Muziek / Muziekgames / Marillion meter
zoeken in:
0
geplaatst: 7 april 2021, 14:57 uur
bonothecat schreef:
Het is vandaag zeker geen dag voor een knaller. Met moeite pers ik er vandaag Most Toys uit.
(embed)
Het is vandaag zeker geen dag voor een knaller. Met moeite pers ik er vandaag Most Toys uit.
(embed)
Zet je hem nog in je spotify lijst?

En als How Can It Hurt er ook nog bij kan...

1
geplaatst: 7 april 2021, 15:04 uur
How Can It Hurt: 7
Most Toys: 6,4
Heb ik het hoogste cijfer? Ik geef toe dat de kracht van het nummer de lengte is.
Most Toys: 6,4
Heb ik het hoogste cijfer? Ik geef toe dat de kracht van het nummer de lengte is.

1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 april 2021, 15:27 uur
In dat geval eis ik een hertelling voor Costa del Slough.
0
geplaatst: 7 april 2021, 15:48 uur
Rogyros schreef:
(quote)

Sinds de laatste update van spotify is het sorteren wat een dingetje. Ze staan er nu allebei in, maar staan bij mij nu bovenaan.
0
geplaatst: 7 april 2021, 18:05 uur
Niet de klapper die ProGNerD en ik op zaten te wachten helaas....
Voordeel is wel dat als hierna een nummer als Hooks In You langs zou komen dat als een klein meesterwerkje zou klinken..
Het nummer klinkt wel alsof ze er echt over hebben nagedacht en aangezien ik een gulle bui ben voor die inzet....
Most Toys: 3,3
Voordeel is wel dat als hierna een nummer als Hooks In You langs zou komen dat als een klein meesterwerkje zou klinken..

Het nummer klinkt wel alsof ze er echt over hebben nagedacht en aangezien ik een gulle bui ben voor die inzet....
Most Toys: 3,3
0
geplaatst: 7 april 2021, 18:14 uur
Oeps...dat was even geleden. Een inhaalslag in 2 delen.
Afraid of Sunrise: 7,6
Made Again: 7,5
The Party: 8
Woke Up: 6,5
Number One: 7
Afraid of Sunrise: 7,6
Made Again: 7,5
The Party: 8
Woke Up: 6,5
Number One: 7
0
geplaatst: 7 april 2021, 18:20 uur
Pour My Love: 7,5
Pseudo Silk Kimono: 8,8
Enlightened: 7,5
Beautiful: 7,5
Sugar Mice: 8,5
A Voice From The Past: 7,8
How can it Hurt: 6,4
Most Toys: 6,5
Pseudo Silk Kimono: 8,8
Enlightened: 7,5
Beautiful: 7,5
Sugar Mice: 8,5
A Voice From The Past: 7,8
How can it Hurt: 6,4
Most Toys: 6,5
1
geplaatst: 7 april 2021, 20:19 uur
Weinig van doen met Marillion, maar op zich wel een lekker kort pittig rocknummer. Niks mis mee..
Most Toys: 7,0
Most Toys: 7,0
0
geplaatst: 7 april 2021, 20:46 uur
Aanstekelijk, bondig, treffende quote, verder weinig om het lijf.
Most Toys: 7
Most Toys: 7
0
geplaatst: 7 april 2021, 20:50 uur
Aanstekelijk, bondig, treffende quote, verder weinig om het lijf.
(Edit: Pittiger maar ook wat rommeliger dan Most Toys)
(Edit: Pittiger maar ook wat rommeliger dan Most Toys)
0
geplaatst: 8 april 2021, 16:24 uur
bonothecat schreef:
Sinds de laatste update van spotify is het sorteren wat een dingetje. Ze staan er nu allebei in, maar staan bij mij nu bovenaan.
(quote)
Ik zie dat How Can It Hurt bovenaan staat idd. Maar Most Toys staat bij mij onderaan. Misschien simpelweg How Can It Hurt verwijderen en weer toevoegen?
Hoe dan ook; dank!
0
geplaatst: 8 april 2021, 19:55 uur
Rogyros schreef:
Ik zie dat How Can It Hurt bovenaan staat idd. Maar Most Toys staat bij mij onderaan.
Hier idem dito.Ik zie dat How Can It Hurt bovenaan staat idd. Maar Most Toys staat bij mij onderaan.
0
geplaatst: 8 april 2021, 20:13 uur
De sortering in de afspeellijst lijkt weer in orde.
Vandaag: Memory of Water
Vandaag: Memory of Water
1
geplaatst: 8 april 2021, 21:09 uur
Wel de geweldige Big beat versie met die fantastische eruptie op zeg maar 2 derde
8,7
8,7
0
geplaatst: 8 april 2021, 22:11 uur
6,2
De album versie scoort bij mij toch niet zo hoog; in de waardering de potentie van het nummer mee genomen zoals het te horen is op de Big Beat versie hierboven...
Hadden ze dat nu maar op Marillion.com gezet in plaats van het de rustige versie op TSE.
De album versie scoort bij mij toch niet zo hoog; in de waardering de potentie van het nummer mee genomen zoals het te horen is op de Big Beat versie hierboven...
Hadden ze dat nu maar op Marillion.com gezet in plaats van het de rustige versie op TSE.
0
geplaatst: 8 april 2021, 22:18 uur
Bravejester schreef:
Ik geef gewoon punten voor de voor mij beste versie
* denotes required fields.