Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
wavanbuuren
geplaatst: 9 juni 2020, 08:53 uur
Tsja.....
Ik doe het niet zo vaak.
1
De clip is nog slechter al kan dat cijfermatig niet.
Ik doe het niet zo vaak.
1
De clip is nog slechter al kan dat cijfermatig niet.
1
geplaatst: 9 juni 2020, 10:27 uur
thelion schreef:
......
......
, ik snap je.... maar om het toch maar even te checken; welk cijfer zal ik aan dat stippellijntje plakken om te kunnen registreren?
0
geplaatst: 9 juni 2020, 14:33 uur
Shaky schreef:
, ik snap je.... maar om het toch maar even te checken; welk cijfer zal ik aan dat stippellijntje plakken om te kunnen registreren?
(quote)
, ik snap je.... maar om het toch maar even te checken; welk cijfer zal ik aan dat stippellijntje plakken om te kunnen registreren? Gewoon puntjes tellen neem ik aan

0
geplaatst: 9 juni 2020, 14:39 uur
haha ja wie weet Rudi S, maar jij bent zelf ook de komma vergeten te zetten in jouw cijfer dus of ik nu van jouw inschattingsvermogen uit kan gaan... 

0
geplaatst: 9 juni 2020, 14:47 uur
Shaky schreef:
haha ja wie weet Rudi S, maar jij bent zelf ook de komma vergeten te zetten in jouw cijfer dus of ik nu van jouw inschattingsvermogen uit kan gaan...
Sorry, moet dus 10,4 zijn

0
geplaatst: 9 juni 2020, 17:23 uur
Anderhalf Meter komt bij de laatste drie plaatsen in het klassement terecht met een voorlopig gemiddelde van 2,9.
Het nummer van vandaag komt uit de alternatieve rock hoek. Hoewel deze band al sinds 1992 singles uitbracht, was deze uit 1996 pas hun eerste top 5 hit in de UK. In Nederland wist de band gedurende hun carrière slechts 4 minor hits te scoren, maar dat wil niet zeggen dat ze niet populair zijn/waren. Sterker nog, ze zijn één van de meest populaire bands binnen hun genre, en dat is ook op MusicMeter terug te zien. Maar liefst 6 van hun albums staan in de MM Album Top 250 waarvan er 4 bij de bovenste 25 staan.
Eens kijken of die populariteit zich ook vertaalt naar dit topic:
282. Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
[1996, #aw6, #hp28]
Het nummer van vandaag komt uit de alternatieve rock hoek. Hoewel deze band al sinds 1992 singles uitbracht, was deze uit 1996 pas hun eerste top 5 hit in de UK. In Nederland wist de band gedurende hun carrière slechts 4 minor hits te scoren, maar dat wil niet zeggen dat ze niet populair zijn/waren. Sterker nog, ze zijn één van de meest populaire bands binnen hun genre, en dat is ook op MusicMeter terug te zien. Maar liefst 6 van hun albums staan in de MM Album Top 250 waarvan er 4 bij de bovenste 25 staan.
Eens kijken of die populariteit zich ook vertaalt naar dit topic:
282. Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
[1996, #aw6, #hp28]
0
geplaatst: 9 juni 2020, 17:34 uur
Tja zit niet in mijn Radiohead top 10 dus;
8,5
Vorige sprak mij meer aan
8,5
Vorige sprak mij meer aan

0
geplaatst: 9 juni 2020, 17:45 uur
0
geplaatst: 9 juni 2020, 21:50 uur
Nog een
7
voor anderhalve meter. Niks mis mee, toch? Vrolijke nonsens met een positieve boodschap, mijn kinderen zijn er gek op.
8,5
voor Street Spirit, verreweg niet hun beste nummer.
7
voor anderhalve meter. Niks mis mee, toch? Vrolijke nonsens met een positieve boodschap, mijn kinderen zijn er gek op.
8,5
voor Street Spirit, verreweg niet hun beste nummer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.