MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Whamageddon

zoeken in:
Ik doe mee

aerobag schreef:
Wonderbaarlijk genoeg overleefd! Was het Mariahgeddon, Sladegeddon of Chris Reageddon dan was ik af geweest, maar de hele maand geen Wham! gehoord.

Zo maar eens draaien, stiekem toch best leuk nummer

Ik ga voor de dubbel

Ik doe ook mee, maar ik ben echt kansloos voor de overwinning.

Ik laat mijn vrouw een adventskalender maken, met achter elk luikje een Kersthit, en dan maar hopen dat George & Andrew pas ná de 26ste acte de présence geven.

Tuurlijk doe ik mee. Geen radio op het werk meer dus dat scheelt. En thuis een vrouw die in deze periode veel kerstmuziek luistert, dus dat scheelt weer niet.

Rick Astley was leuker geweest.

Ik overwoog het wel maar ik was te benieuwd of ik een enkele naïeveling er af mee zou kunnen krijgen.

Ik doe graag weer mee. Als ik tot morgen 10:00 geen Last Christmas hoor heb ik al het record van vorig jaar gebroken.

Arrie schreef:
Ik overwoog het wel maar ik was te benieuwd of ik een enkele naïeveling er af mee zou kunnen krijgen.

Ik had het geluid gelukkig uit

In De Correspondent een interessant artikel over het fenomeen kerstliedjes en de bijbehorende ergernis:

Waarom kerstliedjes zo succesvol zijn (maar ook gehaat worden) - De Correspondent - decorrespondent.nl

Poek schreef:
Proberen anderen af te laten zijn is niet verboden, maar niet heel erg sportief.
Zo lastig zijn de "regels" toch niet Arrie en Teunnis?

Ik doe niet mee

Ik doe wel weer een poging.

Edgar18 schreef:
(quote)
Zo lastig zijn de "regels" toch niet Arrie en Teunnis?

Klopt. Staat zeer duidelijk dat het niet verboden is.

Wat een lollig idee, ik doe mee!

Ja ik ben dus al af. Gister bij een maat gaan eten, komt -ie aan met: "Weet je waar ik plots zin in heb? Sky Radio Christmas!" Toen zakte de moed al een beetje door mijn schoenen heen (zit een gat in de zool, ga straks nieuwe halen x) maar ik dacht: "weetje, ik ga deze Russische roulette gewoon aan." En ja hoor, letterlijk twintig minuten later...

Daarna heb ik hem finaal ingemaakt met Carcassonne, zal 'm leren.

123poetertjes schreef:
Ja ik ben dus al af. Gister bij een maat gaan eten, komt -ie aan met: "Weet je waar ik plots zin in heb? Sky Radio Christmas!"

En je zei niet "Als je wilt dat ik wegga, kan je dat ook gewoon zeggen in plaats van me eerst te gaan martelen"?

Teunnis schreef:
In De Correspondent een interessant artikel over het fenomeen kerstliedjes en de bijbehorende ergernis:

Waarom kerstliedjes zo succesvol zijn (maar ook gehaat worden) - De Correspondent - decorrespondent.nl

Uitstekend artikel, dank hiervoor.

Ik doe mee

Ik ben al af.

luigifort schreef:
Ik doe mee

Welkom terug!
(afbeelding)

Teunnis schreef:

Handig die automatische mutefunctie van m'n Safaribrowser

Is River een kerstliedje btw?

Maybe next year

DjFrankie (moderator)
Gisteren stond rtl boulevard op. Af dus

Ik zit ook nog in de race!

Nog anderhalve dag om mijn record te verbreken.

Vorig jaar bijna 2 weken volgehouden, kijken of ik dat dit jaar kan verbreken.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:10 uur

geplaatst: vandaag om 11:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.