Muziek / Muziekgames / Whamageddon
zoeken in:
0
geplaatst: 24 december 2020, 13:03 uur
Ik heb hem sinds ik in wolvega ben bij mn ouders al tig keer gehoord
kansloos
kansloos
1
geplaatst: 24 december 2020, 14:05 uur
Vandaag door het oog van de naald. Het eerste nummer in de Top 4000 van Radio 10 dat ik hoorde toen ik begon met mijn werk was God Only Knows op nummer 90. Last Christmas stond op nummer 94 dus als ik een 20 minuten eerder was begonnen met mijn werk had ik hem gehoord. Het is een wonder maar ik heb hem nog altijd niet gehoord deze December.
6
geplaatst: 24 december 2020, 14:16 uur
Johnny Marr is nog maar net af, of hij zit mij al via facebook de videoclip door te sturen, de schelm
Gelukkig stond het geluid op mijn gsm uit 
0
geplaatst: 24 december 2020, 15:19 uur
De huisschilder had Radio 10 Brabant aanstaan
. Toch nog wonderbaarlijk lang gerekt.
. Toch nog wonderbaarlijk lang gerekt.
0
geplaatst: 24 december 2020, 16:29 uur
ArthurDZ schreef:
Johnny Marr is nog maar net af, of hij zit mij al via facebook de videoclip door te sturen, de schelm
Het zou niet in de geest van het spel zijn, maar zo in de laatste week moet het toch wel toegestaan zijn om te proberen anderen een hak te zetten. Johnny Marr is nog maar net af, of hij zit mij al via facebook de videoclip door te sturen, de schelm

2
geplaatst: 24 december 2020, 16:47 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Het zou niet in de geest van het spel zijn, maar zo in de laatste week moet het toch wel toegestaan zijn om te proberen anderen een hak te zetten.
Vind ik ook, ik heb wel zin om Arthur in stukjes te hakken.
3
geplaatst: 24 december 2020, 17:20 uur
2
geplaatst: 24 december 2020, 17:25 uur
1
geplaatst: 24 december 2020, 23:33 uur
Rond een uur of acht kwam ie hier langs op de radio
was een zender met allemaal kerstmuziek maar heb er niks van gezegd, het was zo gezellig... maar nu dus wel gestrand in het zicht van de haven
ach ja, wie weet volgend jaar!
was een zender met allemaal kerstmuziek maar heb er niks van gezegd, het was zo gezellig... maar nu dus wel gestrand in het zicht van de haven
ach ja, wie weet volgend jaar!
0
geplaatst: 25 december 2020, 08:43 uur
Welke helden hebben het tot het einde volgehouden? musicfriek, aerobag, Glen Hansard en Scorpion_21? Of zijn jullie ook in het zicht van de haven gewhambushed?
0
geplaatst: 25 december 2020, 08:52 uur
Mag ik last-minute nog aansluiten? Ik geloof dat ik nog geen Wham gehoord heb. Alleen een cover van (ik denk) Ariana Grande.
0
geplaatst: 25 december 2020, 09:55 uur
Wonderbaarlijk genoeg overleefd! Was het Mariahgeddon, Sladegeddon of Chris Reageddon dan was ik af geweest, maar de hele maand geen Wham! gehoord.
Zo maar eens draaien, stiekem toch best leuk nummer
Zo maar eens draaien, stiekem toch best leuk nummer
0
geplaatst: 25 december 2020, 12:15 uur
Yes ik heb het ook gehaald. Geen Wham maar bijvoorbeeld ook geen Driving Home For Christmas dit jaar. Alleen die vreselijke Mariah Carey wel één keer gehoord 

0
geplaatst: 25 december 2020, 12:44 uur
Hier ook gehaald, geheel tegen de verwachting in. Ter ere van George Michael zal ik het nr 1 keer draaien, zonder Last Christmas geen echte kerst 

0
geplaatst: 25 december 2020, 14:42 uur
Hier ook gehaald. Zoals ik zei: maar in weinig gelegenheden geweest waar dit kon opstaan: cafe, winkelcentra, kerstborrels etc
0
geplaatst: 25 december 2020, 17:41 uur
Ik heb het 'gehaald', maar het voelt nauwelijks als een prestatie. Met veel thuiswerken en weinig andere externe plekken waar je het logischerwijs zou kunnen horen.
Volgend jaar maar eens de echte uitdaging aangaan.
Volgend jaar maar eens de echte uitdaging aangaan.

0
geplaatst: 25 december 2020, 17:46 uur
Alle winnaars gefeliciteerd! Alle verliezers (inclusief ikzelf), volgend jaar gewoon weer proberen 

0
geplaatst: 30 december 2020, 10:08 uur
Eigenlijk wil ik het heel December volhouden, de top 2000 gaat zo dan maar even uit!
0
geplaatst: 30 december 2020, 11:45 uur
Ben je ook af als je het nummer zelf hebt gespeeld met kerst ?
0
geplaatst: 30 december 2020, 12:16 uur
Rudi S schreef:
Alleen als je het beter speelde dan het origineel... en dat is gewoonweg onmogelijk
Poek schreef:
Alle winnaars gefeliciteerd! Alle verliezers (inclusief ikzelf), volgend jaar gewoon weer proberen
Wat hebben we eigenlijk gewonnen? Naast de publiekelijke internet-schandpaal van: 'kijk deze sneuneuzen zonder sociaal leven eens de hele dag vastgekleefd in huis zitten' natuurlijk.
1
geplaatst: 30 december 2020, 12:19 uur
Ik speel alles slechter dan het origineel, dat is zelfs mijn specialiteit

3
geplaatst: 30 december 2020, 12:22 uur
aerobag schreef:
Wat hebben we eigenlijk gewonnen? Naast de publiekelijke internet-schandpaal van: 'kijk deze sneuneuzen zonder sociaal leven eens de hele dag vastgekleefd in huis zitten' natuurlijk.
Je mag dit plaatje als profielfoto gebruiken!
https://content.invisioncic.com/r86644/monthly_2018_12/48425855_10157030166029571_6451244898128494592_n.jpg.15bcc6ee49af2fe9cfcd77cfb379fa4f.jpg
2
geplaatst: 1 december 2021, 13:43 uur
Poek schreef:
Morgen start Whamageddon. Wie doet er mee?
De spelregels zijn heel simpel: probeer in december te vermijden Last Christmas van Wham! te horen. Zodra je het toch hoort ben je af (en meld dan even hoe). Covers en remixen mag je wel luisteren. Proberen anderen af te laten zijn is niet verboden, maar niet heel erg sportief.
Zie ook Whamageddon
p.s. Googlen op whamageddon musicmeter levert (op dit moment) één link op, eentje die ik ongetwijfeld niet mag posten van de mods.
Morgen start Whamageddon. Wie doet er mee?
De spelregels zijn heel simpel: probeer in december te vermijden Last Christmas van Wham! te horen. Zodra je het toch hoort ben je af (en meld dan even hoe). Covers en remixen mag je wel luisteren. Proberen anderen af te laten zijn is niet verboden, maar niet heel erg sportief.
Zie ook Whamageddon
p.s. Googlen op whamageddon musicmeter levert (op dit moment) één link op, eentje die ik ongetwijfeld niet mag posten van de mods.
Nieuwe ronden, nieuwe kansen!
* denotes required fields.