Muziek / Muziekgames / Marillion meter
zoeken in:
0
geplaatst: 17 maart 2021, 16:59 uur
8,9
Lekker nummer hoor!
De video op From Stoke Row to Ipanema is ook leuk om te zien!
Lekker nummer hoor!
De video op From Stoke Row to Ipanema is ook leuk om te zien!
0
geplaatst: 17 maart 2021, 19:35 uur
The Uninvited Guest: 8.5
Mooi nummer; helemaal live inderdaad...
Mooi nummer; helemaal live inderdaad...
0
geplaatst: 18 maart 2021, 08:48 uur
Half the World 6
Waterhole (Expresso Bongo) 9
Lord of the Backstage 9,2
The Uninvited Guest 8
Waterhole (Expresso Bongo) 9
Lord of the Backstage 9,2
The Uninvited Guest 8
0
geplaatst: 18 maart 2021, 08:54 uur
De ongenode gast wordt positiever beoordeeld dan ik eigenlijk had verwacht. Eens kijken of de wandeling over het water ook hoger scoort dan ik verwacht.
Vandaag: I Will Walk on Water
ps: ik zal vanavond of morgenochtend de stand van zaken weer uitrekenen
Vandaag: I Will Walk on Water
ps: ik zal vanavond of morgenochtend de stand van zaken weer uitrekenen
0
geplaatst: 18 maart 2021, 15:27 uur
These Chains: : 7.2
Live Forever : : 7.0
Three Boats Down From the Candy : 7.7
The Last Straw : 8.5
Half the World : 7.8
Waterhole (Expresso Bongo): 8.6
Lord of the Backstage: 8.9
I Will Walk on Water - 7.1
The Uninvited Guest : 8.5
Live Forever : : 7.0
Three Boats Down From the Candy : 7.7
The Last Straw : 8.5
Half the World : 7.8
Waterhole (Expresso Bongo): 8.6
Lord of the Backstage: 8.9
I Will Walk on Water - 7.1
The Uninvited Guest : 8.5
0
geplaatst: 18 maart 2021, 15:58 uur
I Will Walk on Water: 6
Dit nummer is duidelijk niet mijn ding...
Dit nummer is duidelijk niet mijn ding...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 18 maart 2021, 17:26 uur
Waterhole (Expresso Bongo)
Ik ben dus juist niet zo'n fan van die lange stukken op Misplaced Childhood. Dit nummer heeft wel een fijne urgentie, al is het zo op zichzelf natuurlijk een beetje halfbakken.
7,5
Lords of the Backstage
Begrijpelijkerwijs samen met de voorganger behandeld. Tja, ik denk dat Misplaced Childhood hier voor het laatst een hoogtepunt haalt.
8,0
The Uninvited Guest
Even opvallen als klein liedje tussen het grote Easter en het grote Season's End. Ga er maar aan staan. Zoals ik hier geloof ik al eerder geschreven heb: het is juist die afwisseling tussen de wat grotere en de wat kleinere nummers die het eerste deel van Seasons End zo geweldig maakt. Dat gezegd zijnd: op zijn eigen merites is The Uninvited Guest goed, maar in zijn context geen hoogvlieger.
8,0
I Will Walk on Water
Lekker orgeltje. Verder lijkt dit een opzichtige poging om na het megasucces (ahem) van Cover My Eyes nog zo'n dijk van een stadionhit te scoren. Ik vind deze iets behapbaarder, al heb ik over dit type refreinen geloof ik ook al eerder iets geschreven.
6,0
Ik ben dus juist niet zo'n fan van die lange stukken op Misplaced Childhood. Dit nummer heeft wel een fijne urgentie, al is het zo op zichzelf natuurlijk een beetje halfbakken.
7,5
Lords of the Backstage
Begrijpelijkerwijs samen met de voorganger behandeld. Tja, ik denk dat Misplaced Childhood hier voor het laatst een hoogtepunt haalt.
8,0
The Uninvited Guest
Even opvallen als klein liedje tussen het grote Easter en het grote Season's End. Ga er maar aan staan. Zoals ik hier geloof ik al eerder geschreven heb: het is juist die afwisseling tussen de wat grotere en de wat kleinere nummers die het eerste deel van Seasons End zo geweldig maakt. Dat gezegd zijnd: op zijn eigen merites is The Uninvited Guest goed, maar in zijn context geen hoogvlieger.
8,0
I Will Walk on Water
Lekker orgeltje. Verder lijkt dit een opzichtige poging om na het megasucces (ahem) van Cover My Eyes nog zo'n dijk van een stadionhit te scoren. Ik vind deze iets behapbaarder, al heb ik over dit type refreinen geloof ik ook al eerder iets geschreven.
6,0
0
geplaatst: 18 maart 2021, 18:01 uur
Casartelli schreef:
7,5
Lords of the Backstage
8,0
7,5
Lords of the Backstage
8,0
Hier kunnen we dus niet meer spreken van een blinde hoek maar meer van een "deff dumb and blind kid

en langer is toch redelijk vaak echt beter hoor!!

1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 18 maart 2021, 18:13 uur
Ja, dat is een misvatting die je in kringen van progliefhebbers vaak tegenkomt
1
geplaatst: 18 maart 2021, 19:24 uur
Bravejester schreef:
Hier kunnen we dus niet meer spreken van een blinde hoek maar meer van...
Die blinde hoek was voor mij het startsein van mijn grote liefde voor Marillion.Hier kunnen we dus niet meer spreken van een blinde hoek maar meer van...
1
geplaatst: 19 maart 2021, 10:42 uur
I Will Walk on Water 6,5
Er wordt langzamerhand wel wat minder vaak gestemd in dit topic. Het is ook wel een hele zit om alle nummers van Marillion door te nemen. Maar goed we hebben ongeveer 2/3 er op zitten. Dus nog even doorbijten
Nieuwe binnenkomers in de lijst
8 The Last Straw (9,05/22)
48 Uninvited Guest (7,93/19)
55 Waterhole (Expresso Bongo) (7,74/21)
57 Lords of the Backstage (7,7/21)
101 I Will Walk on Water (6,62/17)
106 Three Boats Down from the Candy (6,47/24)
115 Half the World (6,12/22)
Vandaag: This Strange Engine
Er wordt langzamerhand wel wat minder vaak gestemd in dit topic. Het is ook wel een hele zit om alle nummers van Marillion door te nemen. Maar goed we hebben ongeveer 2/3 er op zitten. Dus nog even doorbijten

Nieuwe binnenkomers in de lijst
8 The Last Straw (9,05/22)
48 Uninvited Guest (7,93/19)
55 Waterhole (Expresso Bongo) (7,74/21)
57 Lords of the Backstage (7,7/21)
101 I Will Walk on Water (6,62/17)
106 Three Boats Down from the Candy (6,47/24)
115 Half the World (6,12/22)
Vandaag: This Strange Engine
* denotes required fields.