Muziek / Muziekgames / Whamageddon
zoeken in:
0
geplaatst: 15 december 2021, 19:48 uur
2 dagen autoradio en een virtuele kerstbijeenkomst met werk overleefd 

5
geplaatst: 16 december 2021, 17:18 uur
Net thuis van werk en zie dat m'n vrouw een nieuwe kerstplaylist heeft gestart. We zitten nu nog bij nummer 2, maar bij nummer 6 ben ik af zo te zien. Toch 1 dag langer dan vorig jaar 
/edit: hoewel er Wham! bij staat blijkt het toch gewoon een (hele slechte) cover te zijn

/edit: hoewel er Wham! bij staat blijkt het toch gewoon een (hele slechte) cover te zijn

1
geplaatst: 16 december 2021, 20:21 uur
Is Wham uit de mode? Vandaag de hele dag kerstmuziek om me heen gehad, iedere klassieker drie keer gehoord, maar gewoon geen enkele keer Wham 

1
geplaatst: 16 december 2021, 21:53 uur
Edgar18 schreef:
Is Wham uit de mode? Vandaag de hele dag kerstmuziek om me heen gehad, iedere klassieker drie keer gehoord, maar gewoon geen enkele keer Wham
DJ Chevy had zeker een vrije dag.
0
geplaatst: 16 december 2021, 22:07 uur
Edgar18 schreef:
Zou ook kunnen dat Whamageddon zo populair is dat de radiostations maar geen Last Christmas meer draaien, om te voorkomen dat ze allemaal boze brieven (lees: tweets) krijgen.
0
geplaatst: 16 december 2021, 23:00 uur
GrafGantz schreef:
Net thuis van werk en zie dat m'n vrouw een nieuwe kerstplaylist heeft gestart. We zitten nu nog bij nummer 2, maar bij nummer 6 ben ik af zo te zien. Toch 1 dag langer dan vorig jaar

Kan je vrouw niet op een hotelkamer tot Kerst?

1
geplaatst: 16 december 2021, 23:04 uur
2
geplaatst: 17 december 2021, 00:01 uur
7
geplaatst: 17 december 2021, 20:35 uur
Het onvermijdelijke is gebeurd.
Vanochtend ergens rond 07:45 kwam ik aan op mijn werk. Ik liep richting mijn klas en wat schalde daar uit het lokaal van de collega tegenover me..... Last Christmas.
Jullie begrijpen dat de collega in kwestie de kalkoen deze kerst door een rietje naar binnen zal moeten slurpen....
Toch zeventien dagen. En nog beter, ik kan weer lekker Wham luisteren. Gelijk met de kids samen keihard Last Christmas gezongen. Gaaf om te merken dat ze het allemaal luidkeels meezingen.
Vanochtend ergens rond 07:45 kwam ik aan op mijn werk. Ik liep richting mijn klas en wat schalde daar uit het lokaal van de collega tegenover me..... Last Christmas.
Jullie begrijpen dat de collega in kwestie de kalkoen deze kerst door een rietje naar binnen zal moeten slurpen....

Toch zeventien dagen. En nog beter, ik kan weer lekker Wham luisteren. Gelijk met de kids samen keihard Last Christmas gezongen. Gaaf om te merken dat ze het allemaal luidkeels meezingen.
1
geplaatst: 18 december 2021, 16:40 uur
M'n vrouw weet dat Last Christmas m'n favoriete kerstnummer is dus die dacht mij zojuist een plezier te doen, aangezien het hier normaalgesproken alleen maar oudere kerstmeuk is. Wellicht had ik haar moeten vertellen over Whamageddon, al had ze dan misschien wel een DJ Chevy gedaan en was ik een week geleden al af geweest.
In elk geval 3 dagen langer dan vorig jaar, volgend jaar weer een nieuwe kans.
In elk geval 3 dagen langer dan vorig jaar, volgend jaar weer een nieuwe kans.
1
geplaatst: 18 december 2021, 17:45 uur
Was vandaag weer in het drukke dorp op zaterdag. En weer geen Wham! En wel weer Driving Home for Christmas schallend over de straten, terwijl jonge dames in sexy kerstjurkjes warme chocomel serveerden 

