MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

Welke user had deze knakker ook alweer als profielfoto? Ik kan er niet opkomen…

6

Lowell George - Cheek To Cheek : 7

wavanbuuren
Als dit eind jaren 50, begin jaren 60 was geweest had ik het nog in de context kunnen plaatsen en er een voldoende uit kunnen persen.
Voor 1979 een 4,3

Fathead schreef:
Welke user had deze knakker ook alweer als profielfoto? Ik kan er niet opkomen…

En bedankt, hier heb ik de halve nacht van wakker gelegen en ik weet het nog steeds niet...

Was het heicro wellicht?

GrafGantz schreef:
(quote)

En bedankt, hier heb ik de halve nacht van wakker gelegen en ik weet het nog steeds niet...

Was het heicro wellicht?

Die zat ook in mijn achterhoofd, dan zal dat wel zo zijn denk ik.

Ik was het inderdaad. Hoop dat je nu weer beter slaapt.

Lowell belandt voorlopig op plek 346 met een gemiddelde van 6,70.

Tussen 2001 en 2009 was deze Belgische groep geregeld in allerlei single hitlijsten te vinden, hun albums deden het daarentegen opvallend genoeg niet al te geweldig in de charts.

In 2008 ging de groep op zoek naar een nieuwe leadzangeres en via een talentenjacht kwamen ze toen uit bij Jelle van Dael. Laten wij dan ook maar naar een single gaan luisteren uit de periode met die nieuwe zangeres.

770. Lasgo - Gone

[2009, #aw12, #hp15]

Lowell George 4
Lasgo 3

Hun twee eerste singles zijn guilty pleasures alhier, daar zou ik zelfs hoge scores durven aan uitdelen. Prima concurrent van Sylver en Milk Inc. Maar deze single komt uit de periode wanneer de terugweg in zicht kwam. Althans naar mijn gevoel. Ook de zoveelste single die hetzelfde klonk.

5.5

5.5 Leuke zangeres

Destijds wel een favorietje.

7

5,5

Lowell George - Cheek To Cheek nog een 6,5

Lowell G: 5,5
Lasgo: 6

Lowell G: 4
Lasgo: 5

Vreemd, die lage beoordelingen. Snobmeter.

Lasgo - Gone : 3,5

Lasgo - Gone (Something kan ik heel goed hebben, dit is slecht gemaakte drek van een groepje waar blijkbaar al de creativiteit uit was.) 3.5

Lowell George - Cheek to Cheek (zowel Little Feat als dit is een blinde vlek voor me. Vind dit wel een leuk gek nummer, maar zal het morgen niet opzetten, verrassende hit wel): 6,5

wavanbuuren
Wat Starbright zegt, al kom ik net iets hoger uit,
Irritant clipje ook met die scenes die om de seconde switchen.

4,8

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:23 uur

geplaatst: vandaag om 08:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.