Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar #2
zoeken in:
0
geplaatst: 21 maart 2020, 19:43 uur
0
geplaatst: 22 maart 2020, 05:22 uur
Miljaar! Controleer ik mijn nummers voor 2010 via RYM, blijkt dat één van mijn favorieten van 2009 is. Bij ons is die pas in 2010 gelost. En mijn lijstje is al binnen.
Het was ongetwijfeld TOP 5. Hopelijk hebben genoeg anderen er aan gedacht.
Het was ongetwijfeld TOP 5. Hopelijk hebben genoeg anderen er aan gedacht.
0
geplaatst: 22 maart 2020, 12:18 uur
zaaf schreef:
Nog 3,141592653 dagen over voor de editie 2009 , 14 lijsten binnen...
Ik hoop op onbesmette bijdragen van:
123poetertjes, 50tracks, Arbeidsdeskundige, Arno, Arrie, Bonk, Bucquoy, dix, esteban, Film Pegasus, ForWhomThePeteTolls, GrafGantz, Gretz, herman, J.J. Wever, JoaMuse, johan de witt, jordidj1, Koenr, likeahurricane, luigifort, Marzipaintree, motel matches, nico1616, Poek, remcodulac, Rudi S, Salvadore, stardust_be, vigil
Nog 3,141592653 dagen over voor de editie 2009 , 14 lijsten binnen...
Ik hoop op onbesmette bijdragen van:
123poetertjes, 50tracks, Arbeidsdeskundige, Arno, Arrie, Bonk, Bucquoy, dix, esteban, Film Pegasus, ForWhomThePeteTolls, GrafGantz, Gretz, herman, J.J. Wever, JoaMuse, johan de witt, jordidj1, Koenr, likeahurricane, luigifort, Marzipaintree, motel matches, nico1616, Poek, remcodulac, Rudi S, Salvadore, stardust_be, vigil
Je bedoelt ‘ nog Pi dagen’??
1
geplaatst: 22 maart 2020, 12:24 uur
0
geplaatst: 22 maart 2020, 14:30 uur
Het eerlijke antwoord is: nee.
Ik zag pas vandaag de 3,14. En pas bij opmerking ‘niet snel’ kreeg ik een associatie met 2,7.
Dat het dan ook aardig klopt om op zondagmorgen uit te komen maakte het te mooi om niet te posten.
Het heeft natuurlijk zo moeten zijn.
Ik zag pas vandaag de 3,14. En pas bij opmerking ‘niet snel’ kreeg ik een associatie met 2,7.
Dat het dan ook aardig klopt om op zondagmorgen uit te komen maakte het te mooi om niet te posten.
Het heeft natuurlijk zo moeten zijn.
1
zaaf
geplaatst: 22 maart 2020, 18:12 uur
Ik hoop dat het goed gaat met iedereen, er zijn toch iets minder lijstjes dan anders (en vele #$%@#@ laat)
maar goed, 2009 leidde mss ook tot iets minder enthousiasme en natuurlijk andere zaken....
38 lijsten ontvangen met 340 singles
onze nummer 1 werd slechts 13x genoemd! en kreeg daarvoor 298 punten. qua draagvlak is dat een dieptepunt. by far.
maar wellicht worden er toch meer dat 13 mensen blij van
de nr 20 haalde 130 punten, dat is de laatste tijd niet heel anders geweest.
maar goed, 2009 leidde mss ook tot iets minder enthousiasme en natuurlijk andere zaken....
38 lijsten ontvangen met 340 singles
onze nummer 1 werd slechts 13x genoemd! en kreeg daarvoor 298 punten. qua draagvlak is dat een dieptepunt. by far.
maar wellicht worden er toch meer dat 13 mensen blij van

de nr 20 haalde 130 punten, dat is de laatste tijd niet heel anders geweest.
0
geplaatst: 22 maart 2020, 18:30 uur
Hier in Noord-Groningen is iedereen nog gezond. Bij ons zal het wel een paar weken later gebeuren.
Alle hens aan dek bij het thuiswerken.
