MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Vond dit altijd een vervelend nummer, maar ben hem de laatste jaren wel gaan waarderen.

8

Blij om zo'n positieve scores te zien voor dit nummer. Overal, maar dan ook werkelijk overal, waar dit nummer ter sprake komt, lijkt het 'not done' te zijn dit goed te vinden. Ik heb het altijd al kunnen waarderen.

8

jordidj1 schreef:
Vorig jaar voor het eerst uit de Top 2000 gevallen

Mijn thematische lijstje voor de Top 2000 heeft wel indruk gemaakt geloof ik, is al de tweede in korte tijd die hier langskomt ?

GrafGantz schreef:
(quote)

Mijn thematische lijstje voor de Top 2000 heeft wel indruk gemaakt geloof ik, is al de tweede in korte tijd die hier langskomt ?

Het is me de fles chablis meer dan waard

The Cars - Drive : 8,0

8

Leuk nummer van een leuke band, maar niet hun leukste vind ik (dat is Heartbeat City, maar die heeft zelfs nooit de top 40 gehaald )

wavanbuuren
Lisa (lastig beoordelen zoiets) 6,2
Cars (vroeger wel leuk maar nu op uitgekeken) 6,6

De Cars geef ik een 8,5.

Ook andere topics zijn een inspiratiebron

Gretz schreef:
-19. het hele oeuvre van The Blues Brothers met in het bijzonder: Everybody Needs Somebody to Love

Ok

120. The Blues Brothers - Everybody Needs Somebody to Love

[1989, #aw10, #hp6]

[embed]https://www.youtube.com/watch?time_continue=85&v=EHV0zs0kVGg&feature=emb_title[/embed]

7.5 Niks mis mee

Helaas meest bekende maar gelijk ook de meest zouteloze slappe cover van Everybody Needs....
1.5

Sorry laxus11

Ieder zijn mening natuurlijk, maar heb dit nooit vervelend gevonden

zaaf
2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:50 uur

geplaatst: vandaag om 07:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.