MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

The Waterboys - The Whole of the Moon : 9,5

Band on the run
In 1974 kregen ze van mij hetzelfde cijfer als nu:
9

Marzipaintree schreef:
Band on the run
In 1974 kregen ze van mij hetzelfde cijfer als nu:
9
Dat is nog eens een uitspraak. Ik kan me niet heugen dat je toen hetzelfde cijfer hebt uitgedeeld

7,3

Ast
7,3

The Waterboys scoren heel goed en staan voorlopig op de 16e plek in het klassement. 

Vandaag een vrouw die door hele bevolkingsstammen wordt geadoreerd, 2 Oscars heeft gewonnen, 10 Grammy Awards gewonnen, 9 Golden Globes gewonnen,  tig onderscheidingen heeft waaronder de Presidential Medal of Freedom, en zo kunnen we nog wel een heel tijd doorgaan. Ow ja, ze behoort ook nog tot het zeer selecte groepje met mensen die zowel een Emmy, Grammy, Oscar en Tony Award wisten te winnen. In Nederland stond ze met 13 nummers in de Top 40. Dit was een nummer 1 hit:

263. Barbra Streisand - Woman in Love

[1980, #aw14, #hp1] 

Nou, je zoekt ze wel uit Geen groot Streisand-liefhebber eigenlijk, maar deze blijft zo prachtig gezongen, denk een van mijn vroegste muziekherinneringen, dus tja, wederom:

10

The Waterboys heb ik liever met folky liedjes dan met hun stadionrock, maar vooruit, toch nog een 7.

Voor Barbra een 6,4

Wat musicfriek zegt. Ik zet 'm alleen wel wat lager in.

8.0

7.4

Waterboys: 9,3
Streisand: 7,7

5

Barry kan beter. Barbra niet.

8

7.5

9,6

Waterboys 8.5
Streisand 7.25

Streisand: 7

Barbra Streisand - Woman in Love : 8

Poeha schreef:
Dat is nog eens een uitspraak. Ik kan me niet heugen dat je toen hetzelfde cijfer hebt uitgedeeld
Ik heb een vermoeden aan wie dat aan kan liggen.
Poeha schreef:
Wordt tijd dat ik me ook eens ga bekommeren om de muzikale jaren rondom mijn geboortejaar.
Top 40 1974 -

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:39 uur

geplaatst: vandaag om 01:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.