MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

johannesA
6

5.5

Kanye redt Katy op haar eigen track (maar het is nipt)

Aah.... leuk topic ondekt

Voyage Voyage 9.5

You Make Me Feel (mighty real) 8

E.T 6

Moet ik eerlijk bekennen dat ik deze nog nooit in zijn geheel heb gehoord. Onterecht, want het is één van de leukste nummers van Katy Perry die ik heb gehoord.

8

Nou, inderdaad. Niets mis mee, erg verslaafd aan geweest ook destijds. 8,5

4

Doe mij maar haar andere singles. Ongeïnspireerde verse van Kanye ook op het eind.

1. Desireless - Voyage Voyage 7,7375 gemiddeld uit 36 stemmen
2. Sylvester - You Make Me Feel (Mighty Real) 7,175806452 gemiddeld uit 31 stemmen
3. Katy Perry - E.T. (feat. Kanye West) 6,567307692 gemiddeld uit 26 stemmen

Tijd voor een dikke hit. De debuutsingle van de Amerikaanse zangeres Anastacia is nog steeds haar grootste hit in de Nederlandse top 40, voor de rest is haar palmares gevuld met nog veertien hits. Ook weer een vrij bijzondere dame, haar oranje zonnebril kan gerust als iconisch worden bestempeld.

Haar piek is toch wel tot ongeveer 2004, daarna is het angstvallig stilgevallen rond de zangeres. Ze probeerde het nog wel met een paar albums, waaronder een coveralbums, maar tevergeefs. Gelukkig valt er nog genoeg te snoepen van haar eerste drie albums, ik geef jullie haar grootste hit:

4. Anastacia - I'm Outta Love

[2000, #aw21, #hp3]

zaaf
4,5

7

19 jaar geleden alweer

6,5

Left Outside Alone zou wel hoger scoren.

Destijds vond ik dit wel leuk, nu kan ik het niet zo goed meer hebben.

5,0

8,0

Wat was ik fan van haar zeg. Nog een handtekening mogen scoren in 2004 bij een signeersessie

2

Toen vreselijk, en nog niks veranderd.

Niks mis mee, een dikke 4.

cosmic kid (moderator)
Rudi S schreef:
Niks mis mee, een dikke 4.

Dat dus

johannesA
3,9

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:38 uur

geplaatst: vandaag om 14:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.