3
geplaatst: 20 december 2021, 18:14 uur
Kut
kom nu binnen in de supermarkt
echt de laatste 30 secs...
Nou, toch nog lang volgehouden
Al was dit niet de singlemix, ook niet een remix, ws gewoon een lange versie...
Nu kan ik 'm wel vanavond 25 keer beluisteren
kom nu binnen in de supermarkt
echt de laatste 30 secs...Nou, toch nog lang volgehouden

Al was dit niet de singlemix, ook niet een remix, ws gewoon een lange versie...
Nu kan ik 'm wel vanavond 25 keer beluisteren

1
geplaatst: 20 december 2021, 18:22 uur
Ga gewoon de hele maand december naar allertijdenlijsten luisteren. Echt geen enkele moeite met t ontwijken van Wham.
0
geplaatst: 20 december 2021, 20:01 uur
Nog 4 dagen tot kerst en nog steeds safe. Wie zit er nog meer in de race?
0
geplaatst: 20 december 2021, 20:04 uur
Ik heb hem ook nog niet gehoord 
Vorig jaar was ik al op 4 of 5 december af

Vorig jaar was ik al op 4 of 5 december af
1
geplaatst: 20 december 2021, 22:10 uur
Ik ben ook nog steeds in de race. De supermarktbezoekjes de komende dagen worden wel nagelbijtend spannend 

1
geplaatst: 21 december 2021, 12:29 uur
Helaas het mocht niet zo zijn. Op mijn laatste werkdag voor de Kerstvakantie heeft mijn collega Radio Rijnmond op staan. Zonet kwam Last Christmas voorbij, dus dat was hem dit jaar voor mij. 

0
geplaatst: 21 december 2021, 13:10 uur
Deze mensen zijn nog in het spel als het goed is:
Poek
Laxus11
BoyOnHeavenHill
motel matches
Titmeister
Scorpion_21
Poek
Laxus11
BoyOnHeavenHill
motel matches
Titmeister
Scorpion_21
3
geplaatst: 22 december 2021, 15:42 uur
Ik kwam de Jumbo binnen en hoorde Maria C. Toen héél snel mijn boodschappen gedaan. En overleefd!
1
geplaatst: 22 december 2021, 16:07 uur
Poek schreef:
Ik kwam de Jumbo binnen en hoorde Maria C. Toen héél snel mijn boodschappen gedaan.
Ik kwam de Jumbo binnen en hoorde Maria C. Toen héél snel mijn boodschappen gedaan.
Ik zie nu iemand met een mondkapje voor mij, die schichtig om zich heen kijkt en zich met hoge snelheid een weg door de paden baant

2
geplaatst: 22 december 2021, 16:26 uur
Mausie schreef:
Ik zie nu iemand met een mondkapje voor mij, die schichtig om zich heen kijkt en zich met hoge snelheid een weg door de paden baant
(quote)
Dat is inderdaad mijn gebruikelijke reactie bij het horen van het kerstlied van Maria.
2
geplaatst: 23 december 2021, 09:24 uur
Vanavond is er op maar liefst twee verschillende televisiezenders dezelfde film te zien met mijn favoriete actrice Emma Thompson. Probleem: de film heet Last Christmas. Ik durf er gewoon niet aan te beginnen. Wat te doen? Kijken met het geluid uit? Opnemen en pas ná Kerstmis bekijken?
0
geplaatst: 23 december 2021, 09:48 uur
Mijn openingspost klopt niet helemaal: het spel eindigt 25 december 0:00 uur volgens Whamageddon
Nog even doorbijten dus!
Nog even doorbijten dus!
2
geplaatst: 23 december 2021, 09:54 uur
En dan rijdt er op kerstavond zo'n entertainmentauto voorbij waaruit het vandaan schalt Woohooohooo 

1
geplaatst: 23 december 2021, 19:32 uur
Ik ben bij een vriend en die moest even een virtuele kerstborrel doen met collegas. Een bingoquiz over kerstnummers. Ik bleef zitten #bikkel en overleefd!
1
geplaatst: 23 december 2021, 19:37 uur
En als je het nou haalt heh, wat zou dat dan voor je betekenen?
* denotes required fields.