Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 7 september 2021, 22:54 uur
736. Rick Springfield - Celebrate Youth 6.0
737. ABBA - The Day Before You Came 7.0
738. Neil Sedaka - Laughter in the Rain 7.0
739. Girls Aloud - Sound Of The Underground 8.5
740. Something Happens - Parachute 8.0
737. ABBA - The Day Before You Came 7.0
738. Neil Sedaka - Laughter in the Rain 7.0
739. Girls Aloud - Sound Of The Underground 8.5
740. Something Happens - Parachute 8.0
0
wavanbuuren
geplaatst: 8 september 2021, 08:30 uur
Ik zou zweren dat we deze al gehad hadden. Of ben ik in de war met Motorcycle Emptiness, is die wel geweest?
Hoe dan ook....
7
Hoe dan ook....
7
0
wavanbuuren
geplaatst: 8 september 2021, 10:50 uur
Ah dan snap ik het. op een of andere manier vind ik die nummers erg op elkaar lijken.
0
geplaatst: 8 september 2021, 17:15 uur
wavanbuuren schreef:
Ah dan snap ik het. op een of andere manier vind ik die nummers erg op elkaar lijken.
Huh?
Dat hoor ik in de verste verte niet ...
0
geplaatst: 8 september 2021, 17:15 uur
Parachute scoort 7,11 gemiddeld en dat is goed voor de 187e plek.
Bij de song van vandaag wordt vaak gedacht dat het Elvin zelf is die zingt, maar niets is minder waar. Achtergrondzanger Mickey Thomas, die zich later bij Jefferson Starship zou voegen, kreeg de kans om zijn gouden keeltje in te zetten.
Filmliefhebbers herkennen het nummer vast ook uit één van de talloze films die het nummer op hun soundtrack hebben staan.
Op privégebied heeft Elvin het nodige meegemaakt. Zo werden zijn dochter en vrouw in 2000 op gruwelijke wijze vermoord. Elvin heeft zich hier doorheen proberen te worstelen en bracht sindsdien alsnog 8 nieuwe albums uit.
741. Elvin Bishop - Fooled Around and Fell in Love
[1976, #aw7, #hp8]
Bij de song van vandaag wordt vaak gedacht dat het Elvin zelf is die zingt, maar niets is minder waar. Achtergrondzanger Mickey Thomas, die zich later bij Jefferson Starship zou voegen, kreeg de kans om zijn gouden keeltje in te zetten.
Filmliefhebbers herkennen het nummer vast ook uit één van de talloze films die het nummer op hun soundtrack hebben staan.
Op privégebied heeft Elvin het nodige meegemaakt. Zo werden zijn dochter en vrouw in 2000 op gruwelijke wijze vermoord. Elvin heeft zich hier doorheen proberen te worstelen en bracht sindsdien alsnog 8 nieuwe albums uit.
741. Elvin Bishop - Fooled Around and Fell in Love
[1976, #aw7, #hp8]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.