Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2022, 20:22 uur
Faithless 8,5
Lucifer 6,8 (aansteeklont is handiger vandaag)
Belinda 8
Lucifer 6,8 (aansteeklont is handiger vandaag)
Belinda 8
1
geplaatst: 31 december 2022, 23:02 uur
8,5
Maar Nobody Owns Me is haar topper.
Allemaal een toffe jaarwissel. We "zien" elkaar snel weer.
Maar Nobody Owns Me is haar topper.
Allemaal een toffe jaarwissel. We "zien" elkaar snel weer.
0
geplaatst: 1 januari 2023, 03:47 uur
Te knap voor de muziekindustrie: een van de weinige dames die er nóg betoverender uitzag dan Kim Wilde. Ik zag haar liever met een nietje door haar buik dan dat ik naar haar liedjes moe(s)t luisteren. Alleen dat sporadische grommetje in haar stem is erg lekker, maar die vibrato vind ik weer minder. Het nummer zelf vind ik wat aan de zeikerige kant, maar tegenwoordig nog wel goed genoeg voor een voldoende. Destijds vond ik het ver-schrik-ke-lijk.
6
6
0
geplaatst: 1 januari 2023, 12:09 uur
Tasmin Archer - Sleeping Satellites: 8
Faithless - God Is a DJ: 8
Belinda Carlisle - Heaven Is a Place on Earth: 9,5
Leuke radiohit, maar geen die ik zelf opzette of zo. Tot die in The Handmaid's Tale zat en het kwartje helemaal viel.
Faithless - God Is a DJ: 8
Belinda Carlisle - Heaven Is a Place on Earth: 9,5
Leuke radiohit, maar geen die ik zelf opzette of zo. Tot die in The Handmaid's Tale zat en het kwartje helemaal viel.
0
geplaatst: 1 januari 2023, 17:04 uur
Belinda Carlisle scoort 7,26 gemiddeld voor haar Heaven on Earth en staat daarmee op plek 225.
Diana Ross, Michael Jackson, Nipsey Russell en Ted Ross zongen deze versie van een song die geschreven werd door Luther Vandross.
Het nummer werd voor het eerst gezongen in de Broadway musical The Wiz, en werd later gebruikt in de filmadaptatie van die musical. Het nummer scoorde vooral op het vasteland van Europa goed en dan met name in België en Nederland.
Het nummer werd extra populair omdat het over meer draait dan enkel The Wizard of Oz. De verwijzingen naar de burgerrechtenbeweging zijn prominent aanwezig in deze song met meerdere boodschappen.
De clip komt uit de film.
1226. The Wiz Stars - Brand New Day
[1979, #aw13, #hp1]
Diana Ross, Michael Jackson, Nipsey Russell en Ted Ross zongen deze versie van een song die geschreven werd door Luther Vandross.
Het nummer werd voor het eerst gezongen in de Broadway musical The Wiz, en werd later gebruikt in de filmadaptatie van die musical. Het nummer scoorde vooral op het vasteland van Europa goed en dan met name in België en Nederland.
Het nummer werd extra populair omdat het over meer draait dan enkel The Wizard of Oz. De verwijzingen naar de burgerrechtenbeweging zijn prominent aanwezig in deze song met meerdere boodschappen.
De clip komt uit de film.
1226. The Wiz Stars - Brand New Day
[1979, #aw13, #hp1]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.