MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

Vind zeker niet al zijn werk goed
Fame vind ik een van zijn beste
8.5

Een van zijn mindere:

7.5

Arbeidsdeskundige
8,5

David Bowie - Fame: 6,7

Mijn hersenen zeggen dat dit een goede song is, maar mijn hart voelt er weinig bij. Nooit écht graag gehoord. Toch nog een ...

6

David Bowie - Fame : 5,5

johannesA
5

6,5

Groot Bowie-liefhebber, maar deze doet me vrij weinig.

Ast
6,5

We staan letterlijk aan de vooravond van de historische gebeurtenis die bekend staat als 'Brexit'. De popmuziek kent ook vele nummers waarin taferelen, fenomenen en gebeurtenissen met historisch belang bezongen worden. Zo ook dit nummer dat als aanklacht diende tegen de gewelddadige en vernielende acties tegen de Joodse bevolking. Een behoorlijke hit in Nederland in 1983. Wat vinden we er anno 2020 nog van?

150. BAP - Kristallnaach

[1983, #aw8, #hp8]

Dit is nummer 150 in dit topic. Morgen, vóór het posten van plaat nr. 151, zal ik het klassement met daarin die eerste 150 platen plaatsen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:40 uur

geplaatst: vandaag om 12:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.