MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
Ik houd helemaal niet van Frank Boeijen, maar voor deze maak ik graag een uitzondering. Heel mooi, indringend liedje.

8,5

Frank Boeijen: 8,8

Simple Minds - Belfast Child : 8

Evanescence - My Immortal : 9

Frank Boeijen Groep - Zeg Me Dat Het Niet Zo Is : 9

Ast
8,5

Evanescence: 4

Frank B.: 5

Zeg Me Dat Het Niet Zo Is scoort 6,98 en staat op plek 375.

Vandaag het meest recente nummer en derde en laatste verzoekje van eigen bodem dat is aangevraagd deze ronde. Deze band is al sinds 2015 bezig, maar kende pas eerder dit jaar hun echte doorbraak. Ze scoorde een dikke hit, kregen ontzettend veel airplay en waren elke week wel weer op een ander festival te vinden.

Dit jaar kwam deze song binnen op plek 179 in de Radio 2 Top 2000.

1220. Son Mieux - Multicolor

[2022, #aw22, #hp4]

7

Prima liedje dat door overkill volledig naar de kloten gedraaid wordt.

1220. Son Mieux - Multicolor: 2,5
1219. Frank Boeijen Groep - Zeg Me Dat Het Niet Zo Is: 9
1218. Evanescence - My Immortal: 7
1217. Simple Minds - Belfast Child: 7,5

Son Mieux: 7,5 (wat Fathead zegt idd.)

Van de overkill hebben we in België gelukkig geen last. Nog nooit gehoord op de radio. Wel via verschillende threads hier. Goed nummer.

7.5

4

Ik vind het maar slappe NPO Radio-2 pop

Wat Fathead zegt;

5

7.3 Prima nummer

7,2

Gelukkig luister ik niet al teveel radio.

De "Jungle" opvolger This Is The Moment is nog stukken beter.

cosmic kid (moderator)
Nummer 179 is wat overdreven maar gewoon een mooi liedje: 7,5

andré schreef:

Ik vind het maar slappe NPO Radio-2 pop

Dit nummer is een paar maanden de meest gedraaide hit uit NL geweest dus veel meer dan Radio 2 zeg maar.

In basis wel een aardig nr maar veel en veel te veel voorbij horen komen, aan de andere kant daar kan de band ook niet zo veel aan doen.

7

Ook op Radio 1 - de enige zender die ik, in de auto, luister - is dit nummer al zo vaak langsgekomen dat zelfs ík inmiddels weet dat het niet een nummer van Robbie Williams is. Al kostte me dat wel een paar keer luisteren, want jou zou toch zweren dat...
Vergeleken met 98% van de rest van de huidige Top 40-hits én het gegeven dat ik Robbie een van de minder beroerde supersterren van de afgelopen 25 jaar vind, kan ik hier nog best naar luisteren. Af en toe.

6,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:21 uur

geplaatst: vandaag om 22:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.