menu

Muziek / Muziekgames / Marillion meter

zoeken in:
avatar van Rufus
Invisible ink: 5

avatar van ProGNerD
Invisible ink: 6

Zoals hierboven al meerdere keren genoemd: hoewel ik over het algemeen erg houd van de typische H. zang, overdrijft hij het hier inderdaad; jammer...

avatar van Bravejester
ProGNerD schreef:
Invisible ink: 6

Zoals hierboven al meerdere keren genoemd: hoewel ik over het algemeen erg houd van de typische H. zang, overdrijft hij het hier inderdaad; jammer...


Ik vind zijn zang vanaf 1989 t/m 1997 uitstekend; daarna probeert hij nieuwe dingen uit die soms wel werken en soms niet; dat is voor iedereen waarschijnlijk weer anders. Of dat ligt aan zijn mogelijkheden bepaalde noten te halen weet ik niet maar is uiteraard niet vreemd na zo'n 30 jaar aan opnames en optredens en het leven ueberhaupt !

avatar van Clownvis
Op zich geen slecht nummer maar inderdaad die zang maakt het allemaal wat minder.

Invisible Ink: 6

avatar van daniel1974nl
Vooruit dan. Vanaf ongeveer 4.30 Met It's Not Ok, wordt het musical wel wat interessanter.
Dit blijft verder een van de zwakere nummers van STCBM

Invisible Ink : Een 6je lijkt me gepast.

bonothecat Een vanzelfsprekend. Beterschap. Het klinkt pijnlijk. Dus doe het vooral rustig aan.
Hoe leuk ook dit, gezondheid gaat voor en dit kan ook wel even wachten.


avatar van Simon77
Invisible Ink: 6,7

avatar van Scherprechter
Invisible Ink: 7

Valt me erg mee na herbeluistering. Toch sterkere dynamiek dan ik onthouden had. Zang is inderdaad te geforceerd op momenten, dat is jammer. Nette 7, geen uitschieter naar boven of beneden.

avatar van meesterdch
Ik begon het luisteren na sommige commentaren en cijfers met knikkende knieën. Maar nu ik het voor mij onbekende nummer drie keer heb geluisterd, denk ik: 'wat is er mis met die stem? Dat is toch gewoon H, zoals hij ook klonk op sommige nummers van bijvoorbeeld Marbles of Brave? Waar elk nummer geloof ik tussen de 9 en 10 scoort...... Ik snap het niet echt. Ik vind het een aangenaam nummer, klinkt als Marillion en had ook op vroegere albums kunnen staan. Geen topper uit hun oeuvre, maar ook zeker geen onvoldoende lijkt me: 7,3

avatar van Marty McFly
Invisible Ink: 9

Geweldig nummer, duidelijk ondergewaardeerd!


avatar van meneer
Invisible ink: 6

Is hier iets mis met de stem van Hogarth ? Hij doet af en toe wat Mariah Carrey achtige uithalen maar je moet, als zanger, ook af en toe eens wat afwisselen. Kijk, ik heb de man een paar keer live flink horen uithalen en dat heeft echt wel indruk gemaakt maar een Mercury is hij nooit geweest.

avatar van bonothecat
De onzichtbare inkt valt niet echt in de smaak. Er wordt zelfs hier en daar een onvoldoende gegeven. Het moet niet gekker worden.

55 80 Days (6,75/38)
56 The Other Half (6,7/37)
57 Asylum Satellite #1 (6,54/33)
58 Invisible Ink (6,51/27)
59 Montreal (6,45/36)
60 The Answering Machine (6,22/38)
61 Thankyou Whoever You Are (6,06/34)

Vandaag wat ik van harte aan de heer Trump mee geef: Go!

Marillion - Go! - YouTube


avatar van vigil
Voor .Com begrippen een zeer aardig nummer, voor Marillion begrippen redelijk.

6,7

avatar van Bravejester
meesterdch schreef:
Ik begon het luisteren na sommige commentaren en cijfers met knikkende knieën. Maar nu ik het voor mij onbekende nummer drie keer heb geluisterd, denk ik: 'wat is er mis met die stem? Dat is toch gewoon H, zoals hij ook klonk op sommige nummers van bijvoorbeeld Marbles of Brave? Waar elk nummer geloof ik tussen de 9 en 10 scoort...... Ik snap het niet echt. Ik vind het een aangenaam nummer, klinkt als Marillion en had ook op vroegere albums kunnen staan. Geen topper uit hun oeuvre, maar ook zeker geen onvoldoende lijkt me: 7,3


We hebben nog heel veel nummers te gaan en vooral ook veel hele mooie nummers.
Tussenstand van de top 5 albums naar hun gemiddelde rating is nu als volgt ( inclusief eventuele nummers van 2nd CD van remasters) :

1. Clutching At Straws 8.78
2. Script for a Jester's Tear 8.58
3. Seasons End 8.495
4. Brave 8.41
5. Fugazi 8.036

Marbles nu op 7.67 en het zou mij niet verbazen als die uiteindelijk de top 5 albums van gemiddelde score ook niet gaan halen!

Ik zie dat ik 1 album over het hoofd heb gezien en dat is AOS!

Stand voor nu moet dus zijn :

1. Clutching At Straws 8.78
2. Script for a Jester's Tear 8.58
3. Seasons . End 8.495
4. Afraid of Sunlight 8.45
5. Brave 8.41


avatar van ProGNerD
Bravejester schreef:

Marbles nu op 7.67 en het zou mij niet verbazen als die uiteindelijk de top 5 albums van gemiddelde score ook niet gaan halen!

Daar hoort die wat mij betreft wel degelijk thuis dus hopelijk kunnen we die nog omhoog de stemmen de komende tijd...

Laat Ocean Cloud maar komen

avatar van Outlaw104
Go! kan mij wel smaken, de uitvoering op All One Tonight is (visueel) zelfs overtuigend.
Lekker zwaaien met die lichtjes mannen!

7,5

avatar van Bravejester
5

Marillion.com en ik zullen nooit vrienden worden; beste nummer hebben we al gehad met Interiur Lulu maar deze vind ik gewoon te saai ook al irriteert het niet echt.

Maar uiteindelijk komen er nog zeker 3 nummers van dit album die hoger gaan scoren dan dit met verwacht ik nu 2 voldoendes! Maar .com blijft voor mij toch duidelijk toch hun minste album.

avatar van Prog66
Go: ook voor mij niet meer dan 5,0.

avatar van MontyBruce
Go! : 7.5


avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Om tot de betere nummers op .com te horen, ligt de lat op zich niet heel hoog. Maar goed, Go! levert. Een recente nette liveuitvoering helpt mee.

7,0

Go! - 6,5


avatar van bikkel2
Go! 7.3


avatar van Simon77
Go!: 6,2

avatar van meneer
Go ! 5.5

Pom Pom Perompompom.. Pom Pom...

Gast
geplaatst: vandaag om 18:44 uur

geplaatst: vandaag om 18:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.