MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Doors Meter

zoeken in:

Bij the Doors nooit verder gekomen dan een best of. Mooie kans om wat goed te maken, al heb ik ook nog heel wat Neil Young en Grateful Dead te beluisteren...

8.2 Een van mijn favo bands allertijden

Dit blijft een heerlijk nummer

Een 5. Als ik een nummer zou moeten noemen die me het minst bevalt zal deze gelijk in mij opkomen.

Had wat meer ingezeten, het instrumentele gedeelte op het eind had wat langer gemogen, zal live ongetwijfeld live ook gebeurd zijn. Het pingel stukje rond een minuut of twee is ook niet helemaal mijn ding.

7

en iedereen die ik vergeten ben, maar wel graag mee wil doen

6

6
minder nummer van The Doors. Ontspoort te veel naar mijn smaak (alhoewel ik het einde wel kan waarderen ). Middenstuk vind ik te chaotisch en werkt op mijn zenuwen. Vooral vanaf 1:30 min. met neurotische gitaar en orgel. Refrein "run with me" bevalt wel goed. Toch wel een voldoende.

9
Een klein deeltje van het epos 'The celebration of the lizard'. Tegenwoordig zowel live als studio versie te vinden op Spotify.

Eigenlijk is het totale epos ook beter, maar dit nummer is fantastisch. Jim op zijn allerbest met een hele dreigende sfeer met af en toe dat opgewekte Doors-geluid van Ray.

8.75

50tracks schreef:
en iedereen die ik vergeten ben, maar wel graag mee wil doen
Mijn excuses, ik meende iedereen vd PJ-meter mee te hebben genomen.

esteban schreef:
Hazo. Ik ken dit alleen maar met negatieve connotatie.

Ik ken het in beide connotaties, en moet zeggen dat dit nummer voor mij eerder in het positieve spectrum te plaatsen valt. Intens, drukkend nummer met een extatische Morrison en vooral een lekkere geluidscollage.

8

Wat een leuk concept! Dit is mijn favoriete band aller tijden

8,5/10 voor deze

sakkediemus schreef:
Wat een leuk concept! Dit is mijn favoriete band aller tijden

Idem hier.

8,3

Ook ongeveer de engst klinkende plaat ooit. Pure horror.

grappig dit, leuk initiatief Simon77

Als groot Doors liefhebber gaan hier veel nummers hoog scoren voor mij, maar om nu alles een 10 te geven is ook weer wat. Ik zal dus moeite doen om me in te houden.
Daar help je me overigens goed mee want helaas begin je wel meteen met een nummer wat ik niet kan smaken. Not to Touch the Earth is voor mij echt een van de zeer weinige skip nummers .
4/10 sorry

Ik weet niet of ik net zo'n trouwe stemmer wordt als in je vorige meter. The Doors zijn mij onbekender, wel dus meer te ontdekken. Dit nummer werkt me nogal op de zenuwen, sorry.

5,5

Ik voel me weer 16 toen ik de band leerde kennen door tweedehands lp's te kopen bij Diskid in Zwolle. Waiting for the Sun was mijn eerste van de The Doors. Gekleurd door de nostalgie geef ik een 8.5

Not To Touch The Earth: 8,1

36 stemmers binnen 24 uur, wat een heerlijke start. Bedankt, bedankt.

Het nieuwe nummer volgt morgenavond. Ik ben van plan om iedere avond tussen 19.00 en 21.00 een nieuw nummer te plaatsen. In het weekend sla ik één avond over, zodat er iedere week zes nummers te beoordelen zijn. Stemmen achteraf tel ik gewoon mee, dus het is geen enkel probleem als je niet dagelijks op Musicmeter te vinden bent

Simon77 schreef:
36 stemmers binnen 24 uur, wat een heerlijke start. Bedankt, bedankt.

Oh wacht, verkeerde smiley...
Beetje jammer.

Simon77 schreef:
het is geen enkel probleem als je niet dagelijks op Musicmeter te vinden bent

Waarom hoor ik dit nu pas?

GrafGantz schreef:
Waarom hoor ik dit nu pas?
Ik ontdekte het per toeval. Een dag gemist, maar kon vervolgens zonder problemen weer inloggen.

Not to Touch the Earth - 8,5

Enerverend nummer.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:02 uur

geplaatst: vandaag om 08:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.