Muziek / Muziekgames / Whamageddon
zoeken in:
1
geplaatst: 2 december 2021, 20:04 uur
Godver ik wilde alleen maar de tekst zichtbaar maken, klik ik alsnog op de link. Maar ik werd gered door de reclame!
0
geplaatst: 3 december 2021, 14:32 uur
Door het oog van de naald. Nietsvermoedend net de EP 2019 van Lucy Dacus geluisterd, gelukkig mogen covers. 

0
geplaatst: 5 december 2021, 08:58 uur
Ik doe nog altijd mee. Al moet ik over een paar uur wel boodschappen doen in de supermarkt, benieuwd of ze daar op Sinterklaasdag al kerstmuziek draaien 

0
geplaatst: 5 december 2021, 09:34 uur
GrafGantz schreef:
Ik doe nog altijd mee. Al moet ik over een paar uur wel boodschappen doen in de supermarkt, benieuwd of ze daar op Sinterklaasdag al kerstmuziek draaien
Ik ga ook vandaag, kans op kerstmuziek is nog aanzienlijk kleiner dan vanaf morgen.
0
geplaatst: 5 december 2021, 22:42 uur
Ik hoor ontzettend veel kerstmuziek door de dag heen, maar wonder boven wonder heb ik Wham nog
geen keer gehoord!
geen keer gehoord!
0
geplaatst: 5 december 2021, 22:46 uur
TV-reclames lijken ook veilig te zijn (wel Chris Rea gehoord).
3
geplaatst: 5 december 2021, 23:43 uur
HAHAHAHAHA chef elimineert even het halve deelnemersveld zojuist
1
geplaatst: 6 december 2021, 10:41 uur
Gestrand op 5 december, 19 dagen eerder dan vorig jaar. Dit vergeef ik je nooit, chevy93 

0
geplaatst: 6 december 2021, 11:06 uur
Mag ik nog instappen? Ik ben tot dusver verschoond gebleven van ome Sjors en zijn belletjes. Ik denk persoonlijk dat ik op korte termijn bij de Albert Heijn in de fuik ga lopen.
0
geplaatst: 6 december 2021, 11:42 uur
Vanochtend een half uur 'The Christmas Station' overleefd bij een collega in de auto 

0
geplaatst: 6 december 2021, 11:44 uur
Marty McFly schreef:
Mag ik nog instappen? Ik ben tot dusver verschoond gebleven van ome Sjors en zijn belletjes. Ik denk persoonlijk dat ik op korte termijn bij de Albert Heijn in de fuik ga lopen.
Met terugwerkende kracht (vanaf 1 december) meedoen is geen probleem!
0
geplaatst: 6 december 2021, 11:51 uur
1
geplaatst: 6 december 2021, 12:29 uur
Simon77 schreef:
Vanochtend een half uur 'The Christmas Station' overleefd bij een collega in de auto
Heftig, ware doodsverachting!Vanochtend een half uur 'The Christmas Station' overleefd bij een collega in de auto
1
geplaatst: 6 december 2021, 14:12 uur
0
geplaatst: 7 december 2021, 03:11 uur
De Whamageddon kwam maandagavond nog langs bij 'M' en dit zit ik nu in het holst van de nacht terug te kijken. Het singlehoesje kwam vol in beeld, de bedoeling van het spel werd uitgelegd en ik hield mijn vinger zwevend boven de mute knop van de afstandsbediening, maar... ze lieten de kerstklikoklanken gelukkig niet horen. Ik leef nog.
0
geplaatst: 7 december 2021, 08:01 uur
EvilDrSmith schreef:
De Whamageddon kwam maandagavond nog langs bij 'M' en dit zit ik nu in het holst van de nacht terug te kijken. Het singlehoesje kwam vol in beeld, de bedoeling van het spel werd uitgelegd en ik hield mijn vinger zwevend boven de mute knop van de afstandsbediening, maar... ze lieten de kerstklikoklanken gelukkig niet horen. Ik leef nog.
Dan ben je op het goede moment aangeschoven, vlak daarvoor werd er een medley van kersthits getoond en daar zat natuurlijk Wham in...
1
geplaatst: 7 december 2021, 09:11 uur
Mausie schreef:
Dan ben je op het goede moment aangeschoven, vlak daarvoor werd er een medley van kersthits getoond en daar zat natuurlijk Wham in...
(quote)
Ja same here, en ik kijk normaal nooit M. Wat een assholes om die clip te laten zien en dan vervolgens uit te gaan leggen wat whamageddon is
* denotes required fields.