MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

Gary Moore: 7,5

Gary Moore - Oh, Pretty Woman [feat. Albert King] : 8,5

8.25

Ast
8,3

Gary en Albert belanden op plek 195 met een gemiddelde van 7,07.

Melanie C. en Melanie B. zijn al langsgekomen, Emma Bunton heeft geen hits in NL gehad, dus er resten ons nog twee Spice Girls die een solohit mogen laten shinen in dit topic.

De song van vandaag wist nét niet op 1 terecht te komen in het Verenigd Koninkrijk, maar deed het alsnog ontzettend goed en werd zelfs de 21e best verkochte single van 2000.

De overige 3 singles die Victoria Caroline Adams uitbracht wisten allemaal de Top 6 te halen in het VK, maar in Nederland bleef het beperkt tot deze ene hit.

674. True Steppers and Dane Bowers - Out of Your Mind [feat. Victoria Beckham]

[2000, #aw7, #hp16]

Oei, wat is dit slecht. Geen echte hit in BE. Hoogste plaats op 39 en twee weken na de piek alweer verdwenen. Geen wonder dat ik mij deze totaal niet kan herinneren.

1.5

2,5
kende ik niet en ik had dat liever zo gehouden

Dit klinkt als een songfestivalliedje dat uiteindelijk laatste wordt. Niet best. Nèt iets minder dan Gary Moore.

3

True Steppers and Dane Bowers - Out of Your Mind [feat. Victoria Beckham] : 2

Gary Moore - 5

2.3 Dit is wel heel slecht

Deze heb ik destijds gemist en dat vind ik totaal niet erg; sluit me aan bij de andere commentaren hier...

3,4

Oh Pretty Woman: 10
Out of Your Mind: 2

Posh Spice moet het doen met een gemiddelde van 3,37 en daarmee staat ze op de 662e plek.

We eindigen dit thema met de meest succesvolle ex-Spice Girl qua singles. Haar eerste acht singles belandden allemaal in de top 10 in de UK, en de helft daarvan wist de eerste plek te bereiken.

Wij gaan naar haar eerst UK nummer 1-hit luisteren. Dit nummer, dat Geraldine Estelle deels zelf schreef, deed het in heel Europa goed en is afkomstig van haar bijzonder succesvolle album Schizophonic (1999)

675. Geri Halliwel - Mi Chico Latino

[1999, #aw7, #hp16]

De énige Spice Girl wiens solo-carrière een vermelding waard is. Ook al was het niet van heel lange duur.

6.5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:49 uur

geplaatst: vandaag om 12:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.