Muziek / Muziekgames / Marillion meter
zoeken in:
0
geplaatst: 10 november 2020, 08:38 uur
Muzikaal prima. Heel prima zelfs. Maar vocaal net niet voor mij.
Cijfer; 6,8
Cijfer; 6,8
0
geplaatst: 10 november 2020, 10:51 uur
Er is flink gestemd. 28 stemmen met een gemiddelde van 7,06
Nieuwe tussenstand:
1 Easter (8,76/27 )
2 Tux On (7,61/31 )
3 The Bell in the Sea (7,06/28 )
4 The Answering Machine (6,28/30 )
Het volgende nummer komt van de laatste leg van Marillion: Living in F E A R
Marillion - Living In F E A R - YouTube
Nieuwe tussenstand:
1 Easter (8,76/27 )
2 Tux On (7,61/31 )
3 The Bell in the Sea (7,06/28 )
4 The Answering Machine (6,28/30 )
Het volgende nummer komt van de laatste leg van Marillion: Living in F E A R
Marillion - Living In F E A R - YouTube
0
geplaatst: 10 november 2020, 11:08 uur
Typisch een nummer dat het beter doet in het geheel dan individueel.
7,2
7,2
0
Mssr Renard
geplaatst: 10 november 2020, 11:24 uur
Dit is de eerste keer sinds heel, heel lang dat ik naar deze song luister.
Ik weet nog dat ik echt heel erg teleurgesteld was. Maar het valt nu eigenlijk nog best mee.
Ben nog steeds niet helemaal opnieuw verliefd op Hogarth, maar misschien dat deze Marillion-meter het vuurtje weer kan opstoken.
Het is wel gewoon een heel lang popliedje met echt heel veel Hogarth en heel weinig Marillion.
Dus deze wordt:
6
Ik weet nog dat ik echt heel erg teleurgesteld was. Maar het valt nu eigenlijk nog best mee.
Ben nog steeds niet helemaal opnieuw verliefd op Hogarth, maar misschien dat deze Marillion-meter het vuurtje weer kan opstoken.
Het is wel gewoon een heel lang popliedje met echt heel veel Hogarth en heel weinig Marillion.
Dus deze wordt:
6
0
geplaatst: 10 november 2020, 11:33 uur
Het zeg maar popnummer van FEAR. Mooie opname van de Realworld studio van Peter Gabriel. Niet het beste nummer van de plaat (maar goed dat is dan ook wel heel moeilijk) maar verder weinig mis mee.
7,6
7,6
0
geplaatst: 10 november 2020, 12:14 uur
6,5
Voor mij duidelijk het minste nummer van dit album en wat mij betreft duidelijk geen top 100 Marillion nummer.
Voor mij duidelijk het minste nummer van dit album en wat mij betreft duidelijk geen top 100 Marillion nummer.
0
geplaatst: 10 november 2020, 12:17 uur
Ik zie vanochtend allemaal berichten van Scherprechter bij verschillende Marillion albums, misschien wil hij ook hier aansluiten?
1
geplaatst: 10 november 2020, 12:25 uur
Gezellig! Ik kwam vanmorgen tot de conclusie dat de minste 4 studioalbums van Marillion eigenlijk best meevallen. Daarna gaat het heel snel van goed naar fantastisch.
En dat terwijl ik begin van dit millennium toch echt dacht dat alle hoogtepunten voorbij waren.
En dat terwijl ik begin van dit millennium toch echt dacht dat alle hoogtepunten voorbij waren.
0
geplaatst: 10 november 2020, 12:40 uur
Valt me als nummer los van het Fear concept nog alleszins mee.
7,0
7,0
0
geplaatst: 10 november 2020, 13:34 uur
Living in FEAR skip ik soms, minste nummer van het album. Krappe voldoende: 6
0
geplaatst: 10 november 2020, 13:42 uur
Living in F.E.A.R.: 7.5
Maar ik vind het meer tot z'n recht komen als onderdeel van het F.E.A.R. concept als geheel...
Maar ik vind het meer tot z'n recht komen als onderdeel van het F.E.A.R. concept als geheel...
3
geplaatst: 10 november 2020, 13:43 uur
Lijkt het maar zo, of verschijnen er ineens meer Marillion album updates op MM ? 

0
geplaatst: 10 november 2020, 14:38 uur
Prima te beluisteren als stand-alone vind ik zelf. Gewoon mooie single, we mochten willen dat de Top 40 (bestaat dat nog?) volstaat met single's van deze kwaliteit.
Living in F.E.A.R.: 7.9
Mijn geschiedenis:
The Bell in the Sea: 8,4
Easter: 9,6
The Answering Machine: 6,8
Tux On: 8,0
Living in F.E.A.R.: 7.9
Mijn geschiedenis:
The Bell in the Sea: 8,4
Easter: 9,6
The Answering Machine: 6,8
Tux On: 8,0
1
geplaatst: 10 november 2020, 15:42 uur
Inhaalslag (voor Tux on had ik al een 7,5 gegeven, maar zonder commentaar, simpel voor Marillion-begrippen, maar oorwurm en toch een lekkere rocker):
The Answering Machine: 5.5 (na herbeluistering, niet heel veel bijzonders voor Marillion-begrippen)
The Bell in the Sea: 7.5 (ook opnieuw beluisterd, gewoon een erg lekkere non-album track)
Easter: 9.5 (misschien wel het beste nummer uit de H-periode)
Living in F E A R: 6.0 (de laatste jaren is Marillion wel van mij vervreemd of andersom)
The Answering Machine: 5.5 (na herbeluistering, niet heel veel bijzonders voor Marillion-begrippen)
The Bell in the Sea: 7.5 (ook opnieuw beluisterd, gewoon een erg lekkere non-album track)
Easter: 9.5 (misschien wel het beste nummer uit de H-periode)
Living in F E A R: 6.0 (de laatste jaren is Marillion wel van mij vervreemd of andersom)
0
geplaatst: 10 november 2020, 16:29 uur
Living in fear.... moeilijk. Niet slecht, niet bijzonder.... 6,3 maar
3
geplaatst: 10 november 2020, 18:03 uur
Pom pom pompomperdepom.. 6
Toen ik net luisterde stond ik toch wel wat bevreemdend naar mijn vrouw te kijken. Die zong de gehele tekst van het nummer mee. Leuk ! Ze stemt niet mee maar die geeft zeker en vast een hoger cijfer aan dit nummer
Ze heeft dan ook een eigen Marillion playlist op haar Spotify.
Toen ik net luisterde stond ik toch wel wat bevreemdend naar mijn vrouw te kijken. Die zong de gehele tekst van het nummer mee. Leuk ! Ze stemt niet mee maar die geeft zeker en vast een hoger cijfer aan dit nummer
Ze heeft dan ook een eigen Marillion playlist op haar Spotify.
1
geplaatst: 10 november 2020, 18:27 uur
Mazzelkont, die van mij is alleen te porren voor Black Eyed Peas en Katy Perry.
* denotes required fields.