Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 16 december 2019, 22:42 uur
5
Ik ken de dame niet. Maar het voelt wat alsof onze Natalia de song aan 't zingen is. Daar ben ik ook niet zo wild van. De Jeff Buckley versie blijft voor mij de alles overtreffende.
Ik ken de dame niet. Maar het voelt wat alsof onze Natalia de song aan 't zingen is. Daar ben ik ook niet zo wild van. De Jeff Buckley versie blijft voor mij de alles overtreffende.
0
geplaatst: 17 december 2019, 00:40 uur
Het is een geweldig nummer. Deze uitvoering begint wel mooi, maar met die uithalen op het eind wordt het nummer compleet onderuit gehaald.
Lisa - Hallelujah : 5
Lisa - Hallelujah : 5
0
geplaatst: 17 december 2019, 07:47 uur
4
wat Kees-Jan zegt. Geef mij maar de versie van Jeff Buckley.
wat Kees-Jan zegt. Geef mij maar de versie van Jeff Buckley.
3
geplaatst: 17 december 2019, 09:38 uur
In welke uitvoering dan ook, gewoon ruk. Maar deze slaat alles.
1
Nog een 7,5 voor Ariana. Of naja, voor Santa Tell Me, Ariana zelf scoort hoger x
1
Nog een 7,5 voor Ariana. Of naja, voor Santa Tell Me, Ariana zelf scoort hoger x
0
geplaatst: 17 december 2019, 14:25 uur
Dave Edmunds
Is dit echt uit 1977? Het klinkt veel ouder en daarmee ook duffer.
5
Fool's Garden
Dit heb ik altijd een heel leuk liedje gevonden. Erg sterk refrein.
7.8
Ariana Grande
Ik heb soms een beetje moeite met het stemgeluid van Ariana Grande. Verder best een prima liedje.
6.5
Lisa
Ieuw, vies dit. Die uithalen zijn heel naar. Daarnaast voelt het heel machinaal aan, wat het nummer volledig om zeep helpt. Voegt niets toe aan de veel betere versies die ervan bestaan.
2.7
Is dit echt uit 1977? Het klinkt veel ouder en daarmee ook duffer.
5
Fool's Garden
Dit heb ik altijd een heel leuk liedje gevonden. Erg sterk refrein.
7.8
Ariana Grande
Ik heb soms een beetje moeite met het stemgeluid van Ariana Grande. Verder best een prima liedje.
6.5
Lisa
Ieuw, vies dit. Die uithalen zijn heel naar. Daarnaast voelt het heel machinaal aan, wat het nummer volledig om zeep helpt. Voegt niets toe aan de veel betere versies die ervan bestaan.
2.7
2
geplaatst: 17 december 2019, 19:36 uur
Ik geef d'r zelf nog een 5je. Nooit echt geërgerd aan het nummer ofzo.
Om in het "einde-van-het-jaar"-sfeertje te blijven, dit liedje is ook erg passend rond deze tijd. Vorig jaar voor het eerst uit de Top 2000 gevallen, maar die zal dit jaar wel weer terugkeren. Al zal dat (helaas) te maken hebben met het overlijden van frontman Ric Ocasek.
Rest mij nog een persoonlijke noot: ik ben echt blij met het aantal deelnemers dat (altijd) stemt, maar ik zal het spel tijdelijk stil leggen. Aanstaande maandag zal ik de laatste, voormalig Top 40-hit plaatsen. Ik ben even toe aan een tijdelijke MuMeBreak, mede omdat mijn huidige baan mentaal meer van mij vergt dan ik had verwacht. Wees gerust: in 2020 gaan we weer vrolijk verder.
119. The Cars - Drive
[1984, #aw14, #hp12]
Om in het "einde-van-het-jaar"-sfeertje te blijven, dit liedje is ook erg passend rond deze tijd. Vorig jaar voor het eerst uit de Top 2000 gevallen, maar die zal dit jaar wel weer terugkeren. Al zal dat (helaas) te maken hebben met het overlijden van frontman Ric Ocasek.
Rest mij nog een persoonlijke noot: ik ben echt blij met het aantal deelnemers dat (altijd) stemt, maar ik zal het spel tijdelijk stil leggen. Aanstaande maandag zal ik de laatste, voormalig Top 40-hit plaatsen. Ik ben even toe aan een tijdelijke MuMeBreak, mede omdat mijn huidige baan mentaal meer van mij vergt dan ik had verwacht. Wees gerust: in 2020 gaan we weer vrolijk verder.
119. The Cars - Drive
[1984, #aw14, #hp12]
1
geplaatst: 17 december 2019, 20:08 uur
Een kleine MuMe-break zou voor ons allen geen kwaad kunnen. Gewoon de site tussen kerst en oud & nieuw een weekje op slot. Rustig aan J.
Mooi liedje dit: 8,2
Mooi liedje dit: 8,2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.