Muziek / Muziekgames / Whamageddon
zoeken in:
2
geplaatst: 24 december 2021, 16:48 uur
Helaas gesneuveld in het zicht van de haven. Kerstavond bij de schoonfamilie en mijn schoonzusje opent een kerstboodschap van werk. Uiteraard muzikaal begeleid door Wham.
2
geplaatst: 24 december 2021, 16:55 uur
Het frustrerende is dus dat ik hem deze hele maand nog niet gehoord heb, buiten in de radiouitzending van Orinoco (wat een massamoord, The Red Wedding was er sowieso niks bij
). Als ik hem vandaag en morgen ook niet hoor, dan well played @ chevy93 
). Als ik hem vandaag en morgen ook niet hoor, dan well played @ chevy93 
1
geplaatst: 25 december 2021, 00:03 uur
Ahhhhh...
Gefeliciteerd allemaal! Maar eerlijk zeggen: hier nog mensen die zich haasten naar hun pickuppie om het te draaien?
Gefeliciteerd allemaal! Maar eerlijk zeggen: hier nog mensen die zich haasten naar hun pickuppie om het te draaien?
1
geplaatst: 25 december 2021, 00:07 uur
Hoera!
Ik verwacht het nog wel vol te houden tot (ver in het) het nieuwe jaar
Ik verwacht het nog wel vol te houden tot (ver in het) het nieuwe jaar

0
geplaatst: 25 december 2021, 07:56 uur
Nog 2x gehoord gisteravond, dus ik was sowieso gedoemd geweest.
Gefeliciteerd aan de overlevers
Gefeliciteerd aan de overlevers

1
geplaatst: 3 december 2022, 20:20 uur
Het is weer tijd om ons te wapenen... Oordopjes, de auto-antenne uitschroeven, met eigen muziek op de koptelefoon de supermarkt in, alles is toegestaan...
0
geplaatst: 3 december 2022, 20:44 uur
Ik ga ook weer een poging doen. Vorig jaar ging ik 17 dec. voor gaas.
0
geplaatst: 3 december 2022, 23:10 uur
Vorig jaar kwam ik tot kerstavond, eens zien of ik het dit jaar wel volhoud.
0
geplaatst: 4 december 2022, 07:26 uur
Vorig jaar kwam ik tot 21 december. Kijken hoe lang ik het dit jaar ga volhouden.
0
geplaatst: 5 december 2022, 11:06 uur
Ah ja, het is weer tijd. Altijd vervelend om mee te doen aangezien dit m'n favoriete kerstnummer is. Zou hem dus het liefst gewoon zelf thuis opzetten, maar dat kan niet want dan ben ik af 

2
geplaatst: 5 december 2022, 11:19 uur
GrafGantz schreef:
Ah ja, het is weer tijd. Altijd vervelend om mee te doen aangezien dit m'n favoriete kerstnummer is. Zou hem dus het liefst gewoon zelf thuis opzetten, maar dat kan niet want dan ben ik af
Ik heb de oplossing! Niet meedoen.
https://media.tenor.com/Nwr25LmhVT8AAAAM/on-my-way-captain-hindsight.gif
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 december 2022, 11:20 uur
Dit kan toch pas vanaf vanavond?
In de Henk & Henkageddon ga ik goed vooralsnog.
In de Henk & Henkageddon ga ik goed vooralsnog.
0
geplaatst: 5 december 2022, 11:33 uur
Ik hou het inmiddels al vier dagen langer vol dan vorig jaar 

0
geplaatst: 5 december 2022, 12:13 uur
0
geplaatst: 10 december 2022, 21:53 uur
Vanochtend een spannend half uurtje in de kappersstoel doorgebracht, met Sky Radio als muzikaal behang. Als door een wonder aan het noodlot ontsnapt! 

0
geplaatst: 10 december 2022, 22:20 uur
Haha, zo'n ervaring had ik van de week in de auto bij iemand. Niet te doen dat Sky Radio...
0
geplaatst: 13 december 2022, 11:40 uur
Ik betrapte me er net op dat ik hier op m'n werk ongemerkt Last Christmas (zachtjes) aan het zingen was. Staat hier verder geen radio op of wat dan ook, ben ik nu af en mag ik niet meer mee doen? 

1
geplaatst: 13 december 2022, 12:05 uur
GrafGantz schreef:
Ik betrapte me er net op dat ik hier op m'n werk ongemerkt Last Christmas (zachtjes) aan het zingen was. Staat hier verder geen radio op of wat dan ook, ben ik nu af en mag ik niet meer mee doen?
De spelregels zijn er niet helemaal duidelijk over, maar ik denk als George Michael toch nog blijkt te leven, jij dat bent en jij jezelf Last Christmas hoort zingen, dat je dan af bent.
* denotes required fields.