdat Wilma op jeugdige leeftijd al fulltime artieste was en nadien een weinig fortuinlijke levensloop had, wordt zij door velen beschouwd als een slachtoffer van onverantwoorde exploitatie."
"In 2005 was ze met Jan Smit te gast in een televisieprogramma van Paul de Leeuw. Haar negatieve herinneringen aan Ben Essing en Pierre Kartner stak ze daarbij niet onder stoelen of banken."
Wat ik begrepen heb moest ze continue optreden maar verdiende ze er niets aan. Haar vader had geen verstand van zaken en zij was jong en daar werd flink misbruik van gemaakt. Voor school had ze geen tijd en het ging dus mis toen ze geen succes meer had. Eigenlijk een soort moderne slavernij. Ze leeft nu van de bijstand. (zie b.v. Aidan's world - dutchaidan.blogspot.com
0
geplaatst: 13 november 2019, 16:29 uur
5,0 / The Charlie Daniels Band - The Devil Went Down to Georgia
Geinig, nooit geweten dat het nummer van Primus een cover was. Als je alleen die kent, valt dit wel wat tegen.
2,5 / Wilma - 80 Rode Rozen
Het verhaal van Wilma is zowaar nog treuriger dan dit nummer.
Geinig, nooit geweten dat het nummer van Primus een cover was. Als je alleen die kent, valt dit wel wat tegen.
2,5 / Wilma - 80 Rode Rozen
Het verhaal van Wilma is zowaar nog treuriger dan dit nummer.
2
geplaatst: 13 november 2019, 16:41 uur
Ik wil best een keer haar boodschappen betalen om te compenseren...
0
geplaatst: 13 november 2019, 19:28 uur
82. Cobra Starship - Good Girls Go Bad (feat. Leighton Meester) 4.5
83. Bloodhound Gang - The Bad Touch 8.5
84. Milli Vanilli - Girl I'm Gonna Miss You 3.5
85. The Charlie Daniels Band - The Devil Went Down to Georgia 6.0
86. Wilma - 80 Rode Rozen 3.0
83. Bloodhound Gang - The Bad Touch 8.5
84. Milli Vanilli - Girl I'm Gonna Miss You 3.5
85. The Charlie Daniels Band - The Devil Went Down to Georgia 6.0
86. Wilma - 80 Rode Rozen 3.0
0
geplaatst: 13 november 2019, 21:12 uur
Het lijkt net alsof ik naar de smurfen aan het luisteren ben.
Geeft de tekst ''ik snap niet waar de centjes zijn gebleven'' wel een hele nieuwe betekenis.
Poek schreef:
Wikipedia:
Wikipedia:
Geeft de tekst ''ik snap niet waar de centjes zijn gebleven'' wel een hele nieuwe betekenis.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.