MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar #2

zoeken in:
Inderdaad een toffe clip, Poek!

wendyvortex schreef:
11. Slaves - Cheer Up London
Heerlijk nummer! Ik leerde het kennen door de top 100 van 123poetertjes en heb het vooral de voorbije week veel beluisterd. Het kwartje viel wel net te laat om hier mijn top 20 te halen.

herman schreef:
(quote)

Kan nu weer, de Gas remix is uit 2016

Wellicht ben ik scheel, maar ik zie hem niet op RYM

GrafGantz schreef:
(quote)

Wellicht ben ik scheel, maar ik zie hem niet op RYM

Ja, moet hem nog toevoegen. Bv. Spotify geeft hem wel als single.

zaaf

zaaf schreef:

IIk hoop op bandeloze bijdragen

Verdorie, kan ik opnieuw beginnen, dus dit jaar zijn alleen maar soloartiesten toegestaan?

zaaf
nee alleen digitale opnamen

Wordt lastig Spotifietsen zo

willen jullie een leuk grapje horen?

zaaf
doe maar gewoon een grapje

Kom jij langs?

Zo’n Spotifylijst van de bovenste 500 zou nuttig zijn. Ik krijg last van haperingen in de eindfase.

herman schreef:
(quote)

Ja, moet hem nog toevoegen. Bv. Spotify geeft hem wel als single.

Ga je dat nog voor de dealine doen, of kan ik hem beter gewoon skippen?

Ik ga maar (geïnspireerd door de clip van remcodulac) in 2016 een potje schaken. Ik heb zwart. Ol' Blue Eyes mag waarschijnlijk ook meedoen.

zaaf
GrafGantz schreef:
(quote)

ik begrijp ook niet waarom het zolang duurt...

Voor 2016 ook een film-song (soundtrack) in mijn lijst. Mocht deze als nummer één uit de voting komen, zal het vast om een pijnlijke vergissing gaan.

Wel nog op zoek naar echte toppers, ik zit nog niet aan 20 nummers die mij helemaal wisten in te pakken. Moeilijk jaar. 2017 gaat veel makkelijker.

zaaf schreef:

Ik hoop op bandeloze bijdragen van:

Mag een band met een bandhebbend object in de bandnaam wel? Dat je het tegen elkaar kan wegstrepen of zo?

Mij lijkt dat dit moet kunnen als jij daar een band mee hebt.

zaaf
Poek schreef:
(quote)

Mag een band met een bandhebbend object in de bandnaam wel? Dat je het tegen elkaar kan wegstrepen of zo?
alleen als het een promo is

Misschien veiligerheidshalve toch maar op het volgende bijvoeglijk naamwoord wachten.

Tijdje terug merkte Poek op dat Says van Nis Frahm verdwenen was van RYM, nu zie ik dat Butterfly van Grimes er niet meer op staat. Kunnen we die ergens als vermist opgeven?

Ik zag onlangs dat een single uit mijn 1966 lijst een poosje geleden op RYM verhuisd is naar 1965

Nu voldoet m'n 1966 lijstje niet meer aan de zaaf-regels

Ondertussen wel m'n 2016 lijst klaar met 20 unieke acts er in.
Hiervan 6 uit UK, 6 USA, 5 Nederland, 2 voor Canada en 1 Australië.

GrafGantz schreef:
(quote)

Misschien vanavond, ben nu een lijstje aan het maken met wat ik toe wil voegen, maar dat duurt wel even, ik wil 2017 ook alvast doorlopen want ik zie dat ik voor 2015 e.e.a. over het hoofd heb gezien omdat het in mijn MuMeAfrekening pas in 2016 binnenkwam.

herman schreef:
(quote)

Misschien vanavond, ben nu een lijstje aan het maken met wat ik toe wil voegen, maar dat duurt wel even, ik wil 2017 ook alvast doorlopen want ik zie dat ik voor 2015 e.e.a. over het hoofd heb gezien omdat het in mijn MuMeAfrekening pas in 2016 binnenkwam.

Heeft geen haast meer, heb gisterenavond m'n lijstje bij zaaf ingediend en die tolereert geen wijzigingen achteraf. Wel zonde, want het zou m'n nummer 1 zijn geweest.

dix
GrafGantz schreef:
Heb gisterenavond m'n lijstje bij zaaf ingediend en die tolereert geen wijzigingen achteraf.

Wat een onzin, je betaalt gewoon te weinig

RYM mag wel blij zijn met zaaf, zoveel singles als nog worden toegevoegd (tenminste door mij en herman en poek nog meer misschien?).
Ben ik bezig met longlist van 2017 blijkt ineens dat ik m'n nummer 1 van 2016 ben vergeten omdat die niet op de site staat Eh stond, nu wel.

4 releases, 2 release corrections van mij tot nu toe, maar alle beetjes helpen?

(Ali kende ik helemaal niet, maar ja, er stonden geen singles op RYM. Nu dus wel, daar is Gretz vast ook blij mee).

Ik had alleen gister al m'n lijst ingeleverd en ze zal toch kansloos zijn, wordt wel m'n nummer 0 dan
Alleen voor de eigen administratie op 1.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:28 uur

geplaatst: vandaag om 05:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.