MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Whamageddon

zoeken in:
Gretz schreef:
(quote)

Handig die automatische mutefunctie van m'n Safaribrowser

Godver ik wilde alleen maar de tekst zichtbaar maken, klik ik alsnog op de link. Maar ik werd gered door de reclame!

Door het oog van de naald. Nietsvermoedend net de EP 2019 van Lucy Dacus geluisterd, gelukkig mogen covers.

Of op het werk de kerst playlist aan kon.

Ik doe nog altijd mee. Al moet ik over een paar uur wel boodschappen doen in de supermarkt, benieuwd of ze daar op Sinterklaasdag al kerstmuziek draaien

GrafGantz schreef:
Ik doe nog altijd mee. Al moet ik over een paar uur wel boodschappen doen in de supermarkt, benieuwd of ze daar op Sinterklaasdag al kerstmuziek draaien

Ik ga ook vandaag, kans op kerstmuziek is nog aanzienlijk kleiner dan vanaf morgen.

Ik hoor ontzettend veel kerstmuziek door de dag heen, maar wonder boven wonder heb ik Wham nog
geen keer gehoord!

TV-reclames lijken ook veilig te zijn (wel Chris Rea gehoord).

HAHAHAHAHA chef elimineert even het halve deelnemersveld zojuist

oeps, aangepast x

Ik luisterde al niet meer

Ik deed al niet mee maar ik ben evengoed af

ja kut

Streep mij ook maar af

Gestrand op 5 december, 19 dagen eerder dan vorig jaar. Dit vergeef ik je nooit, chevy93

Mag ik nog instappen? Ik ben tot dusver verschoond gebleven van ome Sjors en zijn belletjes. Ik denk persoonlijk dat ik op korte termijn bij de Albert Heijn in de fuik ga lopen.

Vanochtend een half uur 'The Christmas Station' overleefd bij een collega in de auto

Marty McFly schreef:
Mag ik nog instappen? Ik ben tot dusver verschoond gebleven van ome Sjors en zijn belletjes. Ik denk persoonlijk dat ik op korte termijn bij de Albert Heijn in de fuik ga lopen.

Met terugwerkende kracht (vanaf 1 december) meedoen is geen probleem!

Poek schreef:
(quote)

Met terugwerkende kracht (vanaf 1 december) meedoen is geen probleem!

Simon77 schreef:
Vanochtend een half uur 'The Christmas Station' overleefd bij een collega in de auto
Heftig, ware doodsverachting!

BoyOnHeavenHill schreef:
(quote)
Heftig, ware doodsverachting!
Zeg dat wel, en dat op maandagochtend

De Whamageddon kwam maandagavond nog langs bij 'M' en dit zit ik nu in het holst van de nacht terug te kijken. Het singlehoesje kwam vol in beeld, de bedoeling van het spel werd uitgelegd en ik hield mijn vinger zwevend boven de mute knop van de afstandsbediening, maar... ze lieten de kerstklikoklanken gelukkig niet horen. Ik leef nog.

EvilDrSmith schreef:
De Whamageddon kwam maandagavond nog langs bij 'M' en dit zit ik nu in het holst van de nacht terug te kijken. Het singlehoesje kwam vol in beeld, de bedoeling van het spel werd uitgelegd en ik hield mijn vinger zwevend boven de mute knop van de afstandsbediening, maar... ze lieten de kerstklikoklanken gelukkig niet horen. Ik leef nog.

Dan ben je op het goede moment aangeschoven, vlak daarvoor werd er een medley van kersthits getoond en daar zat natuurlijk Wham in...

Mausie schreef:
(quote)

Dan ben je op het goede moment aangeschoven, vlak daarvoor werd er een medley van kersthits getoond en daar zat natuurlijk Wham in...

Ja same here, en ik kijk normaal nooit M. Wat een assholes om die clip te laten zien en dan vervolgens uit te gaan leggen wat whamageddon is

Gast
geplaatst: vandaag om 18:08 uur

geplaatst: vandaag om 18:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.