Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juli 2020, 09:30 uur
Hier heb ik nooit wat aan gevonden. Mij te clean, doe dan maar liever de wat meer rock-geörienteerde platen.
5
5
0
geplaatst: 30 juli 2020, 11:19 uur
7
Mooi, maar het is nog geen Carry On Wayward Son-kwaliteit imo
Mooi, maar het is nog geen Carry On Wayward Son-kwaliteit imo
0
geplaatst: 30 juli 2020, 17:14 uur
En met Dust in the Wind hebben we 111 platen te pakken die een 7,0 of hoger weten te scoren in ons klassement. Kansas eindigt voorlopig op plek 67.
Eind jaren 90 en in het begin van het nieuwe millennium waren er een aantal pop-queens, maar er is er maar eentje die zo bekend is als de dame van vandaag. Helaas staat ze vooral bekend om zaken die niets te maken hebben met muziek en dat het al jaren heel erg slecht met haar gaat, mogen dan ook duidelijk zijn. Wij geven echter punten voor muziek en niet voor randzaken. Wat hebben we over voor deze debuutsingle die door Rolling Stone magazine werd uitgeroepen tot 'beste debuutsingle aller tijden'?
333. Britney Spears - ...Baby One More Time
[1999, #aw22, #hp1]
Eind jaren 90 en in het begin van het nieuwe millennium waren er een aantal pop-queens, maar er is er maar eentje die zo bekend is als de dame van vandaag. Helaas staat ze vooral bekend om zaken die niets te maken hebben met muziek en dat het al jaren heel erg slecht met haar gaat, mogen dan ook duidelijk zijn. Wij geven echter punten voor muziek en niet voor randzaken. Wat hebben we over voor deze debuutsingle die door Rolling Stone magazine werd uitgeroepen tot 'beste debuutsingle aller tijden'?
333. Britney Spears - ...Baby One More Time
[1999, #aw22, #hp1]
0
geplaatst: 30 juli 2020, 18:19 uur
7,5 — maar ze heeft veel leukere. De single erna ‘Sometimes’ was zelfs al leuker
0
geplaatst: 30 juli 2020, 18:21 uur
5
Haar Everytime is trouwens een bescheiden meesterwerkje naar mijn mening, deze daarentegen hoeft voor mij niet zo nodig
Haar Everytime is trouwens een bescheiden meesterwerkje naar mijn mening, deze daarentegen hoeft voor mij niet zo nodig
1
geplaatst: 30 juli 2020, 18:55 uur
Dubbel. Deze single is een 90s-icoon en Spears sloeg toen in als een bom. Dit lied brengt 101 herinneringen uit de middelbare school naar boven. Maar ik ben hem destijds ook kotsbeu geraakt en dat gevoel is nooit echt helemaal verdwenen. En toch ...
7
... dan maar?
7
... dan maar?
1
geplaatst: 30 juli 2020, 21:32 uur
4,2
Beste debuutsingle aller tijden? Die lui van Rolling Stone trippen 'm toch ook hard hoor soms
Beste debuutsingle aller tijden? Die lui van Rolling Stone trippen 'm toch ook hard hoor soms

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.