MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Whamageddon

zoeken in:
Ik hang eraan, de radio op het werk...

Ik heb hem sinds ik in wolvega ben bij mn ouders al tig keer gehoord kansloos

Vandaag door het oog van de naald. Het eerste nummer in de Top 4000 van Radio 10 dat ik hoorde toen ik begon met mijn werk was God Only Knows op nummer 90. Last Christmas stond op nummer 94 dus als ik een 20 minuten eerder was begonnen met mijn werk had ik hem gehoord. Het is een wonder maar ik heb hem nog altijd niet gehoord deze December.

Johnny Marr is nog maar net af, of hij zit mij al via facebook de videoclip door te sturen, de schelm Gelukkig stond het geluid op mijn gsm uit

De huisschilder had Radio 10 Brabant aanstaan . Toch nog wonderbaarlijk lang gerekt.

ArthurDZ schreef:
Johnny Marr is nog maar net af, of hij zit mij al via facebook de videoclip door te sturen, de schelm Gelukkig stond het geluid op mijn gsm uit
Het zou niet in de geest van het spel zijn, maar zo in de laatste week moet het toch wel toegestaan zijn om te proberen anderen een hak te zetten.

chevy93 schreef:
(quote)
Het zou niet in de geest van het spel zijn, maar zo in de laatste week moet het toch wel toegestaan zijn om te proberen anderen een hak te zetten.

Vind ik ook, ik heb wel zin om Arthur in stukjes te hakken.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Vind ik ook, ik heb wel zin om Arthur in stukjes te hakken.

Jij ook een vrolijke kerst...

Rond een uur of acht kwam ie hier langs op de radio was een zender met allemaal kerstmuziek maar heb er niks van gezegd, het was zo gezellig... maar nu dus wel gestrand in het zicht van de haven ach ja, wie weet volgend jaar!

Welke helden hebben het tot het einde volgehouden? musicfriek, aerobag, Glen Hansard en Scorpion_21? Of zijn jullie ook in het zicht van de haven gewhambushed?

Mag ik last-minute nog aansluiten? Ik geloof dat ik nog geen Wham gehoord heb. Alleen een cover van (ik denk) Ariana Grande.

Wonderbaarlijk genoeg overleefd! Was het Mariahgeddon, Sladegeddon of Chris Reageddon dan was ik af geweest, maar de hele maand geen Wham! gehoord.

Zo maar eens draaien, stiekem toch best leuk nummer

Yes ik heb het ook gehaald. Geen Wham maar bijvoorbeeld ook geen Driving Home For Christmas dit jaar. Alleen die vreselijke Mariah Carey wel één keer gehoord

Hier ook gehaald, geheel tegen de verwachting in. Ter ere van George Michael zal ik het nr 1 keer draaien, zonder Last Christmas geen echte kerst

Hier ook gehaald. Zoals ik zei: maar in weinig gelegenheden geweest waar dit kon opstaan: cafe, winkelcentra, kerstborrels etc

Ik heb het 'gehaald', maar het voelt nauwelijks als een prestatie. Met veel thuiswerken en weinig andere externe plekken waar je het logischerwijs zou kunnen horen.

Volgend jaar maar eens de echte uitdaging aangaan.

Alle winnaars gefeliciteerd! Alle verliezers (inclusief ikzelf), volgend jaar gewoon weer proberen

Eigenlijk wil ik het heel December volhouden, de top 2000 gaat zo dan maar even uit!

Nou, volgehouden tot 30 december 10:15 dus.

Ben je ook af als je het nummer zelf hebt gespeeld met kerst ?

Rudi S schreef:
Ben je ook af als je het nummer zelf hebt gespeeld met kerst ?

Alleen als je het beter speelde dan het origineel... en dat is gewoonweg onmogelijk

Poek schreef:
Alle winnaars gefeliciteerd! Alle verliezers (inclusief ikzelf), volgend jaar gewoon weer proberen

Wat hebben we eigenlijk gewonnen? Naast de publiekelijke internet-schandpaal van: 'kijk deze sneuneuzen zonder sociaal leven eens de hele dag vastgekleefd in huis zitten' natuurlijk.

aerobag schreef:
(quote)

Alleen als je het beter speelde dan het origineel...

Ik speel alles slechter dan het origineel, dat is zelfs mijn specialiteit

aerobag schreef:
Wat hebben we eigenlijk gewonnen? Naast de publiekelijke internet-schandpaal van: 'kijk deze sneuneuzen zonder sociaal leven eens de hele dag vastgekleefd in huis zitten' natuurlijk.

Je mag dit plaatje als profielfoto gebruiken!

https://content.invisioncic.com/r86644/monthly_2018_12/48425855_10157030166029571_6451244898128494592_n.jpg.15bcc6ee49af2fe9cfcd77cfb379fa4f.jpg

Poek schreef:
Morgen start Whamageddon. Wie doet er mee?

De spelregels zijn heel simpel: probeer in december te vermijden Last Christmas van Wham! te horen. Zodra je het toch hoort ben je af (en meld dan even hoe). Covers en remixen mag je wel luisteren. Proberen anderen af te laten zijn is niet verboden, maar niet heel erg sportief.

Zie ook Whamageddon

p.s. Googlen op whamageddon musicmeter levert (op dit moment) één link op, eentje die ik ongetwijfeld niet mag posten van de mods.

Nieuwe ronden, nieuwe kansen!

Agh ja, laat ik eens een poging wagen dit jaar.

Ik vond dit verleden jaar hilarisch, dus ik doe weer mee!

count me in

Gast
geplaatst: vandaag om 21:36 uur

geplaatst: vandaag om 21:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.