Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
1
geplaatst: 13 januari 2020, 19:54 uur
023. Emotions - Best Of My Love 7,169565217 gemiddeld uit 23 stemmen
054. Kendrick Lamar - HUMBLE. 6,535185185 gemiddeld uit 27 stemmen
Feit met dit topic is dat ik alle kanten op kan en soms door de bossen het bos niet meer zie, random.org ben ik onderhand ook wel beu. Ik ga wat meer thema-gerelateerd werken, dus ga tien liedjes (of meer, hangt van de populariteit af) plaatsen en hou daarvan een aparte tussenstand bij. Een meter in een meter dus, ArthurDZ zeg er maar ff niets van.
Een paar jaar terug hadden we de POP Perfection! en daar kwamen vele popprinsessen van dit decennium langs. Tijd voor ronde twee!
Thema: pop-perfectie! #1
134. Avril Lavigne - Complicated
[2002, #aw16, #hp02]
054. Kendrick Lamar - HUMBLE. 6,535185185 gemiddeld uit 27 stemmen
Feit met dit topic is dat ik alle kanten op kan en soms door de bossen het bos niet meer zie, random.org ben ik onderhand ook wel beu. Ik ga wat meer thema-gerelateerd werken, dus ga tien liedjes (of meer, hangt van de populariteit af) plaatsen en hou daarvan een aparte tussenstand bij. Een meter in een meter dus, ArthurDZ zeg er maar ff niets van.
Een paar jaar terug hadden we de POP Perfection! en daar kwamen vele popprinsessen van dit decennium langs. Tijd voor ronde twee!
Thema: pop-perfectie! #1
134. Avril Lavigne - Complicated
[2002, #aw16, #hp02]
0
geplaatst: 13 januari 2020, 19:55 uur
Ja, ik glans hiervan hoor. Voel me direct zeven jaar jongen, maar fok dat.
8,3
8,3
0
geplaatst: 13 januari 2020, 21:26 uur
6,7
Ik heb dat pop perfection topic (dames) toen gemist. Zaten echt veel prima tracks tussen. Ook bij die van de boybands nog wel enkele. Jammer van die boyband nummer 1 toen (puur door de gastbijdrage van Stevie W. waarschijnlijk).
Ik heb dat pop perfection topic (dames) toen gemist. Zaten echt veel prima tracks tussen. Ook bij die van de boybands nog wel enkele. Jammer van die boyband nummer 1 toen (puur door de gastbijdrage van Stevie W. waarschijnlijk).
0
geplaatst: 13 januari 2020, 21:44 uur
Wel, ik kon deze destijds heel goed verdragen. Blijkt dat dat nog steeds zo is.
7.5
7.5
1
geplaatst: 13 januari 2020, 21:57 uur
6.5
jordidj1 nee ik ga er dus wel iets van zeggen, leuk idee! Popprinsesjes uit de twee voorgaande decennia dus, top! Vergeet Sugababes - Freak Like Me en All Saints - Pure Shores niet he!
jordidj1 nee ik ga er dus wel iets van zeggen, leuk idee! Popprinsesjes uit de twee voorgaande decennia dus, top! Vergeet Sugababes - Freak Like Me en All Saints - Pure Shores niet he!

0
geplaatst: 14 januari 2020, 12:44 uur
ArthurDZ schreef:
6.5
6.5
Had ik al eens gezegd dat we in het topic Singles Top 20 Per Jaar - MusicMeter.nl bij het jaar 2000 zijn?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.