Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
1
geplaatst: 18 juli 2021, 19:45 uur
7,8
Hier was ik helemaal gek op destijds.
Lang niet gehoord ondertussen. Ik herinner me nog dat zijn ex een tijdje later reageerde met een cover van dit nummer en dat ook een hit werd.
Edit: of die zangeres, Frankee, beweerde toch dat ze zijn ex was, maar blijkbaar kenden ze elkaar niet lees ik nu.
Hier was ik helemaal gek op destijds.
Lang niet gehoord ondertussen. Ik herinner me nog dat zijn ex een tijdje later reageerde met een cover van dit nummer en dat ook een hit werd. Edit: of die zangeres, Frankee, beweerde toch dat ze zijn ex was, maar blijkbaar kenden ze elkaar niet lees ik nu.
0
geplaatst: 18 juli 2021, 20:28 uur
Nooit zo veel aan gevonden; 5.3
Overigens is Eamon nog steeds actief; zo doet ie nog mee op deze track van R.A. the Rugged Man.
Overigens is Eamon nog steeds actief; zo doet ie nog mee op deze track van R.A. the Rugged Man.
1
geplaatst: 18 juli 2021, 21:15 uur
6,5
Leuk om weer eens te horen! In mijn gedachten was ie wel iets toffer dan ie eigenlijk is.
Leuk om weer eens te horen! In mijn gedachten was ie wel iets toffer dan ie eigenlijk is.
0
geplaatst: 19 juli 2021, 14:45 uur
0
geplaatst: 19 juli 2021, 17:12 uur
F*ck It eindigt op de 563e plek met een gemiddelde van 5,38.
Met Eamon eindigen we de week van enkel nummer 1-hits en gaan we weer random door de geschiedenis van de Top 40.
Randall Stuart Newman is al sinds 1960 actief als songwriter. Sinds 1968 brengt hij ook zelf albums uit en kende hij matige successen in de single- en albumcharts.
Waar Randall echter in uitblinkt is het schrijven en opnemen van filmscores. Dat leverde hem tot nu toe al 22 Oscar-nominaties op. Ook won hij drie Emmy Awards en 7 Grammy Awards, werd hij benoemd tot Disney Legend door de Walt Disney Company en is hij opgenomen in zowel de Rock and Roll Hall of Fame als de Songwriters Hall of Fame.
Wij gaan luisteren naar één van zijn spaarzame hitlijst-songs.
690. Randy Newman - Short People
[1977, #aw5, #hp22]
Met Eamon eindigen we de week van enkel nummer 1-hits en gaan we weer random door de geschiedenis van de Top 40.
Randall Stuart Newman is al sinds 1960 actief als songwriter. Sinds 1968 brengt hij ook zelf albums uit en kende hij matige successen in de single- en albumcharts.
Waar Randall echter in uitblinkt is het schrijven en opnemen van filmscores. Dat leverde hem tot nu toe al 22 Oscar-nominaties op. Ook won hij drie Emmy Awards en 7 Grammy Awards, werd hij benoemd tot Disney Legend door de Walt Disney Company en is hij opgenomen in zowel de Rock and Roll Hall of Fame als de Songwriters Hall of Fame.
Wij gaan luisteren naar één van zijn spaarzame hitlijst-songs.
690. Randy Newman - Short People
[1977, #aw5, #hp22]
0
geplaatst: 19 juli 2021, 22:22 uur
Kan ik prima hebben tijdens Toy Story of dergelijke, deze Newman. Maar dit? Nah.
5
5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.