Muziek / Muziekgames / Marillion meter
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2021, 07:29 uur
bonothecat schreef:
De sortering in de afspeellijst lijkt weer in orde.
De sortering in de afspeellijst lijkt weer in orde.
0
geplaatst: 9 april 2021, 12:28 uur
Memory Of Water (Big Beat Remix) : 8
Origineel is beduidend minder.
Origineel is beduidend minder.
0
geplaatst: 9 april 2021, 16:21 uur
Memory of Water: 8
Heb beide uitvoeringen geluisterd; geen duidelijke voorkeur, vind ze beide met hun heel eigen sfeer eigenlijk wel mooi...
Heb beide uitvoeringen geluisterd; geen duidelijke voorkeur, vind ze beide met hun heel eigen sfeer eigenlijk wel mooi...
1
geplaatst: 10 april 2021, 11:44 uur
9.4
In tempo een tegenhanger van Assassing maar daarom voor mij niet minder en het nummer heeft me ook altijd aangesproken!
Heel benieuwd hoe verdeelt de stemmen voor deze gaan uitpakken en waar dit fraaie nummer uiteindelijk zal eindigen!
In tempo een tegenhanger van Assassing maar daarom voor mij niet minder en het nummer heeft me ook altijd aangesproken!
Heel benieuwd hoe verdeelt de stemmen voor deze gaan uitpakken en waar dit fraaie nummer uiteindelijk zal eindigen!
1
geplaatst: 10 april 2021, 11:57 uur
Memory Of Water: 7
Mijn voorkeur gaat dan uit naar de versie op Live from Cadogan Hall
She Chameleon: 9
Altijd al een favoriet van me!
Mijn voorkeur gaat dan uit naar de versie op Live from Cadogan Hall
She Chameleon: 9
Altijd al een favoriet van me!
1
geplaatst: 10 april 2021, 12:12 uur
Bravejester schreef:
Heel benieuwd hoe verdeelt de stemmen voor deze gaan uitpakken en waar dit fraaie nummer uiteindelijk zal eindigen!
Heel benieuwd hoe verdeelt de stemmen voor deze gaan uitpakken en waar dit fraaie nummer uiteindelijk zal eindigen!
Eigenlijk noemt geen enkele fan/liefhebber dit nummer gelijk als zijn absolute favoriet(en) maar ik denk toch dat deze bij het grootste gedeelte wel behoorlijk goed zal doen.
Heerlijk sinister sfeertje
9,3
1
geplaatst: 10 april 2021, 12:17 uur
Ook hier niet de favoriet, zelfs niet bij de top-3 van het Fugazi album, maar toch een heerlijk nummer.
Ja vigil, sinister, that's the one!
She Chameleon: 8,8
Ja vigil, sinister, that's the one!
She Chameleon: 8,8
0
geplaatst: 10 april 2021, 15:41 uur
Most Toys
Moeten we eigenlijk nog veel tracks uit het ergerlijke Somewhere Else trotseren?
Enfin. Most Toys is alleszins behoorlijk ergerlijk... Er zijn b-kantjes en demo's die beter klinken.
Rommelig, afschuwelijk lelijke "zang" van H. de drums klinken dof... en het melodietje is wel heel banaal... "He, jongens, laat ons eens een totaal nietszeggend rocknummer maken" moeten ze gedacht hebben. Fout gedacht. Tenenkrommend slécht. Nooit geweten dat twee minuten en 47 seconden zo lang konden zijn! Een 2 wil ik er nog aan geven.... met lichte tegenzin dan nog!
Memory of Water
Ben doorgaans zo niet van de remixen, maar soms pakt dat wel goed uit.
Wat The Memory of Water betreft ken ik die Big Beat Remix niet, maar de versie van This Strange Engine vind ik prachtig! Groots in zijn eenvoud... Wat een sfeer... Wat een mooie zang van H hier...
Bij aanvang moet ik even denken aan Genesis, zowel qua gelijkenissen in die vocale opening als zelfs een stukje de melodie "Can you tell me where my country lies?" Said the uni faun to his true love's eyes (The Moonlit Knight)
Een bijzonder mooi deze Memory of Water, H's vocalen, die orchestratie... dat sfeertje! Top!
Goed voor een mooie 8
She Chameleon
Subliem natuurlijk!!! Dat orgeltje met continue dreiging... Fish die declameert sneert en zingt ....
Een heel verdiende 9!
Zodus:
Most Toys - 2
Memory of Water - 8
She Chameleon - 9
Moeten we eigenlijk nog veel tracks uit het ergerlijke Somewhere Else trotseren?
Enfin. Most Toys is alleszins behoorlijk ergerlijk... Er zijn b-kantjes en demo's die beter klinken.
Rommelig, afschuwelijk lelijke "zang" van H. de drums klinken dof... en het melodietje is wel heel banaal... "He, jongens, laat ons eens een totaal nietszeggend rocknummer maken" moeten ze gedacht hebben. Fout gedacht. Tenenkrommend slécht. Nooit geweten dat twee minuten en 47 seconden zo lang konden zijn! Een 2 wil ik er nog aan geven.... met lichte tegenzin dan nog!
Memory of Water
Ben doorgaans zo niet van de remixen, maar soms pakt dat wel goed uit.
Wat The Memory of Water betreft ken ik die Big Beat Remix niet, maar de versie van This Strange Engine vind ik prachtig! Groots in zijn eenvoud... Wat een sfeer... Wat een mooie zang van H hier...
Bij aanvang moet ik even denken aan Genesis, zowel qua gelijkenissen in die vocale opening als zelfs een stukje de melodie "Can you tell me where my country lies?" Said the uni faun to his true love's eyes (The Moonlit Knight)
Een bijzonder mooi deze Memory of Water, H's vocalen, die orchestratie... dat sfeertje! Top!
Goed voor een mooie 8
She Chameleon
Subliem natuurlijk!!! Dat orgeltje met continue dreiging... Fish die declameert sneert en zingt ....
Een heel verdiende 9!
Zodus:
Most Toys - 2
Memory of Water - 8
She Chameleon - 9
0
geplaatst: 10 april 2021, 17:20 uur
Enlightened: 7,5
Beautiful: 7
Sugar Mice: 9,5
A Voice From The Past: 7,5
Beautiful: 7
Sugar Mice: 9,5
A Voice From The Past: 7,5
0
geplaatst: 10 april 2021, 19:13 uur
Sugar Mice 9,7
A Voice from the Past 5,8
How Can it Hurt 6,3
De laatste twee slepen wel beide de krappe voldoende binnen door met name het gitaarwerk
Dat lukt niet met
Most Toys 4,0
Rest volgt morgen
A Voice from the Past 5,8
How Can it Hurt 6,3
De laatste twee slepen wel beide de krappe voldoende binnen door met name het gitaarwerk
Dat lukt niet met
Most Toys 4,0
Rest volgt morgen
* denotes required fields.