Muziek / Muziekgames / Marillion meter
zoeken in:
0
geplaatst: 27 maart 2021, 09:21 uur
A Few Words For The Dead: 7,2
Incubus: 8,2
Afraid Of Sunrise: 6,9
Made Again: 8,1
Incubus: 8,2
Afraid Of Sunrise: 6,9
Made Again: 8,1
1
geplaatst: 27 maart 2021, 09:25 uur
Opvallend einde van een zwaar album maar op 1 of andere manier past het wel vind ik
Made again: 7
Made again: 7
0
geplaatst: 27 maart 2021, 15:32 uur
The Release 7
A few words for the dead 6,5
Incubus 9
Afraid of Sunrise 7,5
Made Again 8
A few words for the dead 6,5
Incubus 9
Afraid of Sunrise 7,5
Made Again 8
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 maart 2021, 17:46 uur
Ik vind het altijd wat grootmoedig... om niet te zeggen: arrogant... als mensen hun mening over een liedje verwoorden als "ik hoor de kwaliteit wel, maar het raakt me niet". Maar bij The Party kom ik ook een eind in die richting. Aanvullende diagnose bij herbeluistering: een goed refrein had hier een hoop verschil kunnen maken.
6,8
6,8
0
geplaatst: 27 maart 2021, 20:46 uur
Lage cijfers tot nu toe hoor voor dit feestje! 
En dat juist Casartelli graag een ( goed ) refrein ( volgens Wikipedia een herhalend stukje tekst ) had gehoord verbaast me ook wel wat..
Ik vind in ieder geval niets mis met de tekst zoals deze nu is en ik mis een refrein niet.

En dat juist Casartelli graag een ( goed ) refrein ( volgens Wikipedia een herhalend stukje tekst ) had gehoord verbaast me ook wel wat..

Ik vind in ieder geval niets mis met de tekst zoals deze nu is en ik mis een refrein niet.
0
geplaatst: 27 maart 2021, 20:53 uur
Ach wat is laag, 1 cijfer onder de 7,5 en dat is met een 6,8 toch ook nog niet echt verkeerd.
0
geplaatst: 27 maart 2021, 21:00 uur
vigil schreef:
Ach wat is laag, 1 cijfer onder de 7,5 en dat is met een 6,8 toch ook nog niet echt verkeerd.
Laag is inderdaad ook subjectief; voor mij is laag bij dit nummer in ieder geval onder de 8 ; wel extra benieuwd nu waar dit nummer gaat eindigen.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 maart 2021, 21:17 uur
Nou, het maakt wel wat los elke keer als ik onder het gemiddelde quoteer
Bravejester schreef:
Van een Afraid of Sunlight-refrein was-ie inderdaad niet opgeknapt.En dat juist Casartelli graag een ( goed ) refrein ( volgens Wikipedia een herhalend stukje tekst ) had gehoord verbaast me ook wel wat..
* denotes required fields.