Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 25 december 2022, 23:17 uur
Ow ... Nu had ik toch wel een Faithless verwacht hoor, Shaky. RIP Maxi Jazz. 
7
EDIT: Juist ja, het is nog verzoekjes-week.

7
EDIT: Juist ja, het is nog verzoekjes-week.

1
geplaatst: 26 december 2022, 06:35 uur
0
geplaatst: 26 december 2022, 11:15 uur
0
geplaatst: 26 december 2022, 17:04 uur
My Immortal belandt op plek 183 met 7,38 gemiddeld.
Iets van eigen bodem aanvragen, dat is in dit topic toch wel behoorlijk gewaagd. Tot dusver scoort vrijwel alles uit Nederland keihard een onvoldoende. Wellicht dat deze song één van de uitzonderingen is...... wacht.... dit heb ik een paar dagen geleden toch ook al geschreven?
Sowieso een enorme déjà vu want het nummer dat vandaag is aangevraagd komt net als die van donderdag dus ook uit Nederland, maar ook uit 1990, stond ook maar 3 weken in de Top 40 en kwam óók niet verder dan plek 34.
De Frank Boeijen Groep scoorde 11 hits in de Nederlandse Top 40. Dit was hun kleinste hitje en is eigenlijk pas na de hitlijst run ('langzame wandeling' is gepaster) populair geworden. De song groeide uit tot een Nederpop klassieker en staat, net als zoveel van de aangevraagde songs, ieder jaar in de Radio 2 Top 2000.
1219. Frank Boeijen Groep - Zeg Me Dat Het Niet Zo Is
[1990, #aw3, #hp34]
Iets van eigen bodem aanvragen, dat is in dit topic toch wel behoorlijk gewaagd. Tot dusver scoort vrijwel alles uit Nederland keihard een onvoldoende. Wellicht dat deze song één van de uitzonderingen is...... wacht.... dit heb ik een paar dagen geleden toch ook al geschreven?
Sowieso een enorme déjà vu want het nummer dat vandaag is aangevraagd komt net als die van donderdag dus ook uit Nederland, maar ook uit 1990, stond ook maar 3 weken in de Top 40 en kwam óók niet verder dan plek 34.
De Frank Boeijen Groep scoorde 11 hits in de Nederlandse Top 40. Dit was hun kleinste hitje en is eigenlijk pas na de hitlijst run ('langzame wandeling' is gepaster) populair geworden. De song groeide uit tot een Nederpop klassieker en staat, net als zoveel van de aangevraagde songs, ieder jaar in de Radio 2 Top 2000.
1219. Frank Boeijen Groep - Zeg Me Dat Het Niet Zo Is
[1990, #aw3, #hp34]
0
geplaatst: 26 december 2022, 20:02 uur
4,5
Ja Frank, ik zeg je dat het wel zo is. Dram niet zo door. Face the facts, hoe hard het ook is.
Ja Frank, ik zeg je dat het wel zo is. Dram niet zo door. Face the facts, hoe hard het ook is.
0
geplaatst: 26 december 2022, 20:27 uur
Talking Heads - Slippery People: 7,2
Tröckener Kecks - Met Hart en Ziel: 6,5
Simple Minds - Belfast Child: 6,5
Evanescence - My Immortal: 9,2
Frank Boeijen Groep - Zeg Me Dat Het Niet Zo Is: 5,5
Tröckener Kecks - Met Hart en Ziel: 6,5
Simple Minds - Belfast Child: 6,5
Evanescence - My Immortal: 9,2
Frank Boeijen Groep - Zeg Me Dat Het Niet Zo Is: 5,5
1
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 26 december 2022, 21:18 uur
Gewoon een mooi nummer, erg mooi zelfs: 8,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.