menu

Muziek / Muziekgames / Marillion meter

zoeken in:
avatar van Rogyros
Memory of Water: 8,3

avatar van Rogyros
bonothecat schreef:
De sortering in de afspeellijst lijkt weer in orde.


avatar van Brunniepoo
How can it Hurt 6,5
Most Toys 5,5
Memory of Water 7

avatar van 50tracks
Memory of Water: 8

avatar van Marty McFly
Memory of Water: 8,5

avatar van daniel1974nl
Memory Of Water (Big Beat Remix) : 8

Origineel is beduidend minder.


avatar van Simon77
Memory of Water: 7


avatar van ProGNerD
Memory of Water: 8

Heb beide uitvoeringen geluisterd; geen duidelijke voorkeur, vind ze beide met hun heel eigen sfeer eigenlijk wel mooi...

avatar van Rufus
Memory of Water: 6

Memory of Water - 7,5

avatar van bonothecat
Vandaag: She Chameleon



avatar van Bravejester
9.4

In tempo een tegenhanger van Assassing maar daarom voor mij niet minder en het nummer heeft me ook altijd aangesproken!

Heel benieuwd hoe verdeelt de stemmen voor deze gaan uitpakken en waar dit fraaie nummer uiteindelijk zal eindigen!


avatar van Scherprechter
Memory Of Water: 7
Mijn voorkeur gaat dan uit naar de versie op Live from Cadogan Hall

She Chameleon: 9
Altijd al een favoriet van me!

avatar van vigil
Bravejester schreef:

Heel benieuwd hoe verdeelt de stemmen voor deze gaan uitpakken en waar dit fraaie nummer uiteindelijk zal eindigen!

Eigenlijk noemt geen enkele fan/liefhebber dit nummer gelijk als zijn absolute favoriet(en) maar ik denk toch dat deze bij het grootste gedeelte wel behoorlijk goed zal doen.

Heerlijk sinister sfeertje

9,3

avatar van Outlaw104
Ook hier niet de favoriet, zelfs niet bij de top-3 van het Fugazi album, maar toch een heerlijk nummer.
Ja vigil, sinister, that's the one!

She Chameleon: 8,8



avatar van ProGNerD
She Chameleon: 8,5

avatar van Prog66
She Chameleon: 9,0.



avatar van c-moon
Most Toys
Moeten we eigenlijk nog veel tracks uit het ergerlijke Somewhere Else trotseren?
Enfin. Most Toys is alleszins behoorlijk ergerlijk... Er zijn b-kantjes en demo's die beter klinken.
Rommelig, afschuwelijk lelijke "zang" van H. de drums klinken dof... en het melodietje is wel heel banaal... "He, jongens, laat ons eens een totaal nietszeggend rocknummer maken" moeten ze gedacht hebben. Fout gedacht. Tenenkrommend slécht. Nooit geweten dat twee minuten en 47 seconden zo lang konden zijn! Een 2 wil ik er nog aan geven.... met lichte tegenzin dan nog!

Memory of Water
Ben doorgaans zo niet van de remixen, maar soms pakt dat wel goed uit.
Wat The Memory of Water betreft ken ik die Big Beat Remix niet, maar de versie van This Strange Engine vind ik prachtig! Groots in zijn eenvoud... Wat een sfeer... Wat een mooie zang van H hier...
Bij aanvang moet ik even denken aan Genesis, zowel qua gelijkenissen in die vocale opening als zelfs een stukje de melodie "Can you tell me where my country lies?" Said the uni faun to his true love's eyes (The Moonlit Knight)

Een bijzonder mooi deze Memory of Water, H's vocalen, die orchestratie... dat sfeertje! Top!
Goed voor een mooie 8

She Chameleon
Subliem natuurlijk!!! Dat orgeltje met continue dreiging... Fish die declameert sneert en zingt ....
Een heel verdiende 9!

Zodus:
Most Toys - 2
Memory of Water - 8
She Chameleon - 9


avatar van daniel1974nl
She Chameleon: 8

avatar van crosskip
Enlightened: 7,5
Beautiful: 7
Sugar Mice: 9,5
A Voice From The Past: 7,5

avatar van MontyBruce
She Chameleon : 8.5

avatar van Bonk
Sugar Mice 9,7
A Voice from the Past 5,8
How Can it Hurt 6,3
De laatste twee slepen wel beide de krappe voldoende binnen door met name het gitaarwerk
Dat lukt niet met
Most Toys 4,0
Rest volgt morgen

Gast
geplaatst: vandaag om 13:59 uur

geplaatst: vandaag om 13:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.