Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
1
geplaatst: 21 mei 2020, 02:20 uur
Band on the run
In 1974 kregen ze van mij hetzelfde cijfer als nu:
9
In 1974 kregen ze van mij hetzelfde cijfer als nu:
9
1
geplaatst: 21 mei 2020, 09:35 uur
Dat is nog eens een uitspraak. Ik kan me niet heugen dat je toen hetzelfde cijfer hebt uitgedeeld 

0
geplaatst: 21 mei 2020, 17:16 uur
The Waterboys scoren heel goed en staan voorlopig op de 16e plek in het klassement.
Vandaag een vrouw die door hele bevolkingsstammen wordt geadoreerd, 2 Oscars heeft gewonnen, 10 Grammy Awards gewonnen, 9 Golden Globes gewonnen, tig onderscheidingen heeft waaronder de Presidential Medal of Freedom, en zo kunnen we nog wel een heel tijd doorgaan. Ow ja, ze behoort ook nog tot het zeer selecte groepje met mensen die zowel een Emmy, Grammy, Oscar en Tony Award wisten te winnen. In Nederland stond ze met 13 nummers in de Top 40. Dit was een nummer 1 hit:
263. Barbra Streisand - Woman in Love
[1980, #aw14, #hp1]
Vandaag een vrouw die door hele bevolkingsstammen wordt geadoreerd, 2 Oscars heeft gewonnen, 10 Grammy Awards gewonnen, 9 Golden Globes gewonnen, tig onderscheidingen heeft waaronder de Presidential Medal of Freedom, en zo kunnen we nog wel een heel tijd doorgaan. Ow ja, ze behoort ook nog tot het zeer selecte groepje met mensen die zowel een Emmy, Grammy, Oscar en Tony Award wisten te winnen. In Nederland stond ze met 13 nummers in de Top 40. Dit was een nummer 1 hit:
263. Barbra Streisand - Woman in Love
[1980, #aw14, #hp1]
1
geplaatst: 21 mei 2020, 17:21 uur
Nou, je zoekt ze wel uit
Geen groot Streisand-liefhebber eigenlijk, maar deze blijft zo prachtig gezongen, denk een van mijn vroegste muziekherinneringen, dus tja, wederom:
10
Geen groot Streisand-liefhebber eigenlijk, maar deze blijft zo prachtig gezongen, denk een van mijn vroegste muziekherinneringen, dus tja, wederom:10
0
geplaatst: 21 mei 2020, 17:23 uur
The Waterboys heb ik liever met folky liedjes dan met hun stadionrock, maar vooruit, toch nog een 7.
Voor Barbra een 6,4
Voor Barbra een 6,4
0
geplaatst: 22 mei 2020, 00:20 uur
Poeha schreef:
Dat is nog eens een uitspraak. Ik kan me niet heugen dat je toen hetzelfde cijfer hebt uitgedeeld
Ik heb een vermoeden aan wie dat aan kan liggen. Dat is nog eens een uitspraak. Ik kan me niet heugen dat je toen hetzelfde cijfer hebt uitgedeeld
Poeha schreef:
Wordt tijd dat ik me ook eens ga bekommeren om de muzikale jaren rondom mijn geboortejaar.
Top 40 1974 -
Wordt tijd dat ik me ook eens ga bekommeren om de muzikale jaren rondom mijn geboortejaar.
Top 40 1974 -
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.