MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Ik mis haar fluit, toch een 7,2

7,5

6

Best leuk, zonder meer.

De lage scores voor Zombie verrassen mij wel.

8 wat Tit zegt en Tempo is ook veel leuker

7,6

musicfriek schreef:
Tempo is ook veel leuker

Cuz I Love You en Jerome al helemaal, maar ja... waren geen hits, dus geen optie
Gelukkig is Juice ook leuk zat.

Truth Hurts komt misschien later nog eens voorbij als artiesten een tweede keer langskomen.

Helaas, Truth Hurts heeft de top 40 nooit gehaald. 7 weken op 1 in US, groot verschil. Heb zelf het idee dat ze genegeerd wordt door de radio in NL. Alleen Good as Hell werd nog een klein hitje, maar dat is dan weer de versie met Ariane Grande die veel minder leuk is dan het origineel.

En ja, Cuz I Love You is fantastisch, weer een hele andere Lizzo

Och ja, klopt. Truth Hurts was Tipparade, niet Hitparade. Zonde inderdaad, want ze heeft echt veel sterke songs. Komt misschien nog met toekomstige nummers.

Nou Statler en Waldorf, aangezien Juice de enige solohit was in de hitlijst, moeten jullie maar gewoon tevreden zijn

The Cranberries 9
Lizzo 4

Lizzo - Juice : 2,5

wavanbuuren
Toch wel een leuk plaatje.
Ik hoef haar er verder niet bij te zien, maar dat zal wel een gevoelige opmerking zijn in de hedendaagse overspannen maatschappij.

7

Zombie: 3
Lizzo: 6,5

Ast
8

7,8

Lizzo is niet aan iedereen besteed, maar weet wel nog een gemiddelde van een 6,5 te bereiken.

Het is alweer even geleden dat we een typisch Nederlands product de revue hebben laten passeren: de hoogste tijd om één van de allergrootste hits uit eigen land van de early 00's te kiezen. Je kon eigenlijk nergens komen zonder dit nummer te horen; op elk radiostation, muziekprogramma, etc. kwam dit nummer voorbij. Razend populair 20 jaar geleden; eens kijken of daar nog wat van over is:

291. Twarres - Wêr Bisto

[2000, #aw21, #hp1]

Arbeidsdeskundige
9,5

Ik heb weinig op met Friesland, maar voor deze band en dit nummer in het bijzonder heb ik altijd wel een zwak gehad.

7,2

8,5

Erg charmant, mede door de Friese taal.

Best aardig liedje.

7.0

Was destijds ook in België een hit (zelfs in Wallonië tot nummer 6 geraakt lees ik op Wikipedia) en ik vond het wel mooi geloof ik. Paar jaar geleden weer herontdekt na het lang niet gehoord te hebben.

8,5

10+

Nog briljanter dan Onderweg van Abel.

6,25

6.7

6,5

8,7

5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:34 uur

geplaatst: vandaag om 20:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.