Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 26 januari 2023, 23:07 uur
Justin Timberlake - Sexyback: 7
The Baseballs - Under My Umbrella: 5,5
The Baseballs - Under My Umbrella: 5,5
0
geplaatst: 27 januari 2023, 04:45 uur
Justin Timberlake - Sexyback : 4,5
The Baseballs - Under My Umbrella : 8,5
The Baseballs - Under My Umbrella : 8,5
0
geplaatst: 27 januari 2023, 07:48 uur
Met Les en Evil eens. Laat die MuMe puristen hier maar brallen. Lekkere no nonsense rockabilly.
8
8
0
geplaatst: 27 januari 2023, 17:03 uur
Sexyback komt tot 6,43 waarmee Justin Timberlake op plek 646 staat.
The Baseballs scoren 5,54 en hun versie van Umbrella staat daarmee op plek 940.
De Zuid-Afrikaanse toetsenist en zanger Manfred Mann was bijzonder populair en succesvol met zijn band onder zijn eigen naam. Toen die band stopte startte hij het weinig succesvolle Manfred Mann Chapter Three om vervolgens Manfred Mann's Earth Band op te richten.
Hun bekendste en meest succesvolle single, Blinded by the Light, werd tot mijn verbazing geen hit in Nederland. Wel wisten ze met drie andere songs de Nederlandse Top 40 te bereiken, waaronder de song waar we vandaag naar gaan luisteren; ook een Springsteen-cover.
1252. Manfred Mann's Earth Band - Spirits in the Night
[1975, #aw7, #hp15]
The Baseballs scoren 5,54 en hun versie van Umbrella staat daarmee op plek 940.
De Zuid-Afrikaanse toetsenist en zanger Manfred Mann was bijzonder populair en succesvol met zijn band onder zijn eigen naam. Toen die band stopte startte hij het weinig succesvolle Manfred Mann Chapter Three om vervolgens Manfred Mann's Earth Band op te richten.
Hun bekendste en meest succesvolle single, Blinded by the Light, werd tot mijn verbazing geen hit in Nederland. Wel wisten ze met drie andere songs de Nederlandse Top 40 te bereiken, waaronder de song waar we vandaag naar gaan luisteren; ook een Springsteen-cover.
1252. Manfred Mann's Earth Band - Spirits in the Night
[1975, #aw7, #hp15]
0
geplaatst: 27 januari 2023, 17:11 uur
6,75
Blinded had een 8 gekregen maar ja... al zie ik dat je m hier op de flipside er nog bij krijgt
Blinded had een 8 gekregen maar ja... al zie ik dat je m hier op de flipside er nog bij krijgt

0
geplaatst: 27 januari 2023, 17:15 uur
Davy's on the Road Again had nog hoger gekregen, maar ja...die wordt dan weer niet gekozen hier in dit topic 
8,5

8,5
1
geplaatst: 27 januari 2023, 17:17 uur
Shaky schreef:
Davy's on the Road Again had nog hoger gekregen, maar ja...die wordt dan weer niet gekozen hier in dit topic

Misschien kan je die voordragen in t volgende aanvraagrondje?
1
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 27 januari 2023, 19:20 uur
Met het bronmateriaal is natuurlijk niets mis. Daar wordt zelfs Alfred Schreuder nog mee kampioen: 7.
1
geplaatst: 27 januari 2023, 20:52 uur
Misschien wel een goeie. Al ben ik niet zo on speaking terms met de organisator.
0
geplaatst: 28 januari 2023, 00:48 uur
Broesie mag maar wat trots zijn op deze cover. Stukken beter dan zijn eigen zwierezwaaiversie.
Manfred Mann's E.B. zelf kon het trouwens wel beter: twee jaar later namen ze het nummer opnieuw op met hun toenmalige zanger Chris Thompson en die versie klinkt net even wat krachtiger en met betere vocalen. Alleen wel enorm suf dat ze daarmee alleen de single-edit van hebben opgenomen. Dan toch maar liever deze lange versie.
8
Manfred Mann's E.B. zelf kon het trouwens wel beter: twee jaar later namen ze het nummer opnieuw op met hun toenmalige zanger Chris Thompson en die versie klinkt net even wat krachtiger en met betere vocalen. Alleen wel enorm suf dat ze daarmee alleen de single-edit van hebben opgenomen. Dan toch maar liever deze lange versie.
8
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.