Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
2
geplaatst: 20 februari 2020, 11:00 uur
esteban schreef:
Sommigen beschouwen de volgende zin als een vorm van heiligschennis, maar bij deze: Nooit een Prince fan geweest. Al vind ik deze eigenlijk nog redelijk.
5.5
Sommigen beschouwen de volgende zin als een vorm van heiligschennis, maar bij deze: Nooit een Prince fan geweest. Al vind ik deze eigenlijk nog redelijk.
5.5
Dat moeten die sommigen dan maar denken, deze MM is er om je smaak te delen,of je mening te geven en Prince is geen uitzondering op die regel
Met uitzondering van enkele werkjes, trek ik zijn sound ook voor geen meter
2
geplaatst: 20 februari 2020, 11:08 uur
teus schreef:
Dat moeten die sommigen dan maar denken, deze MM is er om je smaak te delen,of je mening te geven en Prince is geen uitzondering op die regel
Helemaal mee eens. Jouw smaak is jouw smaak. Niemand heeft gelijk, niemand zit verkeerd. Mensen kunnen het hooguit niet eens zijn met iemands smaak, maar dan heeft nog steeds iedereen en niemand gelijk. Ik zie op MusicMeter heel vaak bepaalde stokpaardjes voorbijkomen waarvan ik me afvraag wat men er goed aan vindt.
Dat gezegd hebbende. Prince kan bij mij vrijwel niks verkeerd doen.
8,8
0
geplaatst: 20 februari 2020, 17:40 uur
Meestal zijn de plaatjes die hier voorbijkomen (semi)random gekozen, maar af en toe zit er een link tussen twee nummers. Zo ook vandaag. In het nummer Gett Off van Prince zit die heerlijke break, ingeleid door het krassen van een LP, waarin Prince een ode brengt aan één van zijn helden. Het nummer dat hij daar citeert is ook een hit geweest in Nederland. Het is wellicht niet zijn bekendste of het meest voor de hand liggende nummer van deze artiest, maar dat maakt het er niet minder op. Tijd voor funk met de Godfather of Soul, The Hardest Working Man in Show Business, Soul Brother No. 1 aka James Brown:
170. James Brown - Mother Popcorn (Part 1)
[1969, #aw7, #hp21]
170. James Brown - Mother Popcorn (Part 1)
[1969, #aw7, #hp21]
0
geplaatst: 20 februari 2020, 20:49 uur
Staat muzikaal weer als een huis, swingt de pan uit. Funk it up guys!
Maar inderdaad; hij heeft nog veel meer beters in huis.
7,7
Maar inderdaad; hij heeft nog veel meer beters in huis.
7,7
0
geplaatst: 21 februari 2020, 01:18 uur
Frans Bauer - Heb je even voor mij
2
Mijn waardering voor dit nummer stijgt met het alcoholpromillage in mijn bloed. Op dit moment is dat 0.
Maar ik lees hier dat het Nederlands record op 7,2 staat. Ik ga dit weekeinde weer flink aan de Franse cognac dus een voldoende voor Frans kan komende zaterdagavond zo tegen 23 uur al mogelijk zijn.
Daarna draai ik op zondagmorgen het nummer waar Frans het volgens mij van heeft: How Do You Think I Feel.
Uit 1954!
Ik krijg ineens weer zin in de 50s-meter, Shaky.
2
Mijn waardering voor dit nummer stijgt met het alcoholpromillage in mijn bloed. Op dit moment is dat 0.
Maar ik lees hier dat het Nederlands record op 7,2 staat. Ik ga dit weekeinde weer flink aan de Franse cognac dus een voldoende voor Frans kan komende zaterdagavond zo tegen 23 uur al mogelijk zijn.
Daarna draai ik op zondagmorgen het nummer waar Frans het volgens mij van heeft: How Do You Think I Feel.
Uit 1954!
Ik krijg ineens weer zin in de 50s-meter, Shaky.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.