Muziek / Muziekgames / Neil Young Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juni 2021, 17:36 uur
Van mij krijgt Big Time een 8.7, sterke opener van het album en eigenlijk wel het beste nummer van het album. na 15 stemmen staat big Time op een 7.72 gemiddeld
Op naar deel 2 van het drieluik, Loose Change:
Info Card op neilyoungarchives.com
Op naar deel 2 van het drieluik, Loose Change:
0
geplaatst: 10 juni 2021, 20:04 uur
Weer goed, maar deze gaat me iets te lang door, waardoor mijn aandacht halfweg even weg is. Maar het einde van de track weet me toch weer wat enthousiaster te maken met vooral lekker (jammend) gitaarwerk.
7,2
7,2
0
geplaatst: 10 juni 2021, 20:22 uur
Ik heb wel een zwak voor Broken Arrow als album. 'Loose Change' moet je niet opzetten als je de trein nog moet halen, maar na een lange dag werken brengt het me best wel in een trance. 8
0
geplaatst: 11 juni 2021, 19:42 uur
Iets minder animo voor Loose Change en ook een iets lager gemiddelde; ik ga daarin mee, van mij krijgt het nummer een 8.3. De minste van de eerste drie nummers, waarvan ik had gewild dat er meer van op hadden gestaan, al is Music Arcade ook erg mooi. Enfin, na 11 stemmen staat Loose Change op een 7.17.
En dan nu het laatste deel van het drieluik; Slip Away, ben benieuwd hoe deze het doet ten opzichte van de eerste twee:
En dan nu het laatste deel van het drieluik; Slip Away, ben benieuwd hoe deze het doet ten opzichte van de eerste twee:
* denotes required fields.