Muziek / Muziekgames / Whamageddon
zoeken in:
1
geplaatst: 1 december 2021, 14:24 uur
aerobag schreef:
Wonderbaarlijk genoeg overleefd! Was het Mariahgeddon, Sladegeddon of Chris Reageddon dan was ik af geweest, maar de hele maand geen Wham! gehoord.
Zo maar eens draaien, stiekem toch best leuk nummer
Wonderbaarlijk genoeg overleefd! Was het Mariahgeddon, Sladegeddon of Chris Reageddon dan was ik af geweest, maar de hele maand geen Wham! gehoord.
Zo maar eens draaien, stiekem toch best leuk nummer
Ik ga voor de dubbel

0
geplaatst: 1 december 2021, 14:32 uur
Ik doe ook mee, maar ik ben echt kansloos voor de overwinning. 

0
geplaatst: 1 december 2021, 15:13 uur
Ik laat mijn vrouw een adventskalender maken, met achter elk luikje een Kersthit, en dan maar hopen dat George & Andrew pas ná de 26ste acte de présence geven.
0
geplaatst: 1 december 2021, 15:17 uur
Tuurlijk doe ik mee. Geen radio op het werk meer dus dat scheelt. En thuis een vrouw die in deze periode veel kerstmuziek luistert, dus dat scheelt weer niet.
1
geplaatst: 1 december 2021, 15:17 uur
0
geplaatst: 1 december 2021, 15:20 uur
Ik overwoog het wel maar ik was te benieuwd of ik een enkele naïeveling er af mee zou kunnen krijgen.
0
geplaatst: 1 december 2021, 15:21 uur
Ik doe graag weer mee. Als ik tot morgen 10:00 geen Last Christmas hoor heb ik al het record van vorig jaar gebroken.
0
geplaatst: 1 december 2021, 15:46 uur
Arrie schreef:
Ik overwoog het wel maar ik was te benieuwd of ik een enkele naïeveling er af mee zou kunnen krijgen.
Ik had het geluid gelukkig uit

3
geplaatst: 1 december 2021, 17:25 uur
In De Correspondent een interessant artikel over het fenomeen kerstliedjes en de bijbehorende ergernis:
Waarom kerstliedjes zo succesvol zijn (maar ook gehaat worden) - De Correspondent - decorrespondent.nl
Waarom kerstliedjes zo succesvol zijn (maar ook gehaat worden) - De Correspondent - decorrespondent.nl
0
geplaatst: 1 december 2021, 21:33 uur
Poek schreef:
Proberen anderen af te laten zijn is niet verboden, maar niet heel erg sportief.
Zo lastig zijn de "regels" toch niet Arrie en Teunnis? Proberen anderen af te laten zijn is niet verboden, maar niet heel erg sportief.

6
geplaatst: 2 december 2021, 10:59 uur
Ja ik ben dus al af. Gister bij een maat gaan eten, komt -ie aan met: "Weet je waar ik plots zin in heb? Sky Radio Christmas!" Toen zakte de moed al een beetje door mijn schoenen heen (zit een gat in de zool, ga straks nieuwe halen x) maar ik dacht: "weetje, ik ga deze Russische roulette gewoon aan." En ja hoor, letterlijk twintig minuten later...
Daarna heb ik hem finaal ingemaakt met Carcassonne, zal 'm leren.
Daarna heb ik hem finaal ingemaakt met Carcassonne, zal 'm leren.
2
geplaatst: 2 december 2021, 11:08 uur
123poetertjes schreef:
Ja ik ben dus al af. Gister bij een maat gaan eten, komt -ie aan met: "Weet je waar ik plots zin in heb? Sky Radio Christmas!"
Ja ik ben dus al af. Gister bij een maat gaan eten, komt -ie aan met: "Weet je waar ik plots zin in heb? Sky Radio Christmas!"
En je zei niet "Als je wilt dat ik wegga, kan je dat ook gewoon zeggen in plaats van me eerst te gaan martelen"?
0
geplaatst: 2 december 2021, 12:06 uur
Teunnis schreef:
In De Correspondent een interessant artikel over het fenomeen kerstliedjes en de bijbehorende ergernis:
Uitstekend artikel, dank hiervoor.
0
geplaatst: 2 december 2021, 13:22 uur
Teunnis schreef:
Handig die automatische mutefunctie van m'n Safaribrowser
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 2 december 2021, 15:37 uur
Gisteren stond rtl boulevard op. Af dus
0
geplaatst: 2 december 2021, 19:46 uur
Vorig jaar bijna 2 weken volgehouden, kijken of ik dat dit jaar kan verbreken.
* denotes required fields.