MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
SBube schreef:
Ga haar overigens niet live zien, playbackshow!

Dat zal vast wel meevallen.

"De Canadese zangeres Alanis Morissette doet Carré aan op maandag 24 februari 2020 voor een akoestische uitvoering van haar legendarische album Jagged Little Pill dat dit jaar 25 jaar bestaat."

Moeilijk voor te stellen dat ze dan niet echt gaat zingen.

Rubberen Robbie: 7

Verschrikkelijk. Nederland op zijn smalst.
1

Alanis Morissette - You Oughta Know : 7,5

Rubberen Robbie - De Nederlandse Sterren Vieren Carnaval : 8
(het gaat me te ver om dit Nederland op z'n breedst te noemen , daarnaast heeft Rubberen Robbie betere medley-parodieën gemaakt)

Rubberen Robbie - De Nederlandse Sterren Vieren Carnaval
Die is leuk:
10

Ik vind hem half zo leuk als Marzipaintree.

5

Heb het gisteren weer gevierd en ga vanmiddag ook weer, maar Leidse carnavalsmuziek is natuurlijk compleet ongeloofwaardig. Doe mij dan maar die andere van ze.

3

Ik ben een carnavalsvierder, maar voor deze hollandse zeiver kan ik echt niet meer dan een 1 geven.....

Poek schreef:
(quote)

Dat zal vast wel meevallen.

"De Canadese zangeres Alanis Morissette doet Carré aan op maandag 24 februari 2020 voor een akoestische uitvoering van haar legendarische album Jagged Little Pill dat dit jaar 25 jaar bestaat."

Moeilijk voor te stellen dat ze dan niet echt gaat zingen.

Dan misschien niet, maar haar 'unplugged' vond ik toch al niet zo. In het algemeen heb ik weinig op met akoestische shows, dat rockt mij te weinig!

Dit soort carnaval, hoor je in Limburg gelukkig niet, maar het is ook niet als 'kwaliteitsmuziek' bedoelt: 4

Rubberen Robbie is vooral persiflage. Deze gasten waren ooit Catapult ( glamrock) en ook The Monotones.
Ze speelden goed in op stijlen die populair waren.
Ik denk dat ze met dit soort medleys Stars On 45 in hun achterhoofd hadden.
Het is melig en vaak flauw natuurlijk, maar op één of andere manier kan ik er wel om lachen. Ze namen zichzelf helemaal niet serieus. Zouden anderen een voorbeeld aan kunnen nemen.

De Nederlandse Sterren Stralen Overal vind ik wel grappig en een leuke parodie al is het natuurlijk melig.
De Nederlandse Sterren Vieren Carnaval is een herhaling van zetten maar een stuk flauwer.

LucM schreef:
De Nederlandse Sterren Stralen Overal vind ik wel grappig en een leuke parodie al is het natuurlijk melig.
De Nederlandse Sterren Vieren Carnaval is een herhaling van zetten maar een stuk flauwer.

Precies dat...een x is wel humor en leuk en genoeg
Vond destijds die 2eRock'nRoll medley van Long Tall Ernie & the shakers ook zo uitgekauwd
Zelfde met bv Star Sisters ,Stars on 45 enz

Het is idd minder dan De Nederlandse Sterren Stralen Overal, maar als het een grote hit wordt kun je er donder op zeggen dat er een soort van vervolg op komt.
Net als films eigenlijk, waar vervolgen meestal minder zijn. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

SBube schreef:
(quote)

Dan misschien niet, maar haar 'unplugged' vond ik toch al niet zo. In het algemeen heb ik weinig op met akoestische shows, dat rockt mij te weinig!

Vind haar Unplugged album juist net iets mooier,heeft soms meer dan de versterkte rockuitvoeringen maar hangt er wel vanaf welke artiest..zo vind ik Neil Young ook groots daarin,maar bv de Earring hoor ik dan weer liever versterkt

Ast
Carnavals muziek vind ik leuk...maar dit geef ik een 2

Hier word ik kriebelig van, op de foute manier:

1

ranboy schreef:
Ik vind hem half zo leuk als Marzipaintree.
Ik ga vanaf nu mijn alcoholgebruik minstens halveren.

Rubberen Robbie eindigt op plek 154 en staat daarmee slechts één plekje boven.... Stars on 45.

Tijd voor weer iets heel anders vandaag. Hoe waarderen wij deze plaat?

173. The Cure - Lullaby

[1989, #aw8, #hp9]

9 blijft prachtig

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:28 uur

geplaatst: vandaag om 15:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.