MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
cosmic kid (moderator)
5,9.

Ik zal 'Fame' niet weg draaien maar dat is iets anders dan goed vinden. Een 6 kan ik er niet aan kwijt maar een 5,9 toch wel.

Deze vind ik dan toch wel erg leuk. Misschien ook vanwege nostalgische gevoelens: als klein mannetje van 6 vond ik de muziek heel gaaf, maar zeker ook de video die erbij hoorde.
8

Ast
8,3

Irene Cara: 7,5

Demis: 1
Irene Cara: 6.5

6,61 voor Fame. Irene staat op plek 538.

Deze song bereikte de eerste plek in de Britse HipHop chart en zelfs een 5e plek in de reguliere UK Chart. Dit nummer was sowieso veel groter in Europa dan in het thuisland van Marshall Bruce Mathers III want in de US deed dit nummer zo goed als niets in de verschillende charts. 

Toch kreeg het nummer in de US wel veel erkenning van de critici, en het werd zelfs genomineerd voor een Grammy.

1190. Eminem & Dr. Dre - Guilty Conscience

[1999, #aw7, #hp21]

blablabla 3

Zonder twijfel, hè

8.5

Wait, what if there's an explanation for this shit?
What, she tripped, fell, landed on his dick?

jordidj1 schreef:
(quote)

Zonder twijfel, hè

Zeker wel, mensen snappen blijkbaar geen dingen. En in de US ook niet blijkbaar, toch wel verrassend dat ie daar geen hit werd!

Heerlijke song. Leren kennen omdat mijn vader toentertijd het singletje gekocht had.

8,5

Irene Cara - Fame: 7,7

Eminem & Dr. Dre - Guilty Conscience: 6,2

Eminem & Dr. Dre - Guilty Conscience : 3,5

1188: Demis: 1
1189. Irene: 7,7
1190. Eminem & Dr. Dre: beetje eentonig, maar goed verhaal, grappig en origineel: bonuspunten daarvoor. 7,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:25 uur

geplaatst: vandaag om 02:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.