MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
zaaf
that's one way to put it

5

Ik ken de dame niet. Maar het voelt wat alsof onze Natalia de song aan 't zingen is. Daar ben ik ook niet zo wild van. De Jeff Buckley versie blijft voor mij de alles overtreffende.

Het is een geweldig nummer. Deze uitvoering begint wel mooi, maar met die uithalen op het eind wordt het nummer compleet onderuit gehaald.

Lisa - Hallelujah : 5

Arbeidsdeskundige
1

4

wat Kees-Jan zegt. Geef mij maar de versie van Jeff Buckley.

In welke uitvoering dan ook, gewoon ruk. Maar deze slaat alles.
1

Nog een 7,5 voor Ariana. Of naja, voor Santa Tell Me, Ariana zelf scoort hoger x

Eens met bikkel2

6

5

In welke versie dan ook is dit nummer zeer matig.

johannesA
6,6

Dave Edmunds

Is dit echt uit 1977? Het klinkt veel ouder en daarmee ook duffer.

5

Fool's Garden

Dit heb ik altijd een heel leuk liedje gevonden. Erg sterk refrein.

7.8

Ariana Grande

Ik heb soms een beetje moeite met het stemgeluid van Ariana Grande. Verder best een prima liedje.

6.5

Lisa

Ieuw, vies dit. Die uithalen zijn heel naar. Daarnaast voelt het heel machinaal aan, wat het nummer volledig om zeep helpt. Voegt niets toe aan de veel betere versies die ervan bestaan.

2.7

Ik geef d'r zelf nog een 5je. Nooit echt geërgerd aan het nummer ofzo.

Om in het "einde-van-het-jaar"-sfeertje te blijven, dit liedje is ook erg passend rond deze tijd. Vorig jaar voor het eerst uit de Top 2000 gevallen, maar die zal dit jaar wel weer terugkeren. Al zal dat (helaas) te maken hebben met het overlijden van frontman Ric Ocasek.

Rest mij nog een persoonlijke noot: ik ben echt blij met het aantal deelnemers dat (altijd) stemt, maar ik zal het spel tijdelijk stil leggen. Aanstaande maandag zal ik de laatste, voormalig Top 40-hit plaatsen. Ik ben even toe aan een tijdelijke MuMeBreak, mede omdat mijn huidige baan mentaal meer van mij vergt dan ik had verwacht. Wees gerust: in 2020 gaan we weer vrolijk verder.

119. The Cars - Drive

[1984, #aw14, #hp12]

Arbeidsdeskundige
9,5

johannesA
6,5. Kalm aan Jordi.

Een kleine MuMe-break zou voor ons allen geen kwaad kunnen. Gewoon de site tussen kerst en oud & nieuw een weekje op slot. Rustig aan J.

Mooi liedje dit: 8,2

Groot gelijk Jordi. Effe relax.

Voor The Cars een 8.0

zaaf
6,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:35 uur

geplaatst: vandaag om 09:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.