Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 16 juli 2022, 10:10 uur
Niets mis met Candy. Het liedje daarentegen is maar mwoh.....
5,5
5,5
1
geplaatst: 16 juli 2022, 12:41 uur
1054. Candy Dulfer - Saxuality
Van oorsprong hou ik niet van muzikanten die hun instrument in de mond stoppen.
Dat komt nog voort uit de talentloze jaren blokfluitlessen van mijn zus die eindigden met een kindersaxofoon. Deze hebben bij mij elk gevoel van sensualiteit met blaasmuziek weggenomen.
In enkele gevallen is het goed gekomen maar niet met deze van Candy, dit neigt naar saxuele dwang. Het nummer lijkt mij een eeuwigheid te duren maar is in werkelijkheid in een wip klaar.
4,9
Van oorsprong hou ik niet van muzikanten die hun instrument in de mond stoppen.
Dat komt nog voort uit de talentloze jaren blokfluitlessen van mijn zus die eindigden met een kindersaxofoon. Deze hebben bij mij elk gevoel van sensualiteit met blaasmuziek weggenomen.
In enkele gevallen is het goed gekomen maar niet met deze van Candy, dit neigt naar saxuele dwang. Het nummer lijkt mij een eeuwigheid te duren maar is in werkelijkheid in een wip klaar.
4,9
1
geplaatst: 16 juli 2022, 12:45 uur
1053. Twice as Much - Sittin' on a Fence
Dit nummer maakt duidelijk wat stop making sense betekent.
Ik zit zelf achter een hek. Na wikken en wegen ben ik getrouwd en zoals het zo mooi omschreven wordt:
settled down mortgaged up my life
Mijn zoon zit momenteel voor een hek. Na enkele teleurstellende relaties staat zijn besluit vast om nooit te trouwen. Aan de basis ligt dezelfde generaliserende seksistische conclusie als in dit nummer:
I could never understand, Some of the sick things that a girl does to a man.
De zangers zitten op een hek en houden een fraai pleidooi voor het uitstellen van besluiten:
I'm just sittin' on a fence, You can say I got no sense
Trying to make up my mind, really is too horrifying
Wat is dit een mooi moment om reclame te maken voor de geweldige top 100 van Shaky. Lees bijvoorbeeld zijn nr. 51.
7,5
Dit nummer maakt duidelijk wat stop making sense betekent.
Ik zit zelf achter een hek. Na wikken en wegen ben ik getrouwd en zoals het zo mooi omschreven wordt:
settled down mortgaged up my life
Mijn zoon zit momenteel voor een hek. Na enkele teleurstellende relaties staat zijn besluit vast om nooit te trouwen. Aan de basis ligt dezelfde generaliserende seksistische conclusie als in dit nummer:
I could never understand, Some of the sick things that a girl does to a man.
De zangers zitten op een hek en houden een fraai pleidooi voor het uitstellen van besluiten:
I'm just sittin' on a fence, You can say I got no sense
Trying to make up my mind, really is too horrifying
Wat is dit een mooi moment om reclame te maken voor de geweldige top 100 van Shaky. Lees bijvoorbeeld zijn nr. 51.
7,5
0
geplaatst: 16 juli 2022, 17:18 uur
4,76 voor Saxuality en daarmee staat Candy op plek 935.
Vandaag een Algerijnse zanger die vóór zijn muzikale carrière afstudeerde in de filosofie en letterkunde.
Het nummer waar wij naar gaan luisteren zorgde voor een mijlpaal in de Top 40 door als eerste Belgische song (Belgische zangeres + Belgische producer) de nummer 1 positie in het jaaroverzicht te bereiken.
1055. Sharif Dean - Do You Love Me?
[1973, #aw17, #hp1]
Vandaag een Algerijnse zanger die vóór zijn muzikale carrière afstudeerde in de filosofie en letterkunde.
Het nummer waar wij naar gaan luisteren zorgde voor een mijlpaal in de Top 40 door als eerste Belgische song (Belgische zangeres + Belgische producer) de nummer 1 positie in het jaaroverzicht te bereiken.
1055. Sharif Dean - Do You Love Me?
[1973, #aw17, #hp1]
0
geplaatst: 16 juli 2022, 23:43 uur
Candy Dulfer - Saxuality : 5
Sharif Dean - Do You Love Me? : 6,5
Sharif Dean - Do You Love Me? : 6,5
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 17 juli 2022, 15:43 uur
6
Nummer 1 op mijn geboortedag; dan heeft zo'n liedje een streepje voor
Nummer 1 op mijn geboortedag; dan heeft zo'n liedje een streepje voor
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.