MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
023. Emotions - Best Of My Love 7,169565217 gemiddeld uit 23 stemmen

054. Kendrick Lamar - HUMBLE. 6,535185185 gemiddeld uit 27 stemmen

Feit met dit topic is dat ik alle kanten op kan en soms door de bossen het bos niet meer zie, random.org ben ik onderhand ook wel beu. Ik ga wat meer thema-gerelateerd werken, dus ga tien liedjes (of meer, hangt van de populariteit af) plaatsen en hou daarvan een aparte tussenstand bij. Een meter in een meter dus, ArthurDZ zeg er maar ff niets van.

Een paar jaar terug hadden we de POP Perfection! en daar kwamen vele popprinsessen van dit decennium langs. Tijd voor ronde twee!

Thema: pop-perfectie! #1

134. Avril Lavigne - Complicated

[2002, #aw16, #hp02]

Ja, ik glans hiervan hoor. Voel me direct zeven jaar jongen, maar fok dat.

8,3

6,7

Ik heb dat pop perfection topic (dames) toen gemist. Zaten echt veel prima tracks tussen. Ook bij die van de boybands nog wel enkele. Jammer van die boyband nummer 1 toen (puur door de gastbijdrage van Stevie W. waarschijnlijk).

Wel, ik kon deze destijds heel goed verdragen. Blijkt dat dat nog steeds zo is.

7.5

6.5

jordidj1 nee ik ga er dus wel iets van zeggen, leuk idee! Popprinsesjes uit de twee voorgaande decennia dus, top! Vergeet Sugababes - Freak Like Me en All Saints - Pure Shores niet he!

5,5

Arbeidsdeskundige
7,5

Avril Lavigne - Complicated : 7

6.5

johannesA
6

ArthurDZ schreef:
6.5

jordidj1 nee ik ga er dus wel iets van zeggen, leuk idee! Popprinsesjes uit de twee voorgaande decennia dus, top! Vergeet Sugababes - Freak Like Me en All Saints - Pure Shores niet he!

Had ik al eens gezegd dat we in het topic Singles Top 20 Per Jaar - MusicMeter.nl bij het jaar 2000 zijn?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:58 uur

geplaatst: vandaag om 23:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.