Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juni 2020, 23:03 uur
Beiden hebben los van dit nummer veel interessantere dingen gedaan, Bill Medley zat in The Righteous Brothers en Jennifer Warnes deed backing vocals bij Leonard Cohen en nam een album op met Cohen-nummers en John Cale produceerde een album van haar wat ik nog eens moet checken. Dit nummer roept nog wat restjes jeugdsentiment op. Vandaar dat ik mild ben,
5,6
5,6
0
geplaatst: 7 juni 2020, 23:03 uur
Bill Medley & Jennifer Warnes - (I've Had) The Time of My Life : 7
1
geplaatst: 8 juni 2020, 02:18 uur
Laat ik dan maar de voorlopig hoogste score geven. Nostalgie (film) speelt absoluut mee.
8.5
8.5
1
wavanbuuren
geplaatst: 8 juni 2020, 08:51 uur
Ik ben een stukje positiever dan de meesten afgelopen weekend....
Paul Jones
7
Brandy & Monica
8,5
Bill & Jennifer
8,5
Paul Jones
7
Brandy & Monica
8,5
Bill & Jennifer
8,5
0
geplaatst: 8 juni 2020, 08:56 uur
starbright boy schreef:
John Cale produceerde een album van haar wat ik nog eens moet checken.
John Cale produceerde een album van haar wat ik nog eens moet checken.
Interessant. Blijkt zowaar al haar derde album te zijn, haar eerste 2 staan niet eens op MuMe zo te zien

0
geplaatst: 8 juni 2020, 17:15 uur
De meeste van ons hadden duidelijk niet de Time of Their Lives met het nummer van gisteren en het blijft, toch wel verrassend, op slechts een 5,8 steken.
De werkweek is weer begonnen en sinds een goede week zijn we langzaamaan uit onze intelligente lockdown aan het kruipen. Een van de dingen waar we wel nog steeds rekening mee moeten houden is de afstand die we tussen onszelf en anderen bewaren. Voor het geval je niet precies meer weet welke afstand dat is:
281. Ali B feat. Poke & Judeska - Anderhalf Meter
[2020, #aw4, #hp27]
De werkweek is weer begonnen en sinds een goede week zijn we langzaamaan uit onze intelligente lockdown aan het kruipen. Een van de dingen waar we wel nog steeds rekening mee moeten houden is de afstand die we tussen onszelf en anderen bewaren. Voor het geval je niet precies meer weet welke afstand dat is:
281. Ali B feat. Poke & Judeska - Anderhalf Meter
[2020, #aw4, #hp27]
0
geplaatst: 8 juni 2020, 19:33 uur
Nou... in het Nieuw in de Top 40 topic waren de cijfers een stuk positiever. Dag en nacht. 

0
geplaatst: 8 juni 2020, 19:38 uur
Ik heb dit nummer tot nu toe vakkundig kunnen ontwijken. Blijkt duidelijk waarom. Dit is gewoon Kut met een hoofdletter K.
1
1
0
geplaatst: 8 juni 2020, 19:45 uur
Ik weet niet meer hoeveel ik dit nummer in de andere thread gegeven heb, maar ik heb er nu toch wel dit voor over:
6
Misschien is het een voordeel dat ik die uitvoerders helemaal niet ken en onbevangen luister?
'k Vind 't best wel een heel klein beetje geinig en het bleef in de afgelopen weken ook wel wat hangen.
6
Misschien is het een voordeel dat ik die uitvoerders helemaal niet ken en onbevangen luister?
'k Vind 't best wel een heel klein beetje geinig en het bleef in de afgelopen weken ook wel wat hangen.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.