MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
Xander De Buisonjé - Waarom : 5

Zeiver de Buisonjé: 3

5je dat liedje met Louis was dan nog iets beter

Wat een gezeiver!

3

Pfff... 4,5

Ast
5,0

5

4.9

Xander scoort 4,3 gemiddeld en daarmee staat Waarom op plek 589. Mocht je nog niet gestemd hebben; schroom je niet om alsnog een cijfer toe te kennen.

Vandaag een dance act uit Nederland die tussen 1999 en 2002 actief was. We gaan luisteren naar hun grootste hit. Deze song was niet alleen in eigen land succesvol: ook in België, Zweden, Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk liep men hier warm voor.

627. Alice Deejay - Back in My Life

[1999, #aw15, #hp4]

Deze single CD nog gekocht op mijn 17de, ik vond dit toen helemaal geweldig. Nooit geweten dat het Hollands was.

8

Maar dat is kerstbonus, eindejaarspremie, vakantiegeld en eco-cheques inbegrepen qua nostalgie-punten.

5.8

5.5

Xander - 2,1
Alice - 6,2

Ook ik had die cd van Alice Deejay. Hun andere hit (Better Off Alone) heeft de tand des tijds een stuk beter doorstaan:

6,8

Ja vreemd dat Better Off Alone hier niet hun grootste hit was idd. Vast alleen internationaal dan.

6.5

6,0

7,5

Alice Deejay - Back in My Life : 7

Better of Alone is nog beter, dat terzijde. Ik dacht eigenlijk ook dat die single hun best scorende was in de hitlijsten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:59 uur

geplaatst: vandaag om 00:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.