Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 december 2022, 17:11 uur
6,17 voor Son Mieux, de Nederlanders staan op plek 731.
Net als in de verzoekjesronde eerder dit jaar, is ook deze keer iets van deze Britten aangevraagd. Ditmaal is het hun kleinste hitje in Nederland en tevens de kleinste hit van deze batch aan verzoeknummers.
Dit nummer was de vijfde single van hun vijfde album en belandde in de US Dance Club Songs Chart op plek.... 4.
1221. Pet Shop Boys - Yesterday When I Was Mad
[1994, #aw1, #hp35]
Net als in de verzoekjesronde eerder dit jaar, is ook deze keer iets van deze Britten aangevraagd. Ditmaal is het hun kleinste hitje in Nederland en tevens de kleinste hit van deze batch aan verzoeknummers.
Dit nummer was de vijfde single van hun vijfde album en belandde in de US Dance Club Songs Chart op plek.... 4.
1221. Pet Shop Boys - Yesterday When I Was Mad
[1994, #aw1, #hp35]
0
geplaatst: 28 december 2022, 17:17 uur
Hun minste top-40 hit hier. Maar toch wel een leuk nummer.
7,1
7,1
0
geplaatst: 28 december 2022, 18:45 uur
0
geplaatst: 29 december 2022, 09:13 uur
PSB op de eurodance-tour, ik vind het wel leuk.
7,5
7,2 voor Son Mieux
7,5
7,2 voor Son Mieux
1
wavanbuuren
geplaatst: 29 december 2022, 11:27 uur
Ik ben weer een paar dagen vrij gewerest, dus je zal het wel weten inmiddels waarde Shaky. Inhalen geblazen voor mij en dus ook voor jou 
Mijn cijfers zijn redelijk overzichtelijk dit draadje.
Talking Heads - 8
Kecks - 8
Simple Minds - 7
Evanescence - 7
Frank Boeijen - 7,5 (er zijn zeker 10 nummers van hem die nog een stuk hoger scoren bij me).
Son Mieux - 4
Pet Shop Boys - 7

Mijn cijfers zijn redelijk overzichtelijk dit draadje.
Talking Heads - 8
Kecks - 8
Simple Minds - 7
Evanescence - 7
Frank Boeijen - 7,5 (er zijn zeker 10 nummers van hem die nog een stuk hoger scoren bij me).
Son Mieux - 4
Pet Shop Boys - 7
0
geplaatst: 29 december 2022, 17:09 uur
6,22 voor Yesterday When I Was Mad en daarmee staan de Pet Shop Boys op plek 714.
Vandaag een one-hit-wonder wat andere landen buiten haar thuisland betreft. In 1992 scoorde deze Engelse een hit in Europa en werden er grote dingen verwacht voor haar muzikale toekomst. Ze won de Brit Award voor beste nieuwe artiest, het album waar haar succesvolle debuutsingle op stond bereikte de top 10 in de Album Chart, maar daarna werd het heel snel, heel stil rondom haar.
Ze verdween van het toneel om pas drie jaar later terug te keren met een nieuw album. Het flopte. Net als de singles. Ze werd gezien als zangeres van 'die ene song' en kon niks doen om dat van zich af te schudden. Er volgden nog wat singles en 1 album, maar succes bleef uit.
Wij gaan dus luisteren naar die zegen en vloek voor haar. Het laatste verzoekje van deze ronde en daarmee van 2022.
1222. Tasmin Archer - Sleeping Satellites
[1992, #aw9, #hp9]
Vandaag een one-hit-wonder wat andere landen buiten haar thuisland betreft. In 1992 scoorde deze Engelse een hit in Europa en werden er grote dingen verwacht voor haar muzikale toekomst. Ze won de Brit Award voor beste nieuwe artiest, het album waar haar succesvolle debuutsingle op stond bereikte de top 10 in de Album Chart, maar daarna werd het heel snel, heel stil rondom haar.
Ze verdween van het toneel om pas drie jaar later terug te keren met een nieuw album. Het flopte. Net als de singles. Ze werd gezien als zangeres van 'die ene song' en kon niks doen om dat van zich af te schudden. Er volgden nog wat singles en 1 album, maar succes bleef uit.
Wij gaan dus luisteren naar die zegen en vloek voor haar. Het laatste verzoekje van deze ronde en daarmee van 2022.
1222. Tasmin Archer - Sleeping Satellites
[1992, #aw9, #hp9]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.