MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Whamageddon

zoeken in:
❌ een of andere drop lul had de radio op mijn werk op radio 10 gezet.

Af

En iemand hier weet hoe dit komt, dode hangplant die je bent

Af, vorige week vrijdag kerstfeestje op 't werk, niemand van m'n collega's had ooit al van Whamageddon gehoord. Blijkbaar toch niet zo heel breed gedragen dit spelletje.

123poetertjes schreef:
Af

En iemand hier weet hoe dit komt, dode hangplant die je bent

+1 ❌

Ik post hier een filmpje van de dader (dat geen verboden muziek bevat, wel drama recensies )

hey das chantage

Ik zit in een hotel in Groningen en ontdekte vanmorgen dat ze bij het ontbijt allemaal kerstmuziek draaien. Eerste ontbijt wel overleefd, maar het gaat nog twee keer gevaarlijk worden.

Lezen mag gelukkig wel:

https://www.sigmund.nl/strips/sig231222.gif

Is dat karma van de Brexit?

Ik was net in een karaokebar maar is goed afgelopen! Still in the game en mijn kerstinkopen zijn ook binnen

Arrie schreef:
Ik was net in een karaokebar maar is goed afgelopen!
Ja hè hè, daar draaien ze alleen de karaokeversie.

Zou het veilig zijn om zonder koptelefoon in dezelfde kamer als mijn vrouw te verblijven wanneer die morgenavond de All you need is love-kerstspecial gaat kijken?

Kramer schreef:
(quote)
Ja hè hè, daar draaien ze alleen de karaokeversie.

Oja dat telt niet

Ben alsnog afgegaan door een of andere YouTube short

Het voordeel van af zijn is dat mijn jaarlijkse kersttraditie nu gewoon plaats kan vinden. Zojuist gestart met een YouTube filmpje met 63 minuten Last Christmas. Benieuwd hoe lang m'n vrouw het vol gaat houden, we zitten nog maar bij "track 4" terwijl ik dit type

https://i.gifer.com/2BYo.gif

Vandaag de film Last Christmas gezien met Emilia Clarke. Onvermijdelijk uiteraard. De titel gaf het al weg. Heb niet zo veel met kerstfilms maar deze hapte vanwege de Britse aanpak een stuk beter weg dan de mierzoete en voorspelbare Amerikaanse meuk.

In het zicht van de haven geëlimineerd door Serious Request.

Eerste kerstdag veilig gehaald. Gefeliciteerd aan iedereen die dat ook gelukt is!

Gek he? Ik hoor dat nummer echt nooit meer. En ik heb best wel wat kerstliedjes langs horen komen.

Afgelopen donderdag kerstmaaltijd op de basisschool, met natuurlijk kerstliedjes uit elke luidspreker in elk lokaal. In het halve uur dat ik binnen was ben ik drie keer getrakteerd op All I want for Christmas, maar George en Andrew schitterden door afwezigheid, tot mijn eigen grote verbazing. Volgend jaar Mariahgeddon?

Ik heb het gehaald, voor de eerste keer sinds ik pogingen waag! Kerst 2023 kan niet meer stuk!

Extra grappig is dat ik afgelopen dagen op lang weekend in Wallonië was en maar liefst drie kerstmarkten gedaan heb. Maar Whamageddon is bij de Walen blijkbaar heilig, helemaal nergens horen spelen!

BoyOnHeavenHill schreef:
Volgend jaar Mariahgeddon?

Dat zou denk ik nog een stuk lastiger zijn ja.

Casartelli (moderator)
Ik ben dit jaar voor zowel de Whamageddon als de Mariahgeddon met vlag en wimpel geslaagd.

BoyOnHeavenHill schreef:
Volgend jaar Mariahgeddon?

Daar zou ik dit jaar wel voor geslaagd zijn. Terwijl ik Last Christmas onbedoeld 3x gehoord heb deze maand (en nog 20+ keer doelbewust )

Ik heb de hele handel minstens 5x gehoord, denk ik.

Ik dacht: dit red ik op zijn janboerenfluitjes, want de hele maand nog geen Wham! gehoord en ik zit nu al dagenlang te cocoonen met louter (black) metal. Haal ik mezelf één keer uit die bubbel om 'De Slimste Mens' te kijken en ja hoor.

EvilDrSmith schreef:
Ik dacht: dit red ik op zijn janboerenfluitjes, want de hele maand nog geen Wham! gehoord en ik zit nu al dagenlang te cocoonen met louter (black) metal. Haal ik mezelf één keer uit die bubbel om 'De Slimste Mens' te kijken en ja hoor.

Heb jij even mazzel dat het spel tot afgelopen middernacht liep!

(Ik ook, want ook DSM gekeken)

Poek schreef:
Heb jij even mazzel dat het spel tot afgelopen middernacht liep!
(Ik ook, want ook DSM gekeken)
Oh, ik las op pagina 1 dat het geldt voor de hele maand december?
Nouja, voor mij is het sowieso het hele jaar door prettig om niet af te hoeven gaan bij Whamageddon.

Ik heb het voor het eerst gehaald! Op een of andere manier hoorde ik overal dhr. Rea maar géén Wham. Je gaat ze gek genoeg toch missen op een of andere manier.

Ik dacht nu alweer verloren te hebben, tot ik me realiseerde dat het spelletje níet over All I Want For Christmas van Mariah Carey gaat. Nu heb ik de spelregels weer fris in het geheugen en ik ben klaar voor de volgende ronde!
Correctie: ik lees bovendien net in dit topic dat het pas vanaf 1 december telt. Dubbel niet af dus.

Onweerwolf
Waar is Titmeister? Kom dan, poekie, poekie, poekie..

Onweerwolf schreef:
Waar is Titmeister? Kom dan, poekie, poekie, poekie..

Je bent er vroeg bij dit jaar

Gast
geplaatst: vandaag om 17:32 uur

geplaatst: vandaag om 17:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.