Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juni 2020, 20:04 uur
6
Best leuk, zonder meer.
De lage scores voor Zombie verrassen mij wel.
Best leuk, zonder meer.
De lage scores voor Zombie verrassen mij wel.
1
geplaatst: 17 juni 2020, 20:15 uur
Cuz I Love You en Jerome al helemaal, maar ja... waren geen hits, dus geen optie

Gelukkig is Juice ook leuk zat.
Truth Hurts komt misschien later nog eens voorbij als artiesten een tweede keer langskomen.
1
geplaatst: 17 juni 2020, 20:18 uur
Helaas, Truth Hurts heeft de top 40 nooit gehaald. 7 weken op 1 in US, groot verschil. Heb zelf het idee dat ze genegeerd wordt door de radio in NL. Alleen Good as Hell werd nog een klein hitje, maar dat is dan weer de versie met Ariane Grande die veel minder leuk is dan het origineel.
En ja, Cuz I Love You is fantastisch, weer een hele andere Lizzo
En ja, Cuz I Love You is fantastisch, weer een hele andere Lizzo

0
geplaatst: 17 juni 2020, 20:23 uur
Och ja, klopt. Truth Hurts was Tipparade, niet Hitparade. Zonde inderdaad, want ze heeft echt veel sterke songs. Komt misschien nog met toekomstige nummers.
Nou Statler en Waldorf, aangezien Juice de enige solohit was in de hitlijst, moeten jullie maar gewoon tevreden zijn
Nou Statler en Waldorf, aangezien Juice de enige solohit was in de hitlijst, moeten jullie maar gewoon tevreden zijn

0
wavanbuuren
geplaatst: 18 juni 2020, 08:39 uur
Toch wel een leuk plaatje.
Ik hoef haar er verder niet bij te zien, maar dat zal wel een gevoelige opmerking zijn in de hedendaagse overspannen maatschappij.
7
Ik hoef haar er verder niet bij te zien, maar dat zal wel een gevoelige opmerking zijn in de hedendaagse overspannen maatschappij.
7
0
geplaatst: 18 juni 2020, 17:10 uur
Lizzo is niet aan iedereen besteed, maar weet wel nog een gemiddelde van een 6,5 te bereiken.
Het is alweer even geleden dat we een typisch Nederlands product de revue hebben laten passeren: de hoogste tijd om één van de allergrootste hits uit eigen land van de early 00's te kiezen. Je kon eigenlijk nergens komen zonder dit nummer te horen; op elk radiostation, muziekprogramma, etc. kwam dit nummer voorbij. Razend populair 20 jaar geleden; eens kijken of daar nog wat van over is:
291. Twarres - Wêr Bisto
[2000, #aw21, #hp1]
Het is alweer even geleden dat we een typisch Nederlands product de revue hebben laten passeren: de hoogste tijd om één van de allergrootste hits uit eigen land van de early 00's te kiezen. Je kon eigenlijk nergens komen zonder dit nummer te horen; op elk radiostation, muziekprogramma, etc. kwam dit nummer voorbij. Razend populair 20 jaar geleden; eens kijken of daar nog wat van over is:
291. Twarres - Wêr Bisto
[2000, #aw21, #hp1]
0
geplaatst: 18 juni 2020, 17:21 uur
Ik heb weinig op met Friesland, maar voor deze band en dit nummer in het bijzonder heb ik altijd wel een zwak gehad.
7,2
7,2
0
geplaatst: 18 juni 2020, 17:53 uur
Was destijds ook in België een hit (zelfs in Wallonië tot nummer 6 geraakt lees ik op Wikipedia) en ik vond het wel mooi geloof ik. Paar jaar geleden weer herontdekt na het lang niet gehoord te hebben.
8,5
8,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.