MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
7,4

7.5

8.25

Johnny Marr schreef:
Heerlijk!

8,5

Wat jij, ArthurDZ?

Sick nummer van een geweldige plaat, dat ik!

9

8

The Skope: 7,5 (de versie van Grass Roots is beter).

6,25

The Skope - Be Mine Again : 5 (zonder dat ruck-refrein zou het nummer veel hoger scoren)

Ray Barretto - Soul Drummers : 5

wavanbuuren
Ik snap volledig dat er mensen zijn die dit geweldig vinden.\Mij raakt het helaas minder.

6

Morgen het gemiddelde van Ray. Stem gerust nog.

Nadat Sita uit K-otic stapte, had ze de nodige solo successen in de Nederlandse Top40. Maar liefst 8x wist ze de hitlijst te halen. Na 2005 was het voorbij met de hitnoteringen en sinds 2013 is ze voornamelijk actief als musicalactrice.

672. Sita - Selfish

[2002, #aw6, #hp18]

Ast
Ray: 5,8
Sita:5,5

5 voor ray en voor Sita

Goh ... Ik was deze dame compleet vergeten.

5

Sita - Selfish : 4,5

Ray: 7
Sita: 5

5,5

Ray en zijn Soul Drummers eindigen op plek 223 met een gemiddelde van 6,97.
Sita belandt op de 581e plek met 5,13 gemiddeld.

De song van vandaag komt oorspronkelijk uit 1966 en de artiest die het nummer toen uitbracht op Born Under a Bad Sign doet ook aan deze coverversie mee.

Gary was een groot bewonderaar van Albert en Albert was op zijn beurt gecharmeerd van de passie en kunde van Gary. Dat was overigens behoorlijk zeldzaam want Albert was geen gemakkelijke man, die eigenlijk niemand naast zich duldde. Onder andere Stevie Ray Vaughan en Gary Moore waren twee van de weinigen die zijn goedkeuring wel konden wegdragen.

We gaan luisteren naar The Velvet Bulldozer en Gary 'stankface' Moore, de man die als geen ander smerige gitaar-gezichten kon trekken, die samen samen de hitlijsten beklommen in 1990. 

673. Gary Moore - Oh, Pretty Woman [feat. Albert King]

[1990, #aw9, #hp5]

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:10 uur

geplaatst: vandaag om 09:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.