Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2022, 17:09 uur
6,36 voor Poppa Joe. Sweet staat daarmee op plek 630.
Deze werkweek enkel nummer 1-hits.
Deze samenwerking bestaat uit drie acts, die alle drie al eens eerder zijn langsgekomen in ons topic. Queen B deed het nog het beste van de drie, die andere twee hebben wanhopig een herkansing nodig. Wellicht dat deze samenwerking ons kan bekoren.
Oorspronkelijk hoorde Sasha Fierce helemaal niet bij deze song, maar twee maanden nadat de originele versie een dikke hit was geworden besloten de makers een remix uit te brengen, nu dus met vocals van de Amerikaanse. Slimme zet: opnieuw een dikke hit, en nu ook in Nederland.
1163. J Balvin & Willy William - Mi Gente [feat. Beyoncé]
[2017, #aw24, #hp1]
Deze samenwerking bestaat uit drie acts, die alle drie al eens eerder zijn langsgekomen in ons topic. Queen B deed het nog het beste van de drie, die andere twee hebben wanhopig een herkansing nodig. Wellicht dat deze samenwerking ons kan bekoren.
Oorspronkelijk hoorde Sasha Fierce helemaal niet bij deze song, maar twee maanden nadat de originele versie een dikke hit was geworden besloten de makers een remix uit te brengen, nu dus met vocals van de Amerikaanse. Slimme zet: opnieuw een dikke hit, en nu ook in Nederland.
1163. J Balvin & Willy William - Mi Gente [feat. Beyoncé]
[2017, #aw24, #hp1]
2
geplaatst: 1 november 2022, 18:13 uur
, duidelijk EvilDrSmith, niet helemaal in je straatje 
Edit: nou ja Les de Groot, ik dacht als iets LdG schreeuwt dan is het deze wel.
Komt deze week hopelijk nog wel iets voor jullie voorbij. Weekje nummer 1-hits, allemaal verschillende periodes/genres, moet goed komen.
1
geplaatst: 1 november 2022, 18:15 uur
Ik ben het met EvilDrSmith eens. Dat zoiets überhaupt de hitlijst haalt is beyond me
1
1
0
geplaatst: 1 november 2022, 21:25 uur
Iemand moet het doen...
8,5
Volgens mij was het hier al een hit voordat Beyoncé erop sprong overigens. In Amerika hielp dat wel erg mee. Daar hebben Spaanstalige nummers toch vaak moeite een grote hit te worden. Despacito had ook Justin Bieber nodig.
Enfin, een heerlijk nummer! Lekker dansen enzo.
8,5
Volgens mij was het hier al een hit voordat Beyoncé erop sprong overigens. In Amerika hielp dat wel erg mee. Daar hebben Spaanstalige nummers toch vaak moeite een grote hit te worden. Despacito had ook Justin Bieber nodig.
Enfin, een heerlijk nummer! Lekker dansen enzo.
0
geplaatst: 1 november 2022, 21:30 uur
Lang niet zo slecht als al deze lage cijfers doen vermoeden.
6,8
6,8
0
wavanbuuren
geplaatst: 2 november 2022, 08:40 uur
Het failliet van het fenomeen "hitlijst" werd zelden zo treffend vertolkt.
Ik zou er veel over willen zeggen, maar ik laat het bij mijn eindoordeel.
1
Ik zou er veel over willen zeggen, maar ik laat het bij mijn eindoordeel.
1
0
geplaatst: 2 november 2022, 17:22 uur
Mi Gente staat op plek 1126 met 3,56 gemiddeld.
David Lubega Balemezi bracht 17 singles uit, maar dat zal alleen de échte die-hard fans wat kunnen boeien. David is gewoon die man van die ene song die je tussen 1999 en 2001 dagelijks op de radio hoorde voorbijkomen. Toentertijd een ongekende overkill, maar wellicht dat we er 23 jaar na dato wel weer aan toe zijn.
Pérez Prado fans moeten maar even de andere kant opkijken want hier komt 'ie weer hoor:
1164. Lou Bega - Mambo No. 5 (A Little Bit Of....)
[1999, #aw21, #hp1]
David Lubega Balemezi bracht 17 singles uit, maar dat zal alleen de échte die-hard fans wat kunnen boeien. David is gewoon die man van die ene song die je tussen 1999 en 2001 dagelijks op de radio hoorde voorbijkomen. Toentertijd een ongekende overkill, maar wellicht dat we er 23 jaar na dato wel weer aan toe zijn.
Pérez Prado fans moeten maar even de andere kant opkijken want hier komt 'ie weer hoor:
1164. Lou Bega - Mambo No. 5 (A Little Bit Of....)
[1999, #aw21, #hp1]
0
geplaatst: 2 november 2022, 17:41 uur
Voor mij nog steeds onbegrijpelijk wat er zo slecht zou zijn aan Mi Gente. Ik zou haast de users mee willen slepen naar een latin/reggaeton party zodat ken wellicht de aantrekkingskracht kan begrijpen (dan hoeft het verder niet je ding te zijn). Een 5 oké, maar een 1? Alsof ik een ander nummer hoor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.