MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Whamageddon

zoeken in:
Ik wil 'm minimaal wel met Kerst horen hoor...

2 dagen autoradio en een virtuele kerstbijeenkomst met werk overleefd

Net thuis van werk en zie dat m'n vrouw een nieuwe kerstplaylist heeft gestart. We zitten nu nog bij nummer 2, maar bij nummer 6 ben ik af zo te zien. Toch 1 dag langer dan vorig jaar

/edit: hoewel er Wham! bij staat blijkt het toch gewoon een (hele slechte) cover te zijn

Is Wham uit de mode? Vandaag de hele dag kerstmuziek om me heen gehad, iedere klassieker drie keer gehoord, maar gewoon geen enkele keer Wham

Edgar18 schreef:
Is Wham uit de mode? Vandaag de hele dag kerstmuziek om me heen gehad, iedere klassieker drie keer gehoord, maar gewoon geen enkele keer Wham

DJ Chevy had zeker een vrije dag.

Edgar18 schreef:

Zou ook kunnen dat Whamageddon zo populair is dat de radiostations maar geen Last Christmas meer draaien, om te voorkomen dat ze allemaal boze brieven (lees: tweets) krijgen.

GrafGantz schreef:
Net thuis van werk en zie dat m'n vrouw een nieuwe kerstplaylist heeft gestart. We zitten nu nog bij nummer 2, maar bij nummer 6 ben ik af zo te zien. Toch 1 dag langer dan vorig jaar

/edit: hoewel er Wham! bij staat blijkt het toch gewoon een (hele slechte) cover te zijn

Kan je vrouw niet op een hotelkamer tot Kerst?

luigifort schreef:
(quote)

Kan je vrouw niet op een hotelkamer tot Kerst?

Was het maar zo'n feest...

GrafGantz schreef:
(quote)

Was het maar zo'n feest...

Kan je niet op een hotelkamer tot Kerst?

Het onvermijdelijke is gebeurd.

Vanochtend ergens rond 07:45 kwam ik aan op mijn werk. Ik liep richting mijn klas en wat schalde daar uit het lokaal van de collega tegenover me..... Last Christmas.

Jullie begrijpen dat de collega in kwestie de kalkoen deze kerst door een rietje naar binnen zal moeten slurpen....

Toch zeventien dagen. En nog beter, ik kan weer lekker Wham luisteren. Gelijk met de kids samen keihard Last Christmas gezongen. Gaaf om te merken dat ze het allemaal luidkeels meezingen.

M'n vrouw weet dat Last Christmas m'n favoriete kerstnummer is dus die dacht mij zojuist een plezier te doen, aangezien het hier normaalgesproken alleen maar oudere kerstmeuk is. Wellicht had ik haar moeten vertellen over Whamageddon, al had ze dan misschien wel een DJ Chevy gedaan en was ik een week geleden al af geweest.

In elk geval 3 dagen langer dan vorig jaar, volgend jaar weer een nieuwe kans.

Was vandaag weer in het drukke dorp op zaterdag. En weer geen Wham! En wel weer Driving Home for Christmas schallend over de straten, terwijl jonge dames in sexy kerstjurkjes warme chocomel serveerden

Kut kom nu binnen in de supermarkt echt de laatste 30 secs...
Nou, toch nog lang volgehouden

Al was dit niet de singlemix, ook niet een remix, ws gewoon een lange versie...

Nu kan ik 'm wel vanavond 25 keer beluisteren

Ga gewoon de hele maand december naar allertijdenlijsten luisteren. Echt geen enkele moeite met t ontwijken van Wham.

Nog 4 dagen tot kerst en nog steeds safe. Wie zit er nog meer in de race?

Ik heb hem ook nog niet gehoord

Vorig jaar was ik al op 4 of 5 december af

Ik ben ook nog steeds in de race. De supermarktbezoekjes de komende dagen worden wel nagelbijtend spannend

Helaas het mocht niet zo zijn. Op mijn laatste werkdag voor de Kerstvakantie heeft mijn collega Radio Rijnmond op staan. Zonet kwam Last Christmas voorbij, dus dat was hem dit jaar voor mij.

Deze mensen zijn nog in het spel als het goed is:

Poek
Laxus11
BoyOnHeavenHill
motel matches
Titmeister
Scorpion_21

Ik kwam de Jumbo binnen en hoorde Maria C. Toen héél snel mijn boodschappen gedaan. En overleefd!

Poek schreef:
Ik kwam de Jumbo binnen en hoorde Maria C. Toen héél snel mijn boodschappen gedaan.

Ik zie nu iemand met een mondkapje voor mij, die schichtig om zich heen kijkt en zich met hoge snelheid een weg door de paden baant

Mausie schreef:
(quote)

Ik zie nu iemand met een mondkapje voor mij, die schichtig om zich heen kijkt en zich met hoge snelheid een weg door de paden baant

Dat is inderdaad mijn gebruikelijke reactie bij het horen van het kerstlied van Maria.

Vanavond is er op maar liefst twee verschillende televisiezenders dezelfde film te zien met mijn favoriete actrice Emma Thompson. Probleem: de film heet Last Christmas. Ik durf er gewoon niet aan te beginnen. Wat te doen? Kijken met het geluid uit? Opnemen en pas ná Kerstmis bekijken?

Mijn openingspost klopt niet helemaal: het spel eindigt 25 december 0:00 uur volgens Whamageddon

Nog even doorbijten dus!

Even geen boodschappen doen, even hongeren

Twee dagen absolute lockdown!

En dan rijdt er op kerstavond zo'n entertainmentauto voorbij waaruit het vandaan schalt Woohooohooo

Ik ben bij een vriend en die moest even een virtuele kerstborrel doen met collegas. Een bingoquiz over kerstnummers. Ik bleef zitten #bikkel en overleefd!

En als je het nou haalt heh, wat zou dat dan voor je betekenen?

Dan was mijn leven het waard geleefd te zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:03 uur

geplaatst: vandaag om 10:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.