MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Neil Young Meter

zoeken in:

Big Time: 6,8

Big Time: 8,2

Big Time: 8

Big Time: 7

Rufus schreef:
Big Time: 6,8

Ik ga akkoord. 6,8 alweer dus.

Lekker nummer, dat live-sfeertje maakt het wat ruw.

7,8

Big Time: 7,5

Van mij krijgt Big Time een 8.7, sterke opener van het album en eigenlijk wel het beste nummer van het album. na 15 stemmen staat big Time op een 7.72 gemiddeld

Op naar deel 2 van het drieluik, Loose Change:

Info Card op neilyoungarchives.com

Loose Change: 7

Loose Change: 7

Weer goed, maar deze gaat me iets te lang door, waardoor mijn aandacht halfweg even weg is. Maar het einde van de track weet me toch weer wat enthousiaster te maken met vooral lekker (jammend) gitaarwerk.

7,2

Ik heb wel een zwak voor Broken Arrow als album. 'Loose Change' moet je niet opzetten als je de trein nog moet halen, maar na een lange dag werken brengt het me best wel in een trance. 8

Loose Change: 7,3

"It's all one song"

Loose Change: 7,1

Geen favoriet van mij . Het zeurt en het zeurt maar. 5.2

Loose Change: 7,3

7.5

Iets minder animo voor Loose Change en ook een iets lager gemiddelde; ik ga daarin mee, van mij krijgt het nummer een 8.3. De minste van de eerste drie nummers, waarvan ik had gewild dat er meer van op hadden gestaan, al is Music Arcade ook erg mooi. Enfin, na 11 stemmen staat Loose Change op een 7.17.

En dan nu het laatste deel van het drieluik; Slip Away, ben benieuwd hoe deze het doet ten opzichte van de eerste twee:

Info Card op neilyoungarchives.com

Slip Away: 8

Slip Away: 7

Slip Away: 7,9

Slip Away :6.7

Slip Away : 7

Slip Away : 8
Loose Change: 8

Gast
geplaatst: vandaag om 23:17 uur

geplaatst: vandaag om 23:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.