MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
Dit blijft jeugdsentiment en een van de weinige songs van mijn jeugd die ik ook echt leuk vind 7

1164. Lou Bega - Mambo No. 5 (A Little Bit Of....): 6
1163. J Balvin & Willy William - Mi Gente [feat. Beyoncé]: 4,5

Ast
Mi Gente: 3
Mambo No. 5: 7,5

9

Klein meesterwerkje.

Ik zou best naar een latin/reggaetonparty willen worden meegesleept, maar dan is de muziek bij mij wel het laatste dat voor aantrekkingskracht zorgt.

Lou Bega: 6,5

Mi Gente 2

Mambo No. 5 6,8 (zomervakantieherinneringen)

Lou Bega - Mambo No. 5 (A Little Bit Of....): 5,5
J Balvin & Willy William - Mi Gente: 5

Lou Bega - Mambo No. 5 (A Little Bit Of....) : 5,5

wavanbuuren
Vrolijk maar schurkt tegen irritatie aan....
Ook veul te veul gehoord destijds.

6

cosmic kid (moderator)
Leuk in het kwadraat: 7

Arrie schreef:

Volgens mij was het hier al een hit voordat Beyoncé erop sprong overigens. In Amerika hielp dat wel erg mee. Daar hebben Spaanstalige nummers toch vaak moeite een grote hit te worden. Despacito had ook Justin Bieber nodig.

Beyoncé mag wel op mij springen, tho.

Mi Gente is fijn ja, van mijn kant een 8

Mambo no 5 een 6

Arrie schreef:
Nou ik ga hier prima op als je dit op een feestje afspeelt. Wat jij, Paap_Floyd? (helaas zie ik dat Paap al een half jaar niet meer online is geweest )

7,5

Believe in the future is tof, maar niet zo tof als Happy Generation. Desondanks een 7.

Lou Bega: 4,5

6,32 voor Lou en zijn Mambo. Hij staat op plek no. 648.

Deze hele werkweek enkel nummer 1-hits.

Patricia Andrzejewski moest 17 singles uitbrengen totdat ze eindelijk die échte doorbraak kende. Met haar eerste 16 singles deed ze het eigenlijk helemaal niet slecht en scoorde ze hier en daar gewoon echt wel hits, maar het was die 17e, uit 1983, die haar wereldberoemd maakte.

Het nummer werd geschreven door Knight en Chapman (yup, 'die' Chapman) en werd later nog gecoverd door acteur Luke Evans die deze song als zijn eerste single uitbracht in een poging ook in de muziekindustrie door te breken.

1165. Pat Benatar - Love Is a Battlefield

[1984, #aw14, #hp1]

8,5

wellicht haar beste ook

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:39 uur

geplaatst: vandaag om 11:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.