MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
6,75

wavanbuuren
6,3

4,0

Z'n stem kan ik echt moeilijk verdragen...verschrikkelijk. Goeie songwriter wel.

4,5

4,6

Short People scoort 6,47 gemiddeld en dat is goed voor plek 379.

Susan Banfield en Debbie Pryce uit Londen begonnen in 1983 een rapduo en wisten twee Top 40-hits te scoren in Nederland. Hun grootste hit scoorden de dames samen met The Beastmasters, maar wij gaan vandaag luisteren naar hun enige song die ook in Amerika verrassend goed scoorde: plek 16 in de Billboard Dance Chart.

In 1992 kwamen Susan en Debbie in een conflict terecht met hun platenlabel dat van ze verwachtte dat de dames meer richting mainstream pop gingen. Ze weigerden en dat was het einde van hun carrière als artiest.

691. The Cookie Crew - Females

[1987, #aw5, #hp25]

5.6

7,0

6.5

4,5

The Cookie Crew - Females : 4

wavanbuuren
6

The Cookie Crew kan nog wel wat stemmen gebruiken, dus dat gemiddelde volgt morgen.

Ken je de man van vandaag niet van zijn periode bij Black Sabbath (lijkt me vreemd, maar je weet het nooit), dan ken je hem vast van zijn reality tv show of zijn kwajongensstreken.

In 2002 scoorde hij zijn grootste solohit en om deze song op te nemen kwamen naast Tim Palmer ook Zakk Wylde, Robert Trujillo en Mike Bordin samen om Ozzy muzikaal te ondersteunen.

De videoclip is overigens geregisseerd door Rob Zombie, die dus schijnbaar toch dingen kan filmen zonder Sheri Moon prominent te laten featuren. 

691. Ozzy Osbourne - Dreamer

[2002, #aw8, #hp19]

6.8

6.25

Cookie Crew 6,3

Ozzy Osbourne 3

6,5

Geef mij maar No more tears

Met dank aan zijn realityshow. Doe mij maar gewoon Black Sabbath.

4,4

8

5.5

Wow, die was ver weggezakt!

5,5

Randy Newman: 9,5
Cookie Crew: 7
Ozzy: 2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:41 uur

geplaatst: vandaag om 11:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.