MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Marillion meter

zoeken in:
Incubus 10

Incubus : 10

Incubus: 9

Incubus 9,3

Incubus 9,0.

Incubus 8

Sorry jongens...

Incubus: 7,8

9,25

ProGNerD schreef:
Incubus 8

Sorry jongens...

Onverwachts.. Je hebt toch niet per ongeluk hier Incubus - Enjoy Incubus (1997) naar geluisterd?

Van de Darkroom tot de Catwalk en naar de alleys of obscurity en via het morass of anonymity toch vol in de spotlights glare en alles verstopt achter een greasepaint mask....

En daarna begint Steve Rothery de snaren van zijn gitaar even goed te bespelen met als resultaat dat je teksten eerst even vergeet

Had het album Incubus geheten dan was dit mooie cover art daarvoor geweest ( heb deze afbeelding nog niet eer gezien trouwens ). Dan stap je toch heel anders in zo´n album

Marillion - Incubus
Heb je lijkt me wel een cover die de gemoederen in Engeland anno 1984 bezig hadden gehouden!

Incubus : 8.5

Incubus : 8.5

A Few Words For The Dead: 6

Ik zag vol verbazing een paar zeer hoge scores voor dit nummer. Ik geef niet graag lage cijfers aan mijn favoriete band, maar dit nummer, persoonlijk vind ik er weinig aan.
Er gebeurt lange tijd eigenlijk niks. De climax komt te laat om het voor mij goed te maken. Wel jammer, dat ik de kwaliteit er niet in hoor.

Dan Incubus. Altijd al fantastisch gevonden, van begin tot het eind, kakt nergens in en verveeld nooit, ook nu na zoveelste draaibeurt niet.

Incubus: 10

This Strange Engine : 9.0 Ik heb deze plaat niet in mijn bezit, maar dit is alvast een prachtig nummer !
Exile On Princes Street : 7.8
Somewhere Else : 7.2
The Release : 7.8
A few words for the dead : 7.9
Incubes : 9.5

Dit begint al heel fijn, na 1.45 mogen wij zweven maar vanaf minuut 4.00 is dit echt top-notch Marillion, Fish tijdperk.
10 dus.

Somewhere Else : 7.8
The Release : 7.0
A few words for the dead : 7.5
Incubus : 9.0

Incubus 7

Volgens mij wordt Incubus hoog gewaardeerd door de meeste deelnemers. Een enkele uitzondering daargelaten

Vandaag: Afraid of Sunrise

Meest belabberde nummer van de CD. Al is het nog steeds beter dan sommige nummers op andere cd's. Wellicht ook, dat het er nogal uitspringt als middelmatig met Out Of This World, Afraid Of Sunlight, Beyond You en King er achteraan. Het wordt dt daardoor een ultiem skip moment.

Afraid Of Sunrise : 6

Afraid of Sunrise - 7

Casartelli (moderator)
Aan skippen doe ik niet (nouja, het laatste kwartier van This Strange Engine...), maar dit is inderdaad wel overtuigend het minste nummer op Afraid of Sunlight.

5,5

6,4

Een prelude naar Afraid of Sunlight; niet speciaal maar nergens storend.

( en nu weer even verder de rest van het album luisteren )

Minste nummer van een 5 sterrenplaat. Aan onderstaand cijfer te zien komt dat dan door de rest. Dit is van het type zeikplaat.

5,8

Incubus - 8
Afraid of Sunrise - 6

Afraid of Sunrise: 6

Klein verschil in titel, groot verschil in kwaliteit met Afraid of Sunlight...

Gast
geplaatst: vandaag om 15:37 uur

geplaatst: vandaag om 15:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.