MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar #2

zoeken in:
Werkte die in een dierenwinkel?

Ja, hij staat daar nog steeds, sterker dan ooit...

In mijn lijstje staat ook een nummer over Advocaat, tenminste ik neem aan dat dit de Dick is waar ze het in het refrein over hebben

vigil schreef:
In mijn lijstje staat ook een nummer over Advocaat, tenminste ik neem aan dat dit de Dick is waar ze het in het refrein over hebben

Je bent in de war, die is al uit 1994.

zaaf
nee joh, uit 1997

Ween fanaat zaaf toch! We hebben het hier wel over het mirakel uit Leidschendam.

Beetje flauw, al die grappen over short Dick, man.

Vergeten jullie trouwens de zoete zomernacht op Hammer's Hill niet?

Rudi S maakt zondagmiddag geen grappen meer over Dickie als de zon onder gaat.

Heb jij trouwens ook zwarte engelen in je lijst herman?

Ik zal oprecht een bijdrage doen, zonder wenen...

Zie nu dat Dan Lissvik zijn studioproject van Spotify heeft afgehaald. Dat is nou jammer.

west schreef:
Heb jij trouwens ook zwarte engelen in je lijst herman?

Die stond wel op de shortlist, maar bij beluistering een paar dagen terug was ik niet overdonderd. Wellicht haalt 'ie de top 50 nog, maar veel meer zit er niet in. Als albumtrack vind ik hem beter werken...
In 2013 meer kans denk ik.

herman schreef:
Beetje flauw, al die grappen over short Dick, man.

Is dat diezelfde hill als waar de monsters vandaan komen?

herman schreef:
Zie nu dat Dan Lissvik zijn studioproject van Spotify heeft afgehaald. Dat is nou jammer.

(quote)

Die stond wel op de shortlist, maar bij beluistering een paar dagen terug was ik niet overdonderd.

Kijk, ik had juist het omgekeerde. Maar het blijft inderdaad ook een mooie albumtrack.

esteban schreef:
(quote)

Is dat diezelfde hill als waar de monsters vandaan komen?

Ik snap dat je daar automatisch aan denkt, maar deze hill ligt in Zweden denk ik.

Ik kende hem nog niet, best leuk.

Bij mij is in m'n lijst van 2006 merkbaar dat ik destijds de muziekprogramma's op de franse tv had ontdekt, daar veel nieuwe artiesten door leerde kennen en als ik daar dat wat van kocht of luisterde ook van andere sites zoals amazon en youtube tips kreeg. U vindt Vanessa Paradis en Olivia Ruiz leuk? Probeer dan ook ... eens. Dat werkt ook soms. Soms ook niet

west schreef:
Rudi S maakt zondagmiddag geen grappen meer over Dickie als de zon onder gaat.

Over voetbal maak je geen grappen.

Over voetbal praat je hier überhaupt niet.

herman schreef:

Ik snap de hint niet, schiet mij maar lek man.

Zijn er hier nog vrienden van de nacht?

Johnny Marr schreef:
Zijn er hier nog vrienden van de nacht?

Hier een zak snoep je wordt thuisgebracht

Hm, een van de mooiste nummers van 2006 heeft 1 stem op RYM. De mijne. Die gaat de top 20 hier zeker niet halen?

Poek schreef:
Hm, een van de mooiste nummers van 2006 heeft 1 stem op RYM. De mijne. Die gaat de top 20 hier zeker niet halen?

Mijn nummer 1 heeft 2 stemmen. Hadden er 3 kunnen zijn, maar ik heb geen RYM-account.

Poek schreef:

oo ik heb volgens mij een nummer die niet eens op RYM staat

Een ander mooi nummer is het meest gehate nummers op MuMe volgens een jordidj1-draadje (op draken van Celine Dion en Akon na dan). Die gaat de top 20 hier zeker ook niet halen?

jordidj1 schreef:
oo ik heb volgens mij een nummer die niet eens op RYM staat

Scheids!

Poek schreef:
Een ander mooi nummer is het meest gehate nummers op MuMe volgens een jordidj1-draadje (op draken van Celine Dion en Akon na dan). Die gaat de top 20 hier zeker ook niet halen?

(quote)

Scheids!

oh toch wel. 5 stemmers slechts. en die andere twee van dezelfde artiest halen ook maar max. 10 stemmers ...

jordidj1 schreef:
(quote)

oh toch wel. 5 stemmers slechts. en die andere twee van dezelfde artiest halen ook maar max. 10 stemmers ...

Gekkegerritmetzeghettoblasterviezefunk

(quote)

Tja zeg, wie begon er hier nou over Advocaat, Dick...

Nou, nou dat taalgebruik kan wel iets minder ook al is het in het Engels

Ik zal ook wel weer de enige met swingende versie van een Radioheadnummer zijn. Het doet vooral pijn dat ik dat mezelf aandoe. Ik ga maar op de stoep liggen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:11 uur

geplaatst: vandaag om 23:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.