Alle hens aan dek bij het thuiswerken.
0
zaaf
geplaatst: 22 maart 2020, 18:39 uur
ik puzzel een beetje over het laatste decennium. ik ontvang de lijsten laat, sws zit alles dicht opeen, dus voorwerk kan ik nauwelijks doen.
ik kan de deadline nog verder opschuiven maar dat vergroot het animo niet. en het moet voor iedereen leuk blijven. het kan voor de laatste edities ook tweewekelijks, maar zeker in deze tijd is het ook een leuke om wekelijks te houden.
help me even hier aub
ik kan de deadline nog verder opschuiven maar dat vergroot het animo niet. en het moet voor iedereen leuk blijven. het kan voor de laatste edities ook tweewekelijks, maar zeker in deze tijd is het ook een leuke om wekelijks te houden.
help me even hier aub
0
geplaatst: 22 maart 2020, 18:54 uur
Ik zou het zo laten, degene die meedoen kennen het patroon inmiddels wel lijkt me. Als je het per 2 weken doet denk ik dat de kans groot is dat je aan het begin van de 2 weken en aan het eind van de 2 weken lijstjes krijgt en tussenin nauwelijks iets.
0
geplaatst: 22 maart 2020, 19:08 uur
Mijn suggestie:
Bij alle lijstjes die jij meer dan 1 volle week van tevoren binnen krijgt, tel jij de top 3 x 1,5.
Bij alle lijstjes die jij na de deadline binnenkrijgt, pas je Factor 0,5 toe op de gehele top 20 van die inzender.
Zoiets.
Bij alle lijstjes die jij meer dan 1 volle week van tevoren binnen krijgt, tel jij de top 3 x 1,5.
Bij alle lijstjes die jij na de deadline binnenkrijgt, pas je Factor 0,5 toe op de gehele top 20 van die inzender.
Zoiets.
0
geplaatst: 22 maart 2020, 19:11 uur
Ik vind om de 2 weken wel fijn, omdat ik dan ook nog het nodige kan ontdekken gedurende de week.
En voor jou lijkt het me ook relaxter.
En dan kun je tegen het eind van het jaar eruitgaan en afsluiten met een 2020-editie
En voor jou lijkt het me ook relaxter.
En dan kun je tegen het eind van het jaar eruitgaan en afsluiten met een 2020-editie

0
geplaatst: 22 maart 2020, 19:26 uur
Voor mij mag het gerust per week blijven. Ik loop enkele jaren voor.
0
zaaf
geplaatst: 22 maart 2020, 19:35 uur
hahaha, ik pas de factor 0,0 toe op de lijsten na de deadline... ik wacht op een beter idee.
en ranja, het zo laten betekent iedere zondagavond de volle avond schrijven. en dat zie ik eigenlijk niet zo zitten, al is het nog maar 10 x. ik zoek naar een weg om het meer tussen de bedrijven door te kunnen doen, zoals voor de laatste pak hem beet 5 edities.
en ranja, het zo laten betekent iedere zondagavond de volle avond schrijven. en dat zie ik eigenlijk niet zo zitten, al is het nog maar 10 x. ik zoek naar een weg om het meer tussen de bedrijven door te kunnen doen, zoals voor de laatste pak hem beet 5 edities.
0
geplaatst: 22 maart 2020, 19:43 uur
Om de twee weken en de deadline op zaterdagavond of zondagochtend?
Nadeel (voor mij persoonlijk) is dat ik hoopte via dit topic inspiratie op te doen voor mijn persoonlijke top 100, die ik binnenkort geacht word te posten. Momenteel staat er geen enkel nummer uit de jaren '10 in...
Ik ben wel flink aan het bijluisteren via mijn playlist (155 nummers en groeiende), met tweewekelijks kan ik dat nog iets uitgebreider doen.
Verder zou ik het leuk vinden als er ook een editie voor jaargang 2020 komt. Het zwarte gat nog iets verder uitstellen!
