Muziek / Muziekgames / The Doors Meter
zoeken in:
1
geplaatst: 7 maart 2021, 00:04 uur
Bij the Doors nooit verder gekomen dan een best of. Mooie kans om wat goed te maken, al heb ik ook nog heel wat Neil Young en Grateful Dead te beluisteren...
1
geplaatst: 7 maart 2021, 08:12 uur
8.2 Een van mijn favo bands allertijden 
Dit blijft een heerlijk nummer

Dit blijft een heerlijk nummer
1
geplaatst: 7 maart 2021, 09:23 uur
Een 5. Als ik een nummer zou moeten noemen die me het minst bevalt zal deze gelijk in mij opkomen.
1
geplaatst: 7 maart 2021, 10:18 uur
Had wat meer ingezeten, het instrumentele gedeelte op het eind had wat langer gemogen, zal live ongetwijfeld live ook gebeurd zijn. Het pingel stukje rond een minuut of twee is ook niet helemaal mijn ding.
7
7
1
geplaatst: 7 maart 2021, 11:49 uur
6
minder nummer van The Doors. Ontspoort te veel naar mijn smaak (alhoewel ik het einde wel kan waarderen
). Middenstuk vind ik te chaotisch en werkt op mijn zenuwen. Vooral vanaf 1:30 min. met neurotische gitaar en orgel. Refrein "run with me" bevalt wel goed. Toch wel een voldoende.
minder nummer van The Doors. Ontspoort te veel naar mijn smaak (alhoewel ik het einde wel kan waarderen
). Middenstuk vind ik te chaotisch en werkt op mijn zenuwen. Vooral vanaf 1:30 min. met neurotische gitaar en orgel. Refrein "run with me" bevalt wel goed. Toch wel een voldoende.
1
geplaatst: 7 maart 2021, 12:03 uur
9
Een klein deeltje van het epos 'The celebration of the lizard'. Tegenwoordig zowel live als studio versie te vinden op Spotify.
Een klein deeltje van het epos 'The celebration of the lizard'. Tegenwoordig zowel live als studio versie te vinden op Spotify.
1
geplaatst: 7 maart 2021, 12:40 uur
Eigenlijk is het totale epos ook beter, maar dit nummer is fantastisch. Jim op zijn allerbest met een hele dreigende sfeer met af en toe dat opgewekte Doors-geluid van Ray.
8.75
8.75
1
geplaatst: 7 maart 2021, 12:41 uur
50tracks schreef:
en iedereen die ik vergeten ben, maar wel graag mee wil doen
en iedereen die ik vergeten ben, maar wel graag mee wil doen
Mijn excuses, ik meende iedereen vd PJ-meter mee te hebben genomen. 
1
geplaatst: 7 maart 2021, 13:19 uur
esteban schreef:
Hazo. Ik ken dit alleen maar met negatieve connotatie.
Hazo. Ik ken dit alleen maar met negatieve connotatie.
Ik ken het in beide connotaties, en moet zeggen dat dit nummer voor mij eerder in het positieve spectrum te plaatsen valt. Intens, drukkend nummer met een extatische Morrison en vooral een lekkere geluidscollage.
8
1
geplaatst: 7 maart 2021, 14:15 uur
Wat een leuk concept! Dit is mijn favoriete band aller tijden 
8,5/10 voor deze

8,5/10 voor deze
1
geplaatst: 7 maart 2021, 16:30 uur
1
geplaatst: 7 maart 2021, 19:19 uur
grappig dit, leuk initiatief Simon77
Als groot Doors liefhebber gaan hier veel nummers hoog scoren voor mij, maar om nu alles een 10 te geven is ook weer wat. Ik zal dus moeite doen om me in te houden.
Daar help je me overigens goed mee want helaas begin je wel meteen met een nummer wat ik niet kan smaken. Not to Touch the Earth is voor mij echt een van de zeer weinige skip nummers .
4/10 sorry
Als groot Doors liefhebber gaan hier veel nummers hoog scoren voor mij, maar om nu alles een 10 te geven is ook weer wat. Ik zal dus moeite doen om me in te houden.
Daar help je me overigens goed mee want helaas begin je wel meteen met een nummer wat ik niet kan smaken. Not to Touch the Earth is voor mij echt een van de zeer weinige skip nummers .
4/10 sorry

1
geplaatst: 7 maart 2021, 19:30 uur
Ik weet niet of ik net zo'n trouwe stemmer wordt als in je vorige meter. The Doors zijn mij onbekender, wel dus meer te ontdekken. Dit nummer werkt me nogal op de zenuwen, sorry. 
5,5

5,5
2
geplaatst: 7 maart 2021, 19:58 uur
Ik voel me weer 16 toen ik de band leerde kennen door tweedehands lp's te kopen bij Diskid in Zwolle. Waiting for the Sun was mijn eerste van de The Doors. Gekleurd door de nostalgie geef ik een 8.5
0
geplaatst: 7 maart 2021, 20:20 uur
36 stemmers binnen 24 uur, wat een heerlijke start. Bedankt, bedankt. 
Het nieuwe nummer volgt morgenavond. Ik ben van plan om iedere avond tussen 19.00 en 21.00 een nieuw nummer te plaatsen. In het weekend sla ik één avond over, zodat er iedere week zes nummers te beoordelen zijn. Stemmen achteraf tel ik gewoon mee, dus het is geen enkel probleem als je niet dagelijks op Musicmeter te vinden bent

Het nieuwe nummer volgt morgenavond. Ik ben van plan om iedere avond tussen 19.00 en 21.00 een nieuw nummer te plaatsen. In het weekend sla ik één avond over, zodat er iedere week zes nummers te beoordelen zijn. Stemmen achteraf tel ik gewoon mee, dus het is geen enkel probleem als je niet dagelijks op Musicmeter te vinden bent

1
geplaatst: 7 maart 2021, 22:55 uur
3
geplaatst: 7 maart 2021, 23:38 uur
Ik ontdekte het per toeval. Een dag gemist, maar kon vervolgens zonder problemen weer inloggen. 

* denotes required fields.