Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 februari 2020, 15:03 uur
In mijn lijstje staat ook een nummer over Advocaat, tenminste ik neem aan dat dit de Dick is waar ze het in het refrein over hebben
1
geplaatst: 27 februari 2020, 15:22 uur
vigil schreef:
In mijn lijstje staat ook een nummer over Advocaat, tenminste ik neem aan dat dit de Dick is waar ze het in het refrein over hebben
Je bent in de war, die is al uit 1994.
0
geplaatst: 27 februari 2020, 15:25 uur
Ween fanaat zaaf toch! We hebben het hier wel over het mirakel uit Leidschendam. 

2
geplaatst: 27 februari 2020, 15:28 uur
Beetje flauw, al die grappen over short Dick, man.
Vergeten jullie trouwens de zoete zomernacht op Hammer's Hill niet?
0
geplaatst: 27 februari 2020, 15:30 uur
Rudi S maakt zondagmiddag geen grappen meer over Dickie als de zon onder gaat.
0
zaaf
geplaatst: 27 februari 2020, 15:31 uur
Nog 3,23 dagen over voor de editie 2006 , 16 lijsten binnen...
Ik hoop op oprechte bijdragen van:
123poetertjes, 50tracks, aerobag, Arbeidsdeskundige, Arrie, ArthurDZ, Bonk, Bucquoy, dix, Gretz, herman, J.J. Wever, JoaMuse, johan de witt, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, likeahurricane, luigifort, Lukas, Marzipaintree, motel matches, nelis, nico1616, Poek, remcodulac, Rudi S, stardust_be
Ik hoop op oprechte bijdragen van:
123poetertjes, 50tracks, aerobag, Arbeidsdeskundige, Arrie, ArthurDZ, Bonk, Bucquoy, dix, Gretz, herman, J.J. Wever, JoaMuse, johan de witt, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, likeahurricane, luigifort, Lukas, Marzipaintree, motel matches, nelis, nico1616, Poek, remcodulac, Rudi S, stardust_be
0
geplaatst: 27 februari 2020, 15:39 uur
Zie nu dat Dan Lissvik zijn studioproject van Spotify heeft afgehaald. Dat is nou jammer.
Die stond wel op de shortlist, maar bij beluistering een paar dagen terug was ik niet overdonderd. Wellicht haalt 'ie de top 50 nog, maar veel meer zit er niet in. Als albumtrack vind ik hem beter werken...
In 2013 meer kans denk ik.
Die stond wel op de shortlist, maar bij beluistering een paar dagen terug was ik niet overdonderd. Wellicht haalt 'ie de top 50 nog, maar veel meer zit er niet in. Als albumtrack vind ik hem beter werken...
In 2013 meer kans denk ik.
0
geplaatst: 27 februari 2020, 15:48 uur
herman schreef:
Is dat diezelfde hill als waar de monsters vandaan komen?
0
geplaatst: 27 februari 2020, 15:59 uur
herman schreef:
Zie nu dat Dan Lissvik zijn studioproject van Spotify heeft afgehaald. Dat is nou jammer.
Die stond wel op de shortlist, maar bij beluistering een paar dagen terug was ik niet overdonderd.
(quote)
Die stond wel op de shortlist, maar bij beluistering een paar dagen terug was ik niet overdonderd.
Kijk, ik had juist het omgekeerde. Maar het blijft inderdaad ook een mooie albumtrack.
0
geplaatst: 27 februari 2020, 16:01 uur
Ik snap dat je daar automatisch aan denkt, maar deze hill ligt in Zweden denk ik.
0
geplaatst: 27 februari 2020, 16:26 uur
Bij mij is in m'n lijst van 2006 merkbaar dat ik destijds de muziekprogramma's op de franse tv had ontdekt, daar veel nieuwe artiesten door leerde kennen en als ik daar dat wat van kocht of luisterde ook van andere sites zoals amazon en youtube tips kreeg. U vindt Vanessa Paradis en Olivia Ruiz leuk? Probeer dan ook ... eens. Dat werkt ook soms. Soms ook niet 

2
geplaatst: 27 februari 2020, 16:53 uur
herman schreef:
Ik snap de hint niet, schiet mij maar lek man.
0
geplaatst: 27 februari 2020, 20:18 uur
Hm, een van de mooiste nummers van 2006 heeft 1 stem op RYM. De mijne. Die gaat de top 20 hier zeker niet halen?
0
geplaatst: 27 februari 2020, 21:06 uur
Poek schreef:
Hm, een van de mooiste nummers van 2006 heeft 1 stem op RYM. De mijne. Die gaat de top 20 hier zeker niet halen?
Mijn nummer 1 heeft 2 stemmen. Hadden er 3 kunnen zijn, maar ik heb geen RYM-account.
0
geplaatst: 27 februari 2020, 21:18 uur
Poek schreef:
oo ik heb volgens mij een nummer die niet eens op RYM staat
0
geplaatst: 27 februari 2020, 21:20 uur
Een ander mooi nummer is het meest gehate nummers op MuMe volgens een jordidj1-draadje (op draken van Celine Dion en Akon na dan). Die gaat de top 20 hier zeker ook niet halen?
Scheids!
jordidj1 schreef:
Scheids!
0
geplaatst: 27 februari 2020, 21:22 uur
Poek schreef:
Een ander mooi nummer is het meest gehate nummers op MuMe volgens een jordidj1-draadje (op draken van Celine Dion en Akon na dan). Die gaat de top 20 hier zeker ook niet halen?
Scheids!
(quote)
Scheids!
oh toch wel. 5 stemmers slechts. en die andere twee van dezelfde artiest halen ook maar max. 10 stemmers ...
0
geplaatst: 28 februari 2020, 07:40 uur
jordidj1 schreef:
oh toch wel. 5 stemmers slechts. en die andere twee van dezelfde artiest halen ook maar max. 10 stemmers ...
(quote)
Gekkegerritmetzeghettoblasterviezefunk
2
geplaatst: 28 februari 2020, 10:30 uur
(quote)
Tja zeg, wie begon er hier nou over Advocaat, Dick...
Nou, nou dat taalgebruik kan wel iets minder ook al is het in het Engels

1
geplaatst: 28 februari 2020, 12:48 uur
Ik zal ook wel weer de enige met swingende versie van een Radioheadnummer zijn. Het doet vooral pijn dat ik dat mezelf aandoe. Ik ga maar op de stoep liggen.
* denotes required fields.