Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
1
geplaatst: 1 januari 2020, 18:38 uur
Poeha schreef:
8,2 haar beste

8,2 haar beste
(quote)
Aha, nu word ik niet meer getagd, omdat ik wat heb gezegd over de PBH-groep zeker? 
Jordi is keihard.
0
geplaatst: 2 januari 2020, 16:16 uur
Fijn dat de meesten hier plezier beleven aan dit liedje, maar dit is niet zo m'n meug.
4
4
1
geplaatst: 2 januari 2020, 18:03 uur
Johnny Marr schreef:
Fijn dat de meesten hier plezier beleven aan dit liedje, maar dit is niet zo m'n meug.
JM is de man die uit de maat loopt met een whiskey en spa rood en niet in je broodje aap geloofd
1
geplaatst: 2 januari 2020, 18:25 uur
028. Anita Meyer - Why Tell Me Why 7,056666667 gemiddeld uit 30 stemmen
Zoals de meesten wel opgevallen is, heeft mijn homie Arnout zich tijdelijk uitgeschreven. Veel sterkte gap, hopelijk kom je er snel weer bovenop.
Afgelopen Oudjaarsdag hadden Arnout en ik het nog over Top 40-hits, naar aanleiding van de Top 2000. Hij wees mij op het bestaan van nummer, die ik bijna compleet vergeten was. Het betreft een parodie op de hip-hopklassieker Stan, gemaakt door het duo Arjen Lubach en Janine Abbring, waarbij de Friese zanger Syb van der Ploeg op de hak wordt genomen.
Het nummer was oorspronkelijk bedoeld als grap, maar platenmaatschappijen stonden in de rij nadat het op 3FM werd afsgespeeld. Het resulteerde tot een vrij grote hit, het haalde zelfs de top drie.
123. Slimme Schemer ft. Tido - Jelle
[2001, #aw9, #hp3]
Zoals de meesten wel opgevallen is, heeft mijn homie Arnout zich tijdelijk uitgeschreven. Veel sterkte gap, hopelijk kom je er snel weer bovenop.
Afgelopen Oudjaarsdag hadden Arnout en ik het nog over Top 40-hits, naar aanleiding van de Top 2000. Hij wees mij op het bestaan van nummer, die ik bijna compleet vergeten was. Het betreft een parodie op de hip-hopklassieker Stan, gemaakt door het duo Arjen Lubach en Janine Abbring, waarbij de Friese zanger Syb van der Ploeg op de hak wordt genomen.
Het nummer was oorspronkelijk bedoeld als grap, maar platenmaatschappijen stonden in de rij nadat het op 3FM werd afsgespeeld. Het resulteerde tot een vrij grote hit, het haalde zelfs de top drie.
123. Slimme Schemer ft. Tido - Jelle
[2001, #aw9, #hp3]
0
geplaatst: 2 januari 2020, 18:28 uur
Ik ging helemaal stuk toen ik het nummer hoorde sinds tijden en bij nuchtere herbeluistering moet ik nog steeds lachen.
8
8
0
geplaatst: 2 januari 2020, 19:31 uur
Waarschijnlijk de laatste CD-single die ik ooit gekocht heb: 8,2
0
geplaatst: 2 januari 2020, 20:32 uur
7
Misschien gaat Lubach weer een hit scoren: hij staat in de tipparade met Canon (samen met Fresku).
Misschien gaat Lubach weer een hit scoren: hij staat in de tipparade met Canon (samen met Fresku).
1
geplaatst: 2 januari 2020, 21:37 uur
Het liedje zit slim in elkaar. Ik weet nog dat Syb hier destijds absoluut niet van gediend was. Volgens mij heeft ie zelfs geprobeerd de verkoop tegen te houden. Die nam zichzelf duidelijk iets te serieus.
Grappig liedje dus, nipt beter dan het origineel ook.
7,2
7,2
0
geplaatst: 2 januari 2020, 22:12 uur
Edgar18 schreef:
Het liedje zit slim in elkaar. Ik weet nog dat Syb hier destijds absoluut niet van gediend was. Volgens mij heeft ie zelfs geprobeerd de verkoop tegen te houden. Die nam zichzelf duidelijk iets te serieus.
Ok, ik doe er een halfje bij

0
geplaatst: 2 januari 2020, 22:23 uur
Edgar18 schreef:
7,2
Op zich had Syb er niet heel veel problemen mee, dat lag meer aan het management. Het liedje zit slim in elkaar. Ik weet nog dat Syb hier destijds absoluut niet van gediend was. Volgens mij heeft ie zelfs geprobeerd de verkoop tegen te houden. Die nam zichzelf duidelijk iets te serieus.
7,2
Grappig liedje wel, beter dan het origineel, nee.
6,5
0
geplaatst: 2 januari 2020, 23:59 uur
Erg grappig nummer wel, maar ook een paar songtitels van De Kast erin verwerkt.
Zijn laatste nummers Canon, Woke, etc. vind ik ook allemaal leuk en dan heb ik zijn programma eigenlijk nooit gezien.
7
Zijn laatste nummers Canon, Woke, etc. vind ik ook allemaal leuk en dan heb ik zijn programma eigenlijk nooit gezien.
7
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.