Nadeel (voor mij persoonlijk) is dat ik hoopte via dit topic inspiratie op te doen voor mijn persoonlijke top 100, die ik binnenkort geacht word te posten. Momenteel staat er geen enkel nummer uit de jaren '10 in...
Ik ben wel flink aan het bijluisteren via mijn playlist (155 nummers en groeiende), met tweewekelijks kan ik dat nog iets uitgebreider doen.
Verder zou ik het leuk vinden als er ook een editie voor jaargang 2020 komt. Het zwarte gat nog iets verder uitstellen!
0
zaaf
geplaatst: 22 maart 2020, 19:46 uur
het is dat ik op zondag bijna de helft van het totaal aantal lijstjes nog ontvang. en dat was weleens anders. dat heeft ws te maken met meer inluistertijd.
ik ga dit niet heel 2020 nog doen, is niet nodig. en een kleine reprise volgend jaar mbt dit jaar is prima natuurlijk.
ik ga dit niet heel 2020 nog doen, is niet nodig. en een kleine reprise volgend jaar mbt dit jaar is prima natuurlijk.
2
geplaatst: 22 maart 2020, 19:48 uur
Je kan ook af en toe een weekend rust nemen, hoeft niet per se een consistente verandering te zijn in het schema. Komend weekend bijvoorbeeld. 
Maar doe vooral wat voor jou fijn voelt, het is jouw topic en het moet voor jou leuk blijven. Wij schikken ons wel.

Maar doe vooral wat voor jou fijn voelt, het is jouw topic en het moet voor jou leuk blijven. Wij schikken ons wel.
1
geplaatst: 22 maart 2020, 19:51 uur
Poek schreef:
Snuffel hier eens, wij hebben dit eerder gedaan maar dan met alle beschikbare nummers ipv enkel singles.
Song Top 10 Per Jaar #2
1
geplaatst: 22 maart 2020, 19:54 uur
Rudi S schreef:
Snuffel hier eens, wij hebben dit eerder gedaan maar dan met alle beschikbare nummers ipv enkel singles.
Song Top 10 Per Jaar #2
Song Top 10 Per Jaar #2
Bedankt, ga ik doen!
@koenr, dito.
1
zaaf
het kan ook dat ik de presentatie soms iets doorschuif, naar maandagmiddag start oid. niet standaard, maar als het veel werk en weinig tijd/energie is.
morgen werk ik niet, dus start ik sws iets later, tussen 9 en 10 verwacht ik wel aan te vangen.
denk dat ik het daarmee wel ondervang. dank voor het medenken.
morgen werk ik niet, dus start ik sws iets later, tussen 9 en 10 verwacht ik wel aan te vangen.
denk dat ik het daarmee wel ondervang. dank voor het medenken.
0
zaaf per week of per 2 weken maakt mij niet zoveel uit, kies wat voor jou het beste uitkomt zou ik zeggen.
5
geplaatst: 22 maart 2020, 19:58 uur
zaaf schreef:
ik houd het vooralsnog op wekelijks.
ik houd het vooralsnog op wekelijks.
Je kan Geert ook de stukjes laten schrijven als hij laat is

1
geplaatst: 22 maart 2020, 20:04 uur
Maandag later beginnen en iets sneller updaten of dinsdag later klaar is ook een prima optie.
1
geplaatst: 22 maart 2020, 20:24 uur
Haha, kijk mij maar weer aan
Ik ben vandaag niet meer aan m'n lijstje toe gekomen. Ik post m'n top 20 nu wel buiten mededinging 
0
geplaatst: 22 maart 2020, 21:15 uur
Maar alle gekheid op een stokje, voor 2009 is er weer een video van het jaar! Van een band die volgens RYM geen singles heeft uitgebracht, het is ook dan een vrij obscure band. De volgende cover heeft echter toch wat faam vergaard (423k weergaven op Youtub). In de video gebeurt eigenlijk niet zo heel veel, toch vind ik het erg leuk om naar te kijken. Misschien wel door de schattige zangeres? Maar het geheel is ook schattig.
* denotes required fields.