Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 29 maart 2020, 21:03 uur
De oogst van de afgelopen week:
Macarena - Los del Rio 6,9 (de eerdere versie is beter)
Ian Dury & The Blockheads - Hit Me With Your Rhythm Stick 7,0
Spice Girls - 2 Become 1 6,4
TLC - Waterfalls 7,0
Peter - Angeline 6,5
Muddy Waters - Mannish Boy 7,0 (had ik al gezegd dat de eerdere versie beter was?)
Macarena - Los del Rio 6,9 (de eerdere versie is beter)
Ian Dury & The Blockheads - Hit Me With Your Rhythm Stick 7,0
Spice Girls - 2 Become 1 6,4
TLC - Waterfalls 7,0
Peter - Angeline 6,5
Muddy Waters - Mannish Boy 7,0 (had ik al gezegd dat de eerdere versie beter was?)
0
geplaatst: 29 maart 2020, 21:36 uur
Je bent weer bijna helemaal bij Marzipaintree; jouw cijfers zijn verwerkt. Je hebt alleen 205. Charlie Puth - Attention geskipt.
0
geplaatst: 29 maart 2020, 21:43 uur
Peter en zijn Rockets - Angeline (M'n Blonde Sexmachine) : 7,5
2
geplaatst: 29 maart 2020, 22:04 uur
Shaky schreef:
Je bent weer bijna helemaal bij Marzipaintree; jouw cijfers zijn verwerkt. Je hebt alleen 205. Charlie Puth - Attention geskipt.
Ja, dat klopt. Je bent weer bijna helemaal bij Marzipaintree; jouw cijfers zijn verwerkt. Je hebt alleen 205. Charlie Puth - Attention geskipt.
Als je oogst moet je wat zaaigoed overhouden voor de volgende keer. Ik ken dit nummer totaal niet, dus ik ga hem de komende week een aantal keren beluisteren.
Zodat Charlie Puth de juiste aandacht krijgt waar die blijkbaar om vraagt.
0
geplaatst: 30 maart 2020, 01:31 uur
Ook even wat bijwerken:
Ian Dury & The Blockheads - 8.3
Spice Girls - 6.5
TLC - 7.3
Peter & Rockets - 6.8
Muddy Waters - 8.4
Ian Dury & The Blockheads - 8.3
Spice Girls - 6.5
TLC - 7.3
Peter & Rockets - 6.8
Muddy Waters - 8.4
0
geplaatst: 30 maart 2020, 08:41 uur
Thanks bikkel2, jouw punten zijn verwerkt.
Daarmee is Hit Me with Your Rhythm Stick het zestigste nummer tot nu toe die de magische grens van een 7,0 heeft weten te doorbreken.
Daarmee is Hit Me with Your Rhythm Stick het zestigste nummer tot nu toe die de magische grens van een 7,0 heeft weten te doorbreken.
0
geplaatst: 30 maart 2020, 09:12 uur
Van zijn hits vind ik Je Wordt Ouder Papa en Kom van Dat Dak Af veruit zijn leukste. Angeline gaat snel vervelen en duurt met bijna 5 minuten ook veel te lang:
5,5
5,5
0
geplaatst: 30 maart 2020, 13:09 uur
Marzipaintree schreef:
Als je oogst moet je wat zaaigoed overhouden voor de volgende keer. Ik ken dit nummer totaal niet, dus ik ga hem de komende week een aantal keren beluisteren.
(quote)
Ja, dat klopt. Als je oogst moet je wat zaaigoed overhouden voor de volgende keer. Ik ken dit nummer totaal niet, dus ik ga hem de komende week een aantal keren beluisteren.
Ik zie nu dat Attention het behoorlijk slecht heeft gedaan. Echt niet terecht, is gewoon een fijne plaat. Dus die geef ik nog even een:
8
0
geplaatst: 30 maart 2020, 15:47 uur
Met de latere stemmen voor TLC komen ook zij voorbij die 7,0-grens. 61 platen nu met een 7,0 of hoger.
0
geplaatst: 30 maart 2020, 17:38 uur
Peter Koelewijn krijgt samen met zijn Rockers geen enkele onvoldoende te verwerken (dat zag ik niet aankomen trouwens) en nestelt zich nog nét in de top 100 in het klassement.
Vandaag een man die behoorlijk populair is in Nederland (waar niet eigenlijk) en die zijn grootste successen in de 80's kende. Samen met de E-Street Band scoort deze man al tientallen jaren hits en het is tijd om er daar eentje van te posten vandaag. Tussen 1984 en 1986 bracht hij maar liefst 9 hitsingles uit (8 daarvan haalden de top 10), dit was in zijn thuisland daar de 2e succesvolste van:
210. Bruce Springsteen - Glory Days
[1985, #aw6, #hp17]
Vandaag een man die behoorlijk populair is in Nederland (waar niet eigenlijk) en die zijn grootste successen in de 80's kende. Samen met de E-Street Band scoort deze man al tientallen jaren hits en het is tijd om er daar eentje van te posten vandaag. Tussen 1984 en 1986 bracht hij maar liefst 9 hitsingles uit (8 daarvan haalden de top 10), dit was in zijn thuisland daar de 2e succesvolste van:
210. Bruce Springsteen - Glory Days
[1985, #aw6, #hp17]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.